-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
news2.arglkargh.de!news.osn.de!diablo1.news.osn.de!ecngs!feeder.ecngs.de!nx02.i
ad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshos
ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 26 Jun 2010 16:24:12 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Owalizacja cylindrów.
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <4c260d8c$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.153.167
X-Trace: 1277562252 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19166 83.27.153.167:16407
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292366
[ ukryj nagłówki ]Zmierzyłem średnicę tłoka i mierzona wzdłuż bloku wynosi 70,80mm, a w
poprzek 0,14-0,20mm więcej. Nominalna średnica tłoka to 70,80mm.
Pomiary suwmiarką, noniusz 0,02mm, starałem się dokładnie, wyniki były
powtarzalne.
No więc widać że się cylinder zrobił na jajo, znacznie przekraczające
tolerancję 0,035-0,05mm (w zależności od źródła).
Teraz pytanie do kogoś z praktyką, czy przy takiej owalizacji:
- tylko szlif i nadwymiarowe tłoki (czyli w praktyce pewnie nowy-używany
dół silnika)
- warto zaryzykować samą wymianę pierścieni i liczyć że się jakoś dotrze
- spokojnie można wymienić pierścienie i jeździć.
Silnik jest w rajdówce, przebiegi więc niewielkie ale burzliwe.
Jakieś tam zużycie oleju mi nie straszne.
Generalnie to nie jest apteka, chodzi o to żeby jeździło, nie dymiło i
się nie rozpadło.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.10 16:40 Karolek
- 26.06.10 19:51 lublex
- 26.06.10 21:58 Robert Rędziak
- 26.06.10 21:59 Robert Rędziak
- 26.06.10 22:22 Karolek
- 26.06.10 23:06 Robert Rędziak
- 26.06.10 23:58 kogutek
- 27.06.10 01:13 Tomasz Pyra
- 27.06.10 07:40 cef
- 27.06.10 08:43 Karolek
- 27.06.10 10:09 Tomasz Pyra
- 27.06.10 18:54 kogutek
- 27.06.10 20:23 Agent
- 27.06.10 20:44 Robert Rędziak
- 29.06.10 00:43 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=