  • 21. Data: 2020-01-25 00:50:28
    Temat: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    On Friday, January 24, 2020 at 1:16:39 PM UTC-7, Liwiusz wrote:
    > I właśnie lotnisko jest tym etapem, kiedy jeszcze nie ma polskiego
    > prepaida. Bo będzie miał za 15 minut, a zadzwonić musi, bo czeka na
    > kogoś, kto mu go włączy, bo jest tylko tranzytem 12 godzin na lotnisku,
    > itp. itd.

    Jakkolwiek rozumiem argumenty "przeciw", to dziwi mnie że w wielu innych krajach to
    jakoś działa. Właściwie wszędzie: Niemcy (T-mobile), Korea, Japonia, Tajwan, a nawet
    USA. Na moim osiedlu jest jedna a nie podejrzewam nikogo o biedę w tej okolicy.

    P.

  • 22. Data: 2020-01-25 19:04:49
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 25 stycznia 2020 00:50:30 UTC+1 użytkownik Piotr C. napisał:

> [...]
    USA. Na moim osiedlu jest jedna a nie podejrzewam nikogo o biedę w tej okolicy.

    Ech, sforek :) :) :) :) :)

  • 23. Data: 2020-01-25 23:37:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Jan 2020 15:50:28 -0800 (PST), Piotr C. napisał(a):

> [...]
    > (T-mobile), Korea, Japonia, Tajwan, a nawet USA. Na moim osiedlu
    > jest jedna a nie podejrzewam nikogo o biedę w tej okolicy.

    Moze po prostu przepisy ich zobowiazuja, a zmienic przepisow nikt nie
    chce.
    Albo mniej wandali.

    Bo zeby cos na tym zarabiali, to watpie :-)

    J.

  • 24. Data: 2020-01-26 22:45:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-01-25 o 00:50, Piotr C. pisze:

> [...]
    USA. Na moim osiedlu jest jedna a nie podejrzewam nikogo o biedę > w tej okolicy.

    Mnie też właśnie dziwi, że w innych krajach to działa i jest komuś
    przydatne. Może tam nie mają nolimitów za 5 euro i nie ma tam sytuacji,
    że każdego żula stać na telefon z nielimitowanymi rozmowami?

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2020-01-26 23:27:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Liwiusz napisał:

    > Mnie też właśnie dziwi, że w innych krajach to działa i jest komuś
    > przydatne. Może tam nie mają nolimitów za 5 euro i nie ma tam sytuacji,
    > że każdego żula stać na telefon z nielimitowanymi rozmowami?

    Skąd właściwie wiadomo, że jest komuś przydatne? Wiele lat temu British
    Telecom likwidował budki. Długo się z tym ociągali, bo wiadomo -- ta
    czerwona konstrukcja w krajobrazie Londynu była wartością samą w sobie.
    Ale nim zlikwidowali, podali przepływy finansowe. Było grubo poniżej
    jednego funta miesięcznie na jeden automat. Zaś co do żuli, wyobraźnia
    podpowiada mi różnie rzeczy, jakie mogą robić w takiej budce. Jednak
    żadna nie jest dzwonieniem z.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2020-01-27 13:57:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > czerwona konstrukcja w krajobrazie Londynu była wartością samą w sobie.

    > jednego funta miesięcznie na jeden automat. Zaś co do żuli, wyobraźnia

    Szkoda, myślałbym, że gdzie jak gdzie, ale w Londynie byłby właśnie
    popyt na dzwonienie przez turystów z tych budek. A tak widać, że jeśli
    były używane, to tylko do selfie. Czyli należy zostawić kilka atrap
    budek (a może z telefonem?) w kilku atrakcyjnych turystycznie miejscach,
    bo to właściwie jak zabytek, a reszty bez żalu można się pozbyć.

    > podpowiada mi różnie rzeczy, jakie mogą robić w takiej budce. Jednak
    > żadna nie jest dzwonieniem z.

    Jak sięgam pamięcią po budkach warszawskich, to rożne miały defekty, ale
    raczej nie były używane jako nocleg lub ubikacja.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2020-01-27 14:09:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Liwiusz napisał:

> [...]
    > budek (a może z telefonem?) w kilku atrakcyjnych turystycznie miejscach,
    > bo to właściwie jak zabytek, a reszty bez żalu można się pozbyć.

    Operator miał taki zamysł. Budkę można było odkupić (za stosunkowo małe
    pieniądze) i postawić sobie w ogródku w charkterze pomieszczenia na grabie.
    Albo zapłacić dużo więcej za bycie sponsorem budki w jej naturalnym
    środowisku. Ale słabo to wyszło -- jak widać, ludzie na całym świecie
    chętniej tworzą i podpisują petycje, niż wyjmują pieniądze z kieszeni.

    > Jak sięgam pamięcią po budkach warszawskich, to rożne miały defekty,
    > ale raczej nie były używane jako nocleg lub ubikacja.

    Żeby aż nocleg, to może nie, jednak różnie bywało.

    --
    Jarek

  • 28. Data: 2020-01-27 14:46:12
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Jak moja komórka umrze? To bym zadzwonił od kogoś w rodzinie, albo od
    > sąsiada. A najdalej za parę godzin miałbym nową komórkę (tak w zasadzie
    > miałbym ją od razu, wyjmując ją z szuflady).

    Chyba że jesteś w obcym mieście, wieczorem, pośrodku niczego, a płacisz
    bezgotówkowo telefonem.

  • 29. Data: 2020-01-27 15:03:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-01-27 o 14:46, Queequeg pisze:

    > Chyba że jesteś w obcym mieście, wieczorem, pośrodku niczego, a płacisz
    > bezgotówkowo telefonem.

    Cóż, jeśli wówczas telefon do sprawa życia i śmierci, to wchodzę do
    sklepu i proszę o umożliwienie zatelefonowania. W moim 41-letnim życiu
    zdarzyło mi się to może z zero razy. Obecnie problemem byłoby to, że
    prawie do nikogo nie pamiętam numeru.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2020-01-27 18:04:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]

    >jeśli były używane, to tylko do selfie. Czyli należy zostawić kilka
    >atrap budek (a może z telefonem?) w kilku atrakcyjnych turystycznie

    No wlasnie - do selfie potrzebne, do dzwonienia wcale.
    Zreszta - nie pamietasz numeru :-)

    >Jak sięgam pamięcią po budkach warszawskich, to rożne miały defekty,
    >ale raczej nie były używane jako nocleg lub ubikacja.

    spalo sie w tym chyba dosc niewygodnie, a ubikacja ... moze zule mialy
    troche kultury, albo za duzo szyb ...

    J.