  • 71. Data: 2015-03-03 12:37:38
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:2002247014$2...@s...com.
    ..

    > Nie masz ochoty sponsorować? To się przenieś do Afryki. Bo tu prędzej
    > czy później będziesz sponsorować. Jak nie dziś, płacąc uczciwe
    > wynagrodzenia i składki na ubezpieczenia społeczne

    Ale dlaczego ta_ja_ mam im płacić? Skąd to absurdalne założenie że to ja mam
    być ich "babysiter" skoro nie byłem ich "motherfucker".

    > , to w przyszłości,
    > płacąc mordercze podatki na utrzymanie zasiłków dla głodujących,
    > którzy nie byli w stanie przez takich jak ty wypracować emerytury.

    Przez takich jak _ja_? A co to ja jestem winny że ktoś zamiast pracować woli
    leżeć brzuchem do góry?

    > Ciekaw jestem, co się okaże bardziej opłacalne - płacenie teraz
    > przyzwoicie, czy uciekanie przed bandą głodomorów w przyszłości i
    > opłacanie ochrony przed nimi.

    > Polecam książkę ,,Przestrzeni! Przestrzeni!" Harry'ego Harissona.

    Leni trzeba eliminować a nie dać się terroryzować czy to teraz dając kasę za
    nic nie robienie czy to w przyszłości płacąc im zasiłki skoro sami nie
    potrafili sobie odłożyć.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 72. Data: 2015-03-03 12:39:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > i dlatego jesteś robolem

    Oczywiście odpowiadam temu prezesowi. ;-) Z każdego można zrobić
    potencjalnego robola tak jak z normalnego kierowcy zrobić debila świecącego
    w dzień. No chyba że ktoś nie ma prezesa, ale jeśli nie zbliży się do
    średniej to i tak jest robolem. Łatka dla 90% społeczeństwa, bo średnia ma
    charakter patologii.

    neelix

  • 73. Data: 2015-03-03 12:44:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    [...]

    > Leni trzeba eliminować

    Się urodziłeś w niewłaściwym kraju i o 80 lat za późno. Tylko
    pamiętaj, jak skończył twój wzór.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 74. Data: 2015-03-03 12:58:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    ..

    > Się urodziłeś w niewłaściwym kraju
    > i o 80 lat za późno.

    Ja? Chyba Ty.

    Coś przegapiłeś - to komunizm się skończyła kapitalizm ma się dobrze.

    > Tylko
    > pamiętaj, jak skończył twój wzór.

    Nie wiem o kogo Ci chodzi? Może o Smitha?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Adam_Smith

    Cóż 67 lat całkiem niezły wiek jak na tamte czasy. Piszą wprawdzie że zmarł
    po bolesnej chorobie. Nie od pierwszy i nie ostatni.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 75. Data: 2015-03-03 13:01:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    .pl...

    > Towje chęci wprowadzenia komunizmu też nikogo nie interesują

    Nawet tzw. komuniści mówili: socjalizm tak, wypaczenia nie. Komunizm miał
    być idealny więc nie mów za innych. Gdyby nie wypaczenia to istniałby być
    może do dzisiaj. Nie bez powodu ludzie którzy w 89 r. głosowali na
    Solidarność nie dopuścili Wałęsy do drugiej kadencji (poparcie 2%) i wybrali
    na 2 kadencje komucha Kwaśniewskiego. Wałęsa mógł przegrać nawet z
    Tymińskim, który mimo że z zewnątrz wyciął Mazowieckiego. Gdyby ludzie
    wiedzieli co ich spotka w nowej Polsce to chyba nie byłoby Solidarności.
    Stare auto, które niebawem nie wjedzie do centrum miasta, telefonik
    komórkowy za 1 zł, smarket pod nosem i kurier do domu nie jest wyznacznikiem
    dobrobytu i szczęścia więc raczej ostrożnie z tym co kogo interesuje.

    neelix

  • 76. Data: 2015-03-03 13:09:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > A decydenci to co niby mają zrobić? Zabrać Tobie i mnie aby innym dołożyć?
    > Czy może wierzysz że mają kamień filozoficzny tylko złośliwie go ukrywają?

    Niech podadzą się do dymisji skoro nie mają pomysłów i nic nie robią dla
    Polski i Polaków. Możliwość utraty koryta to dobry motywator do działania na
    rzecz dobra obywateli. Nawet rządowy cbos podaje (koniec lutego), że
    zdecydowana większość obywateli uważa, iż sprawy w Polsce idą w złym
    kierunku i jesteśmy niezadowoleni.

    neelix

  • 77. Data: 2015-03-03 13:22:44
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Leni trzeba eliminować a nie dać się terroryzować czy to teraz dając kasę
    > za nic nie robienie czy to w przyszłości płacąc im zasiłki skoro sami nie
    > potrafili sobie odłożyć.

    Z takimi teoriami to leniami jest ponad 90% społeczeństwa. Musiałbyś zostać
    w Polsce sam, bo nawet władza się ugina pod presją uciśnionych obywateli.
    Obowiązkiem państwa jest dać ludziom godną pracę i płacę lub stworzyć
    warunki do jej tworzenia. Co robi PO i jej rezydent? Zamiast tworzyć miejsca
    pracy podnoszą wiek emerytalny o 2 i 7 lat! Potem pieprzenie, że inny
    kandydat splagiatował niezrealizowane hasełka.
    neelix

  • 78. Data: 2015-03-03 13:36:48
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Coś przegapiłeś - to komunizm się skończyła kapitalizm ma się dobrze.

    U nas nie było komunizmu i nie ma kapitalizmu. Dobrze mają się krwiożerczy
    pseudokapitaliści i złodzieje.

    >Cóż 67 lat całkiem niezły wiek jak na tamte czasy. Piszą wprawdzie że zmarł
    >po bolesnej chorobie. Nie od pierwszy i nie ostatni.

    No pewnie. W tamtym tygodniu zakopali znajomego mechanika-57 lat. Nie
    narzekał na zdrowie. Biedak nie dał rady dotrwaćdo końca 67 lat. Przecież
    mógł jeszcze przez te 10 lat płacić na zus i zemrzeć ostatniego dnia.

    neelix

  • 79. Data: 2015-03-03 13:43:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Niech podadzą się do dymisji skoro nie mają pomysłów i nic nie robią dla
    > Polski i Polaków.

    Aha czyli jak zwykle u lewaków dużo marudzenia i żadnych konkretów. Cóz
    tego się spodziewałem.

> [...]
    > obywateli. Nawet rządowy cbos podaje (koniec lutego), że zdecydowana
    > większość obywateli uważa, iż sprawy w Polsce idą w złym kierunku i

    Ja też uważam że idą w złym kierunku - lewactwo rośnie w siłę - a to
    zdecydowanie zły kierunek.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 80. Data: 2015-03-03 13:44:42

    > Po pierwsze nie rozumiem. Podkręć jasność. Po drugie, nie odpowiadaj
    > pytaniem na pytanie.

    Pytałeś o sposób (komu zabrać).
    Sposobem może być zadłużenie na tą okoliczność.
    Nie udawaj że nie rozumiesz.

    PS. Myślałem że konstruktywnie pogadamy ;-)