  • 81. Data: 2015-03-03 13:46:53
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > U nas nie było komunizmu i nie ma kapitalizmu. Dobrze mają się krwiożerczy
    > pseudokapitaliści i złodzieje.

    Do której z tych grup zaliczasz górników i rolników? A do której
    nauczycieli?

    Zgoda u nas prawdziwego kapitalizmu _jeszcze_ nie ma - za dużo lewactwa
    jeszcze w narodzie pozostało, ale to się zmienia...

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 82. Data: 2015-03-03 13:52:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Z takimi teoriami to leniami jest ponad 90% społeczeństwa. Musiałbyś
    > zostać w Polsce sam, bo nawet władza się ugina pod presją uciśnionych
    > obywateli.

    Może od razu napisz 900% będzie równie "prawdziwe".
    Większość społeczeństwa pracuje i płaci podatki, leni jest znaczna
    mniejszość.

    > Obowiązkiem państwa jest dać ludziom godną pracę i płacę lub stworzyć

    ROTFL^2

    Gdzieś Ty się uchował? Państwo ma dać pracę?

    > warunki do jej tworzenia.

    Stworzyło. Dowód? Sukces NK - jak widać warunki są wystarczające by w ciągu
    kilku lat zostać milionerem.

    > Co robi PO i jej rezydent? Zamiast tworzyć miejsca pracy

    ROTFL ^ 3 Tego jeszcze nie słyszałem nawet u lewaków - aby się skarżyli że
    rząd zatrudnia za mało urzędników.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 83. Data: 2015-03-03 14:05:23
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Aha czyli jak zwykle u lewaków dużo marudzenia i żadnych konkretów. Cóz
    > tego się spodziewałem.
    > Ja też uważam że idą w złym kierunku - lewactwo rośnie w siłę - a to
    > zdecydowanie zły kierunek.

    Jak ktoś niezadowolony z nierządu to automatycznie jest lewakiem? To taka
    sama prawda jak Niesiołowskiego, że PiS, rolnicy, górnicy podpalają Polskę.

    neelix

  • 84. Data: 2015-03-03 14:13:40
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Do której z tych grup zaliczasz górników i rolników? A do której
    > nauczycieli?

    Ofiary chorego systemu?

    > Zgoda u nas prawdziwego kapitalizmu _jeszcze_ nie ma - za dużo lewactwa
    > jeszcze w narodzie pozostało, ale to się zmienia...

    Tak, zmienia się. Rośnie przepaść między bogatym a biednym. Najgorsze jest
    to, że ten biedny nawet nie ma szans na bycie mniej biednym. Zajechany
    pazerny zus kładzie każdą inicjatywę. Hasło Wałęsy "bierzcie sprawy w swoje
    ręce" było wpuszczaniem w maliny.

    neelix

  • 85. Data: 2015-03-03 14:21:38
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jak ktoś niezadowolony z nierządu to automatycznie jest lewakiem?

    Lewakiem jest ktoś kto uważa że rząd ma dać pracę albo w jakiś sposób
    dopłacać (z moich pieniędzy) do tego by inni dostawali wyższe pensje.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 86. Data: 2015-03-03 14:33:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/ofiara.html
    http://sjp.pwn.pl/szukaj/beneficjent.html

    > Tak, zmienia się. Rośnie przepaść między bogatym a biednym.

    No i? Bogaty wziął sprawy w swoje ręce i się bogaci - jego prawo! Przepaść
    będzie rosła bo bogaci będą coraz bogatsi a lenie będą miały ciągle to samo
    zero.

    Tyle że akurat w interesie biednych jest by bogaci byli coraz bogatsi - bo
    19% od 10 milionów to więcej niż 19% od miliona. Więc w interesie nas
    wszystkich jest by nasi rodacy byli coraz bogatsi. Ale lewak tego nie
    zrozumie lewak woli aby zabrać bogatemu i żeby wszyscy mieli por równo -
    równe zero.

    > Najgorsze jest to, że ten biedny nawet nie ma szans na bycie mniej
    > biednym. Zajechany pazerny zus kładzie każdą inicjatywę. Hasło Wałęsy
    > "bierzcie sprawy w swoje ręce" było wpuszczaniem w maliny.

    Oj biedy twórca naszej klasy - dał się wpuścić w maliny wziął sprawy w swoje
    ręce i został milionerem - jak mi go szkoda :-(

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 87. Data: 2015-03-03 14:36:43
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > Lewakiem jest ktoś kto uważa że rząd ma dać pracę albo w jakiś sposób
    > dopłacać (z moich pieniędzy) do tego by inni dostawali wyższe pensje.

