  • 11. Data: 2006-09-23 09:13:17
    Temat: Re: PARANOJA z WP - sprawa wyjaśniona CIEKAWE
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    Wojciech Puchar wrote:

    > problem w tym że blokowanie przez nich korespondencji psuje opinie również
    > innym normalnym operatorom poczty, bo nie wszyscy ludzie od razu to
    > rozumieją.

    Moment. W jaki sposób cokolwiek na wp.pl psuje opinię takiemu <tu nazwa
    normalnego operatora poczty> (definicja normalnego operatora poczty mile
    widziana)?

  • 12. Data: 2006-09-23 09:25:33
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Thu, 21 Sep 2006, Wojciech Puchar wrote:

    > dostałem taką odpowiedź z Habeas:
    >
    > The Habeas Blacklist that wp.pl is using is under development. It's not
    > ready for production, and they shouldn't be using it to block any email.

    Idź sobie w końcu na pl.internet.mordplik, bo to temat od samego
    początku na tamtą grupę.
    Chociaż z tego co czytam, to pewnie się skończy na tym, że poradzą Ci,
    żebyś sobie w końcu znalazł admina dla tej sieci...

    FUT warning

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 13. Data: 2006-09-23 10:03:16
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sat, 23 Sep 2006 11:13:17 +0200, Paweł 'Róża' Różański wrote:

    > Moment. W jaki sposób cokolwiek na wp.pl psuje opinię takiemu <tu nazwa
    > normalnego operatora poczty> (definicja normalnego operatora poczty mile
    > widziana)?

    Pawle... średnio inteligentny szympans powinien być w stanie zrozumieć.
    Użytkownik operatora X wysyła mail do użytkownika WP. Mail się odbija.
    Użytkownik nie wie, dlaczego, ale uznaje, że to wina operatora X, a nie WP,
    bo:
    1) przecież WP to poważna firma i niemożliwe, żeby to oni coś spieprzyli;
    2) koledze korzystającemu z usług operatora Y maile do WP dochodzą, więc to
    na pewno wina X.
    A teraz, jako administrator/pracownik helpdesku w X spróbuj wytłumaczyć
    użytkownikowi, w czym problem.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 14. Data: 2006-09-24 16:01:14
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > Moment. W jaki sposób cokolwiek na wp.pl psuje opinię takiemu <tu nazwa
    > normalnego operatora poczty> (definicja normalnego operatora poczty mile
    > widziana)?

    bo odrzuca pocztę bez powodu a w razie pytania do nich odpowiada że jesteśmy
    na czarnej liście. a NIE jesteśmy, tylko ich program źle działa - a ściślej
    jest wersją testową której nie powinni używać na poważnie.

  • 15. Data: 2006-09-24 16:03:32
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > Pawle... średnio inteligentny szympans powinien być w stanie zrozumieć.

    mamy różnie inteligentne szympansy. średnia 100 :)

> [...]
    > bo:
    > 1) przecież WP to poważna firma i niemożliwe, żeby to oni coś spieprzyli;

    i to jest problem. gorzej że ludzie sami się przez to pozbawiają wielu
    (i wolności) rzeczy wybierając tam konta, pomijając fakt że inni operatorzy
    na tym tracą.

> [...]
    > na pewno wina X.
    > A teraz, jako administrator/pracownik helpdesku w X spróbuj wytłumaczyć

    dokładnie. wytłumaczyłem to jakoś ale sposób traktowanie mnie jako
    (mniejszego ale jednak) operatora jest po prostu bezczelny i dlatego o tym
    pisze.

  • 16. Data: 2006-09-25 20:55:18
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    Szymon Sokół wrote:

> [...]
    > to na pewno wina X.
    > A teraz, jako administrator/pracownik helpdesku w X spróbuj wytłumaczyć

    Cóż, przywykłem raczej do tego, że maile słane z onetu/wp nie docierają
    do 'normalnych operatorów poczty'. Punkt pierwszy też specjalnie nie
    przyszedł mi do głowy - pewnie za dużo doświadczeń z darmowymi kontami.

  • 17. Data: 2006-09-26 08:26:13
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > Cóż, przywykłem raczej do tego, że maile słane z onetu/wp nie docierają
    > do 'normalnych operatorów poczty'. Punkt pierwszy też specjalnie nie
    > przyszedł mi do głowy - pewnie za dużo doświadczeń z darmowymi kontami.

    ja też powoli przywykłem.

  • 18. Data: 2006-10-03 13:17:21
    Od: Andrzej Butkiewicz <s...@N...wp.pl>

    Wojciech Puchar wrote:
> [...]
    > ready for production, and they shouldn't be using it to block any email.
    >
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Witam,

    Ta informacja jest wynikiem nieporozumienia w Habeasie. Zostaliśmy za to
    przeproszeni.

    "Sorry for the confusion. Someone in customer service was not current
    with our mutual strategy. Message was sent while I was gone. All
    external user questions are now being directed to me."

    Pozdrowienia,

    Andrzej Butkiewicz
    Administrator Poczty Wirtualnej Polski

  • 19. Data: 2006-10-03 18:45:43
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    >Ta informacja jest wynikiem nieporozumienia w Habeasie. Zostaliśmy za to
    >przeproszeni.

    "Ja tu widze niezly burdel "

    Maciej