  • 21. Data: 2013-09-02 23:23:08
    Temat: Re: Oto po co potrzebują monitoringu!
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-09-02 22:39, Jacek pisze:
    > Absolutnie się nie zgadzam z tymi, którzy piszą, że jak linia to już
    > świętość, nawet bladym świtem, jak nikogo na drodze.
    > Trzeba rozróżnić stosowanie prawa od tresury obywatela, a tu był
    > przypadek, gdzie zastosowano literę prawa, ale ducha zgwałcono - tresura
    > w czystej postaci. Prawo ma służyć obywatelom, a nie być maszynką do
    > zarabiania na mandatach.
    > Jacek
    Pierdolnięty kraj i nie tylko kraj.

  • 22. Data: 2013-09-02 23:55:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Sep 2013, Marcin N wrote:

    > Otóż to. Potrzebny jest ŚWIADEK! Sam zapis z kamery przecież nie wystarczy.
    > Teraz wystarcz?

    Tak. Dla sądu, bo jak dla policji to można mieć wątpliwości, sam
    nie wiem. Sytuacji obwinionego to nie zmieni, jak przejdzie się
    przymusowo dodatkowo do sądu.
    Jest świadek, zezna, że kamera była ustawiona jak trzeba, nikt przy
    niej nie manipulował itede.

    Chyba miałeś na myśli porównanie z ANONIMOWO udostępnionym nagraniem,
    kiedy nie ma kogo wsadzić jak wyjdzie że jest zmanipulowane :>

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2013-09-03 00:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof 45 "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

> [...]
    > nagrano, jak zawraca na linii ciągłej o godzinie 5 nad ranem - To
    > jeszcze gorsze jak fotoradary. Myślałem, że monitoring ma służyć
    > poprawie bezpieczeństwa, a nie wyciąganiu pieniędzy od kierowców -
    > mówi Czyż.
    >
    > Blady świt, pusta droga, zero zagrożenia dla innych. Chcesz sobie
    > skrócić drogę, skręcić pod zakaz, zawrócić na ciągłej? Nawet jeśli w
    > pobliżu nie ma policyjnego wozu, możesz mieć kłopoty. Bo każdy
    > nierozważny ruch kierowcy śledzą... miejskie kamery. I niestety ktoś
    > te taśmy skrzętnie przegląda, szukając jeleni.

    ja-monitoringu-wiel
    > ka-lapanka-kierowcow/

    Wydaje mi się, czy ty w jednym z flejm-watków przekonywałeś, ze nie należy
    łamac przepisów a ludzie skarżący sie na fotoradary itp. narzkeają bez
    powodu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu

  • 24. Data: 2013-09-03 00:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To czy mi wolno we wtorek o 19 komuś łeb upierdolić?

    A co? We wtorek potrafisz tak upierdolić łeb zeby nikomu krzuwdy nie
    zrobic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 26. Data: 2013-09-03 00:08:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > po to są - (sorry) K**WA - przepisy, żeby ich przestrzegać.

    A ja myslałem, ze po to, aby byl porządek na ulicach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 25. Data: 2013-09-03 00:08:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@f...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To jest gra panie Jacku. Tym razem się nie udało ale może pan przyjść w
    > nocy z kamieniem i się zrewanżować. Proszę ubrać kaptur :)
    >
    > Czy ja w Anglii, zawracałem na linii ciągłej o godzinie 5 nad ranem? -
    > nie
    >
    > Czy ja w Norwegii, zawracałem na linii ciągłej o godzinie 5 nad ranem?
    > - też nie
    >
    > bo byłbym nagrany. Czy miałbym pretensje? No nie.

    Znajoma wjechała pod prąd we Włoszech.
    Wytlumaczyła, ze spieszy sie na lotnisko i ze pogubiła droge.
    Oczywiscie to nie była jakas ruchliwa droga, nie spowodowała żadnego
    niebiezpieczesntwa.
    Efekt - policja eskortowała ją i wyprowadziła na drogę do lotniska.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 27. Data: 2013-09-03 00:57:29
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 września 2013 00:00:38 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >
    > Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
    >
    > i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty !

    Nie wkurwia Cie jak ktoś na chama się wpycha, pójdzie do żabki i na awaryjnych
    zostawia samochód pod sklepem, zaparkuje tak że karny chuj za parkowanie to za mało?
    To jest efekt rozbestwienia bo nikt nie pilnuje. Jak by nikt nie pilnował
    upierdalania łbów to co chwila na chodniku by jakiś leżał. Ktoś napisał że w takiej
    sytuacji to upomnienie by się należało. Jest taka kara. Ale można ją stosować jak
    wszyscy albo prawie wszyscy są wytresowani. I nagle ktoś zrobi coś co nikomu nie
    zagraża albo zagraża ale w minimalnym stopniu. I najważniejsze. To nie może być
    celowe i zamierzone działanie tylko pomyłka, nieuwaga itp. Ktoś opisał sytuację. W
    innym kraju kobieta wjechała w jednokierunkową pod prąd. Ichnia policja jej pomogła.
    Ale daję sobie kutasa w talarki pociąć ze jak by taki numer odwalił tamtejszy
    taksówkarz żeby sobie drogę do klienta skrócić to nie byli by tacy mili.

  • 28. Data: 2013-09-03 07:22:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-02 22:46, k...@g...com pisze:

    > Może służy obywatelom. Może gostek miał 22 punkty i teraz mu zabiorą PJ i jednego
    pirata będzie mniej przez jakiś czas.

    A może zapłaci mandat i nie starczy mu na jedzenie dal dzieci? :-) wiem
    po bandzie. :-)
    Ale realniej:
    A może te kilka złotych spowoduje lawinę zadłużenia (takie życie) nie
    spłaci raty kredytu, bank zażąda natychmiastowej spłaty, będzie musiał
    zamknąć działalność gospodarczą i pójść na bezrobocie, zasiłki
    rodzinne... Pisać dalej o potencjalnych złych skutkach dla
    społeczeństwa?) :-)
    Dlatego daruj sobie takie wydumane teksty zwłaszcza w tym konkretnym
    przypadku :-)

  • 29. Data: 2013-09-03 07:35:48
    Temat: Re: Oto po co potrzebuj? monitoringu!
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Dajcie już spokój z tymi "mądrymi" wywodami. :-)
    > Jakby "wadza" chciała służyć (do czego jest powołana) to w tym przypadku
    > zastosowałaby znikomą szkodliwość czynu czy też jakieś pouczenie :-)

    Jakby "wadza" zastosowała pouczenie to by gazeta o tym nie napisała.
    A tak poszła w świat wieść, że pilnują i następny będzie się bardziej pilnował.

    J.

  • 30. Data: 2013-09-03 07:49:11
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-03 00:00, Budzik pisze:

    > Wydaje mi się, czy ty w jednym z flejm-watków przekonywałeś, ze nie należy
    > łamac przepisów a ludzie skarżący sie na fotoradary itp. narzkeają bez
    > powodu?

    To bardzo nie ja.
    Ja łamię przepisy. T.z. jeżdżę normalnie.
    --
    Krzysiek