eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 21. Data: 2009-05-27 09:37:07
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 27 May 2009 02:33:15 -0700, Ircys napisał(a):

    > Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy
    > najlepiej podejść do nowego operatora w celu wydania zaświadczenia o
    > możliwości przyjęcia numeru z Plusa i ewentualnie od razu podpisać
    > umowę. Z tym zaświadczeniem idziemy do Plusa

    Reasumując procedura w takim przypadku wygląda następująco (to pytanie,
    więc proszę o potwierdzenie):

    1. wizyta u nowego operatora, umownie nazwijmy go P., celem uzyskania
    oświadczenia o gotowości przyjęcia chlebem i solą,
    2. z karteluszkiem wizyta w salonie Polkomtela celem oznajmienia o
    powyższym i złożenia wypowiedzenia umowy,
    3. po upływie okresu wypowiedzenia Polkomtel przesyła papiery do P.
    (ogólnie operatorzy sami załatwiają sytuację), licząc sobie do tego
    koszty.

    Dobrze to rozumiem?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl


  • 22. Data: 2009-05-27 09:59:13
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 27 Maj, 11:37, Olgierd pisze...
    > > Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy
    > > najlepiej podejść do nowego operatora w celu wydania zaświadczenia o
    > > możliwości przyjęcia numeru z Plusa i ewentualnie od razu podpisać
    > > umowę. Z tym zaświadczeniem idziemy do Plusa

    > Reasumując procedura w takim przypadku wygląda następująco (to pytanie,
    > więc proszę o potwierdzenie):
    >
    > 1. wizyta u nowego operatora, umownie nazwijmy go P., celem uzyskania
    > oświadczenia o gotowości przyjęcia chlebem i solą,
    > 2. z karteluszkiem wizyta w salonie Polkomtela celem oznajmienia o
    > powyższym i złożenia wypowiedzenia umowy,
    > 3. po upływie okresu wypowiedzenia Polkomtel przesyła papiery do P.
    > (ogólnie operatorzy sami załatwiają sytuację), licząc sobie do tego
    > koszty.
    > Dobrze to rozumiem?

    Dobrze, przy czym papiery (dokumenty drogą elektroniczną) są
    przesyłane
    (pomiedzy operatorami) nie po okresie wypowiedzenia tylko "od zaraz"
    czyli od momentu
    Twojego zgłoszenia. W trakcie twojego wpowiedzenia operatorzy, w
    Twojej sprawie,
    komunikują sie kilkakrotnie. Uwolnienie samego numeru (!) jest po
    okresie wypowiedzenia,
    czyli nowy operator może go już aktywować u siebie.

    Ircys


  • 23. Data: 2009-05-27 10:14:24
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 27 May 2009 02:59:13 -0700, Ircys napisał(a):

    > Uwolnienie samego numeru (!) jest po okresie
    > wypowiedzenia,
    > czyli nowy operator może go już aktywować u siebie.

    Merci beacoup :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl


  • 24. Data: 2009-05-27 17:08:11
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: "Daniel" <m...@g...pl>


    Byłem dziś w PLAY i dostałem 3 druki (3 karty sim) zapewniające, że numer
    mogę przenieść. Do tego dali mi gotowe druki wypowiedzenia umowy o
    świadczenie usług telekomunikacyjnych w związku ze zmianą regulaminu :)
    Umowy z PLAY jeszcze nie podpisywałem bo dowiedziałem się, że pomimo
    rozpoczęcia procesu przenoszenia numeru mam czas do 21 lipca na ewentualną
    zmianę decyzji - liczę, że PLUS zaproponuje mi w tej sytuacji jakąś ciekawą
    ofertę. Jutro zanoszę papiery do salonu, zobaczymy czy coś mi zaproponują :)
    pozdrawiam



  • 25. Data: 2009-05-27 19:03:18
    Temat: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu - a PWA
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 27 Maj, 11:37, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > 1. wizyta u nowego operatora, umownie nazwijmy go P., celem uzyskania
    > oświadczenia o gotowości przyjęcia chlebem i solą,
    > 2. z karteluszkiem wizyta w salonie Polkomtela celem oznajmienia o
    > powyższym i złożenia wypowiedzenia umowy,
    > 3. po upływie okresu wypowiedzenia Polkomtel przesyła papiery do P.
    > (ogólnie operatorzy sami załatwiają sytuację), licząc sobie do tego
    > koszty.

    a co w przypadku jeśli mam umowę wynikającą z Programu Wymiany
    Aparatów?
    czy to tez mogę wypowiedzieć?

    --
    plusz


  • 26. Data: 2009-05-28 08:43:16
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: w...@g...com

    Złożyłem wypowiedzenia w PLUSIE. Nie obyło się bez uświadomienia
    bardzo niesympatycznej pani, że jej obowiązkiem jest przyjąć dokumenty
    i wystawić potwierdzenie, a jak już usłyszałem "Czy znam zmiany w
    regulaminie i czy rzeczywiście jest to dla mnie tak istotne, że aż
    chcę przenosić numery?" to mnie o mało nie rozsadziło. Po kilkunastu
    minutach poproszono mnie o numer kontaktowy i wręczono potwierdzenia.
    Nic mi nie zaproponowano więc czekam na telefon z ewentualną
    propozycją zatrzymania mnie w plusie. Pozdrawiam Daniel.

    P.S. Doczekał się ktoś telefonu z BOK-u po złożeniu rezygnacji?


  • 27. Data: 2009-06-01 18:05:55
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując
    > ciekawsze warunki?

    Więc powiem tak byłem dziś w salonie firmowym Plus i na pytanie czy mogą coś
    zaoferować w związku ze zmianą regulaminu odpowiedziano mi, że TAK :-)
    Wybrałem pakiet minut do wszystkich sieci i jestem zadowolony. Chyba, że
    konsultantka ściemniała bo wypełniła formularz i go schowała do teczki. Na
    pytanie czy dostanę potwierdzenie otrzymania pakietu powiedziała, że
    potwierdzeniem jest jej słowo :-D

    Pozdrawiam
    Darek


  • 28. Data: 2009-07-06 18:38:04
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: Natalia <k...@g...com>

    Złożyłam dwa wypowiedzenia... I mam problem. Płatność za jeden
    abonament do 5.06, za drugi do 9.06. Dziwne, ponieważ zawsze
    wcześniej, płatność była np w 2 przypadku do 12 każdego miesiąca! Plus
    oczywiście zrobił mnóstwo szumu. Najpierw nikt nie chciał przyjąć
    rezygnacji, w końcu znalazła się pani, która przyjęła i wysłała faks -
    był 17.06... Zaczęły się telefony z Plusa: wypowiedzenie w trakcie
    trwania umowy = kara. Przy okazji twierdzenie, że faksu nie dostali (w
    takim razie jak się dowiedzieli o wypowiedzeniu?!). No i znów smsy i
    informacje o karze. Jak się okazuje - terminowo - mam pecha.
    Niedopatrzenie i nawet abonament, który był płatny do 9.06 jest 1
    dzień po terminie jeśli chodzi o zerwanie umowy z powodu zmian w
    regulaminie. Jak mam teraz rozwiązać sprawę?

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: