  • 31. Data: 2020-01-27 18:06:46
    Temat: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5e2e0868$0$526$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Mnie też właśnie dziwi, że w innych krajach to działa i jest komuś
    >przydatne. Może tam nie mają nolimitów za 5 euro i nie ma tam
    >sytuacji,

    Maja. Moze nie za 5 euro, ale na ich kieszen ..

    >że każdego żula stać na telefon z nielimitowanymi rozmowami?

    Z budki bedzie drozej. Aczkolwiek mozna wydac mniej niz to abo
    no-limit.

    No i do kogo taki zul mialy dzwonic ...

    J.

  • 32. Data: 2020-01-27 18:20:10
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Cóż, jeśli wówczas telefon do sprawa życia i śmierci, to wchodzę do
    > sklepu i proszę o umożliwienie zatelefonowania. W moim 41-letnim życiu
    > zdarzyło mi się to może z zero razy. Obecnie problemem byłoby to, że
    > prawie do nikogo nie pamiętam numeru.

    Tak... książka telefoniczna to problem. Ewentualnie możesz wejść i spytać,
    czy mają może ładowarkę do twojego telefonu, to byś się podpiął i tylko
    zadzwonił (jeśli padł = rozładował się, a nie padł = spadł z 3 piętra i
    tak 10 razy).

  • 33. Data: 2020-01-27 18:22:00
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No wlasnie - do selfie potrzebne, do dzwonienia wcale.
    > Zreszta - nie pamietasz numeru :-)

    Coś takiego jak biuro numerów jeszcze istnieje, czy RODO i nie da rady?

    > spalo sie w tym chyba dosc niewygodnie, a ubikacja ... moze zule mialy
    > troche kultury, albo za duzo szyb ...

    Spodziewałbym się, że najwyżej do ochrony przed wiatrem w ciągu dnia... na
    klatce schodowej jest cieplej i śpi się wygodniej.

  • 34. Data: 2020-01-27 18:22:52
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Z budki bedzie drozej. Aczkolwiek mozna wydac mniej niz to abo
    > no-limit.
    >
    > No i do kogo taki zul mialy dzwonic ...

    Na komórkę albo na budkę do innego żula.

    Albo do rodziny... różnie życie się układa.

  • 35. Data: 2020-01-27 18:25:19
    Od: k...@g...com

    Jasne, pytać o ładowarke xD
    Komplikujesz, naprawde nie myslalem ze taka dyskusja sie wywiąże. Ludzi pytać o
    ładowarkę? Ludzie! Przecież po coś napisałem w opisie petycji, że minutkę czy dwie
    nie potrwa naładowanie do średnich 20 procent. Przeciez to trudniej niż z budki. Ale
    nieee, szukamy jakichś tam pejoratywów, które nic nie wnoszą. Mnie to bawi po prostu.

  • 36. Data: 2020-01-27 20:42:32
    Od: Ircys Ircys <i...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 13:57:09 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Szkoda, myślałbym, że gdzie jak gdzie, ale w Londynie byłby właśnie
    > popyt na dzwonienie przez turystów z tych budek.

    Po 1.02 budki mogą być bardziej atrakcyjne w .uk :)

    Ircys

  • 37. Data: 2020-01-28 00:08:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ircys Ircys napisał:

    > Po 1.02 budki mogą być bardziej atrakcyjne w .uk :)

    No proszę, wszyscy myśleli, że to Putin stoi z brexitem,
    a tu się okazuje, że British Telecom!

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2020-01-31 08:09:54
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-01-27 18:25, k...@g...com wrote:
> [...]
    nieee, szukamy jakichś tam pejoratywów, które nic nie wnoszą. Mnie to bawi po prostu.

    Niech jest budka. Niech mam rozładowany telefon. Podnoszę słuchawkę i
    pustka bo ze 100 numerów zapisanych w komórce znam na pamięć tylko swój.

    Tym bardziej mój ojciec i matka (którzy z komórkami radzą sobie całkiem
    dobrze). Pamiętają tylko numer domowy stacjonarny z którego zrezygnowali
    10 lat temu.

    Poza tym to albo jestem w promieniu 3 km od domu albo wchodzę do
    samochodu\pracy\znajomych etc. i podłączam telefon.

    Niezbyt widzę też okoliczności w których telefon w budce miałby mi
    pomagać - nawet gdyby u mnie na wsi gdzieś stał to i tak bliżej mam do
    domu niż do telefonu. Gdyby postawili go w sąsiednim mieście nadal wolę
    podjechać do znajomych niż szukać miejsca parkingowego a następnie
    telefonu.

    W byle sklepie kupię powerbank za 19.99 lub awaryjną komórkę za 39.99 i
    przełożę do niej sima za darmo bądź kupię nowego za 5 złotych. Ale jak
    długo żyję to nie miałem takiej potrzeby.

    Co do faktycznego wykorzystania to ktoś wkleił linka do aparatów
    postawionych na dniach młodzieży - 125 rozmów z budek vs 7,4 mln minut z
    jednej tylko sieci.

  • 39. Data: 2020-02-01 18:15:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2020 17:22:00 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

    > Coś takiego jak biuro numerów jeszcze istnieje, czy RODO i nie da rady?

    Ma wrazenie ze zaniklo, ale nie RODO - pieniadze ...

    No i druga rzecz - adres znasz ?
    Jak ci maja znalezc klienta wsrod 40 mln komorek ... i jeszcze tych
    "na karte", w wynajetym mieszkaniu itp.

    J.

  • 40. Data: 2020-02-02 02:25:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2020 08:09:54 +0100, m4rkiz napisał(a):
> [...]
    >
    > Poza tym to albo jestem w promieniu 3 km od domu albo wchodzę do
    > samochodu\pracy\znajomych etc. i podłączam telefon.

    A jak jestes 30 km od domu, 300, 3000

    > W byle sklepie kupię powerbank za 19.99 lub awaryjną komórkę za 39.99 i

    Ale nie w nocy czy w niedziele

    > przełożę do niej sima za darmo

    Chyba, ze ukradna/zgubisz z simem. albo z portfelem :-)

    >bądź kupię nowego za 5 złotych.

    Juz nie - trzeba zarejestrowac.

    >Ale jak długo żyję to nie miałem takiej potrzeby.

    I dlatego nie masz karteczki z numerami.
    Kupisz nowego, ale nie zadzwonisz :-)

    > Co do faktycznego wykorzystania to ktoś wkleił linka do aparatów
    > postawionych na dniach młodzieży - 125 rozmów z budek vs 7,4 mln minut z
    > jednej tylko sieci.

    Takie czasy - kazdy ma komorke, wiec po co budki.
    Ale ... koszty roamingu bywaja zabojcze.

    J.