  • 1. Data: 2017-04-23 12:18:24
    Temat: P5LP-LE BIOS
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Płyta P5LP-LE

    Chipset i945G

    Szukam biosu do tej płyty, który umozliwi obsługę procesora PentiumR E5400.
    Proszę o link, ewentualnie może ktoś ma.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-04-23 15:55:38
    Temat: Re: P5LP-LE BIOS
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-23 o 12:18, Kamil pisze:
> [...]
    >
    > Szukam biosu do tej płyty, który umozliwi obsługę procesora PentiumR
    > E5400. Proszę o link, ewentualnie może ktoś ma.

    Nie bardzo mam czas teraz szukać.

    Zobacz może na jakieś niefirmowe biosy, np. na bios-mods.com - może coś
    będzie dla litografii 45nm. Wtedy mógłbyś spróbować włożyć coś z serii
    Q9xxx.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2017-04-23 16:21:51
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 23 kwietnia 2017 15:55:40 użytkownik Adam napisał:

    > Wtedy mógłbyś spróbować włożyć coś z serii Q9xxx.

    Płyta nie ma takiego FSB, tylko 1066.666 MHz.
    Najlepszym rozwiązaniem będzie C2D E6600.

  • 4. Data: 2017-04-23 16:25:13
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 23.04.2017 o 12:18, Kamil pisze:
> [...]
    >
    > Szukam biosu do tej płyty, który umozliwi obsługę procesora PentiumR
    > E5400. Proszę o link, ewentualnie może ktoś ma.

    Poszukaj:
    https://www.bios-mods.com/forum/Thread-P5lp-le-bios-
    update

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 5. Data: 2017-04-23 23:23:09
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > https://www.bios-mods.com/forum/Thread-P5lp-le-bios-
    update

    Pod pierwszym linkiem HP nie zna P5LP-LE. Proponują mi sterowniki do
    monitorów. Wszystkie linki kieruja do kretyńskiej strony HP, które nie znają
    mojej płyty, ani chipsetu.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-04-25 00:31:41
    Od: Swift <p...@g...com>

    https://support.hp.com/pl-pl/document/c04604146

    i cytat z powyższej specyfikacji: Nazwa fabryczna płyty głównej: ASUS P5LP-LE

    Szukaj może na stronach Asusa.