    Skoro mamy robić na rząd i jego urzędasów bo tak oni chcą to niech ten rząd
    da ludziom pracę. Jak nie to poszoł won. Nie wycinaj tekstu o tworzeniu
    warunków przez rząd. Jeśli taki nierząd nie daje miejsc pracy obywatelom
    (nie chodzi o urzędasów) tylko chce brać pieniądze to niech przynajmniej
    tworzy warunki.

    neelix

  • 88. Data: 2015-03-03 14:43:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Skoro mamy robić na rząd i jego urzędasów bo tak oni chcą

    Nie to my tak chcemy - to my obywatele chcemy aby w naszym imieniu rządzili
    nasi przedstawiciele po prostu nas jest już trochę za dużo na demokrację
    bezpośrednią i zgromadzenia były by logistycznie bardzo trudne i
    czasochłonne.

    > to niech ten rząd da ludziom pracę. Jak nie to poszoł won.

    A niby to dlaczego? My obywatele nie oczekujemy tego by rząd dawał pracę.
    Wręcz przeciwnie my oczekujemy by rząd się nie wtrącał i zajął się swoją
    rolą to jest stróża nocnego.

    > Nie wycinaj tekstu o tworzeniu warunków przez rząd.

    Nie wycinam - To Ty się zgubiłeś w wątku - mniej pisz a więcej czytaj to nie
    będziesz miał takich problemów w przyszłości.

    > Jeśli taki nierząd nie daje miejsc pracy obywatelom (nie chodzi o
    > urzędasów) tylko chce brać pieniądze to niech przynajmniej tworzy
    > warunki.

    Stworzył wystarczające.

    Oczywiście te które są nie są idealne - np. ciągle mamy spore obciążenia
    podatkowe ze względu na spory odsetek nierobów których utrzymujemy ale to
    nie zmienia faktu że warunki są _wystarczające_, by w ciągu kilku lat
    legalnie zostać milionerem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 89. Data: 2015-03-03 14:52:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > Może od razu napisz 900% będzie równie "prawdziwe".
    > Większość społeczeństwa pracuje i płaci podatki, leni jest znaczna

    Pracują za 4-6 zł/godz a podatki płacą bo przymusowe. Pracują bo muszą
    jeść, bo inni też są rżnięci od tyłu więc mniejszy ból, bo zakład maly i nie
    ma jak zastrajkować. Nie można nazywać leniem kogoś kto chodził do szkoły
    nie po to by robić łopatą. Nawet za komuny u Laskowika walili teksty "nie
    chciało się nosić teczki trzeba dźwigać woreczki". Po studiach na kasie w
    markecie to jakaś patologia.

    > ROTFL^2
    > Gdzieś Ty się uchował? Państwo ma dać pracę?

    Skoro nie daje to jakim prawem żąda podatków na siebie i swoich urzędasów,
    składek na ubezpieczenia, każe mandatami, itd?

    > Stworzyło. Dowód? Sukces NK - jak widać warunki są wystarczające by w
    > ciągu kilku lat zostać milionerem.

    Bandycka składka na zus jest niszczeniem pracy.

    > ROTFL ^ 3 Tego jeszcze nie słyszałem nawet u lewaków - aby się skarżyli że
    > rząd zatrudnia za mało urzędników.

    Jeśli każdy potrzebujący dostanie pracę i płacę w urzędzie to bądź pewny, że
    nikt nie zapłacze a wręcz przeciwnie więc nie opowiadaj o preferencjach
    lewaków. Urzędas to zaplecze wyborcze rządzących. Z tymi lewaskami to chyba
    coś nie tak. Przypomina mi się Bareja i tekst: "Panowie ja już nie piję.
    Widzę białe samochody"

    neelix

  • 90. Data: 2015-03-03 15:14:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pracują

    Czyli pracują to dlaczego nazywasz ich leniami??? Skąd to kretyńskie
    stwierdzenie że leniami jest 90% społeczeństwa?

> [...]
    > się nosić teczki trzeba dźwigać woreczki". Po studiach na kasie w markecie

    Iść na studia żeby mieć "papier" i nic konkretnego się nie nauczyć to
    rzeczywiście patologia.

    > Skoro nie daje to jakim prawem żąda podatków na siebie i swoich urzędasów,
    > składek na ubezpieczenia, każe mandatami, itd?

    Bo my obywatele nie chcemy państwa które daje pracę, natomiast my chcemy aby
    ono zajmowało się zatrudnianiem policjantów, budową dróg itp. Dlatego
    wybrani przez nas przedstawiciele za nasze pieniądze zajmują się tym czego
    my od nich oczekujemy.

    > Bandycka składka na zus jest niszczeniem pracy.

    ROTFL. Porównaj sobie jakie składki są w innych krajach.

> [...]
    > lewaków. Urzędas to zaplecze wyborcze rządzących. Z tymi lewaskami to
    > chyba coś nie tak. Przypomina mi się Bareja i tekst: "Panowie ja już nie

    Coś się pogubiłeś w dyskusji. Jak państwo wszystkich zatrudni to z czego
    będzie im wypłacać pensje? Kto będzie płatnikiem netto? Bo z podatków
    płaconych przez urzędników nie da sięzapewnić nawet finansowania ich pensji
    o innych zadaniach państwa nawet nie wspominam.

    Pozdrawiam
    Ergie