  • 41. Data: 2016-05-09 23:42:00
    Temat: Re: PCB w małych seriach - gdzie?
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 09.05.2016 o 08:57, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Mi się zdarzyło użyć dwu rezystorów zerowych 1206 aby przeskoczyć nad 9
    > ścieżkami na płytce 2 warstwowej (jedna warstwa GND).

    No dobra ale atlantis jest na etapie czegoś takiego:
    http://postimg.org/image/k9i2sedi9/
    Tak więc zastanawiałem się już czy on nie zamierza zlecić naszym
    skośnookim przyjaciołom płytki jednowarstwowej i stąd ma potrzebę
    puszczania ścieżek pod rezystorami smd :)
    A ja gdybym miał zamawiać w Chinach to bym chyba od razu zrobił projekt
    na 4 warstwy.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 42. Data: 2016-05-09 23:58:26
    Od: k...@g...com

    użytkownik Mario napisał:

    > Robiłem sobie jakieś klisze na naświetlarce i o zgrozo przyjęli mi w
    > formacie ps. Średniowiecze.

    Czyli zaniosłeś takiego poligraficznego "gerbera", który
    zmodyfikowano i nazywa się PDF. Stary RIP przyjmie każdy PS,
    ale nie każdy PDF.

  • 43. Data: 2016-05-10 11:13:33
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 maja 2016 23:42:03 UTC+2 użytkownik Mario napisał:
> [...]
    > puszczania ścieżek pod rezystorami smd :)
    > A ja gdybym miał zamawiać w Chinach to bym chyba od razu zrobił projekt
    Tyle, że Chińczycy małe płytki dwuwarstwowe o standardowych dla nich
    rozmiarach (5x5 cm, 5x10 cm) robią za jakieś absurdalnie niskie ceny
    i ciągle mają promocje, a jak człowiek zaczyna wydziwiać, to już wychodzi
    kilkakrotnie więcej;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 44. Data: 2016-05-12 11:01:23
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:ngcr3k$dva$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...

    > Jak Ci się nie spieszy to czasem mają promocje. Jakieś pół roku temu
    > (chyba jubileusz firmy - więc może co roku) było 17zł zamiast 60zł.
    > Teraz 19 kwietnia była promocja wiosenna - 19zł zamiast 60zł - zamówiłem 6
    > rodzajów płytek.

    Pisząc, że Techno ma co jakiś czas promocję sądziłem, że mniej więcej co pół
    roku a tu niespodziewajka - miesiąc w miesiąc:

    http://www.pcb-technoservice.eu/aktualnosci-sg/promo
    cja-wiosenna-w-ts-pcb-18-05-2016/

    Czyli (piszę bez sprawdzania) dla 2-warstwowych 18zł zamiast 60zł, a dla
    4-warstwowych 18zł zamiast 120zł.
    P.G.
    P.S.
    A ja przepłaciłem miesiąc temu po 19zł :)