  • 1. Data: 2017-12-15 13:25:59
    Temat: PAP2T - czy można zero przed wyświetlanym numerem?
    Od: s...@g...com

    Korzystam m.in. z bramki PAP2T. Ustawiłem sobie dialplan, pozwalający dzwonić "jak
    ongiś przed laty" - czyli "lokalne" numer siedmiocyforowy (opcjonalnie z 0 i
    kierunkowym) a do innych stref 0 i kierunkowy a także 010xx kierunkowy oraz 0108xx
    kierunkowy).
    Wszystko pieknie, tylko gdy się zadzwoni, to wyświetla numer bez zera i nie da się
    bezpośrednio oddzwonić.
    Da się z CallerID dodać 0 i ewentualnie wyciąć własny kierunkowy? Wycięcie własnego
    kierunkowego czasem oferowało urządzenie typu Caller ID - ale sprzęt, z którego
    korzystam nie oferuje.
    Na Fritzu, gdy ustawie dzwonienie przez 0 (bez zera wtedy jest wewnętrznie), to
    inteligentnie dopisuje owo zero. Podobnie, gdy ustawie dzwonienie bezpośrednie, to
    wyswietla bez zera a za to wewnętrzne wyświetla z dwiema gwiazdkami.

    Skoro mogę sobie na PAP2T ustawić częstotliwość dialtona a nawet "pików" połączenia
    oczekującego, to dziwne, żeby nie dało się manipulować Caller ID -ale opcji stosownej
    nie mogę znaleźć...

  • 2. Data: 2017-12-15 22:03:13
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu piątek, 15 grudnia 2017 13:26:00 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Skoro mogę sobie na PAP2T ustawić częstotliwość dialtona a nawet "pików" połączenia
    oczekującego, to dziwne, żeby nie dało się manipulować Caller ID -ale opcji stosownej
    nie mogę znaleźć...

    Bo manipulacja dialtonami, pikami itp. bajerami zamyka się w obrębie bramki, a Caller
    ID, to już "strefa na zewnątrz".

    Ircys