  • 1. Data: 2003-06-20 16:48:38
    Temat: POLPAK
    Od: "Jan Lewandowski" <j...@m...torun.pl>

    Jak to jest z tym POLPAK'iem.
    W ofercie TPSA jest POLPAK 2MB, ale oplaty abonamentowe za niego sa
    straszne - 10000/miesiac!
    Czy jaest jakis inny POLPAK z TPSA (tanszy), ktorego nie ma w ofercie na ich
    stronach?

  • 2. Data: 2003-06-20 20:37:51
    Temat: Re: POLPAK
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@p...pl>

> [...]
    > straszne - 10000/miesiac!
    > Czy jaest jakis inny POLPAK z TPSA (tanszy), ktorego nie ma w ofercie na

    Jest, nazywa się Polpak-T (2Mb kosztuje ok 2900zł brutto)
    Polpak to zupełnie inna usługa i inna sieć.

    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski, Katowice

  • 3. Data: 2003-06-20 20:37:54
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Lewandowski" <j...@m...torun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > straszne - 10000/miesiac!
    > Czy jaest jakis inny POLPAK z TPSA (tanszy), ktorego nie ma w ofercie na

    oczywiscie ,że jest "tanszy"

    http://www.tpnet.pl/cenniki/fr_tab1.php

    marcin

  • 4. Data: 2003-06-20 20:37:57
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Jan Lewandowski <j...@m...torun.pl> wrote:
    > Jak to jest z tym POLPAK'iem.
    > W ofercie TPSA jest POLPAK 2MB, ale oplaty abonamentowe za niego sa
    > straszne - 10000/miesiac!
    ? Aż tak dużo?

    > Czy jaest jakis inny POLPAK z TPSA (tanszy), ktorego nie ma w ofercie na ich
    > stronach?
    Polpak jest tylko jeden :) Może nie na ten co trzeba patrzysz? :)
    Hint - Polpak-T :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2003-06-20 20:38:02
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Jan Lewandowski w <bcumk8$7hc$1@flis.man.torun.pl> zeznal:
> [...]
    > straszne - 10000/miesiac!
    > Czy jaest jakis inny POLPAK z TPSA (tanszy), ktorego nie ma w ofercie na ich

    chyba patrzales na cene cira albo nie wiem czego, bo mbit FrameRelay
    (dawny polpak) kosztuje ~3000brutto:
    za http://www.tpnet.pl/cenniki/fr_tab1.php ceny FR 2mbit:

    o szybkości dołączenia do 2 Mbit/s: 1589,00+VAT=1938,58

    3) ze stałym PVC do Internetu (tylko dla łączy symetrycznych Frame Relay)
    w obu kierunkach* : (CIR)

    d) 64 kbit/s 930,00 _VAT=995,10

    suma: 2933.38 brutto

  • 6. Data: 2003-06-23 06:58:08
    Od: "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Adam Wołk-Jankowski" <j...@p...pl> wrote in message
    > ich
    >
    > Jest, nazywa się Polpak-T (2Mb kosztuje ok 2900zł brutto)
    > Polpak to zupełnie inna usługa i inna sieć.
    teraz to sie nazywa FrameRelay.

    pzdr

  • 7. Data: 2003-06-24 05:55:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> writes:

    > chyba patrzales na cene cira albo nie wiem czego, bo mbit FrameRelay
    > (dawny polpak) kosztuje ~3000brutto:

    Dawny Polpak to jest X.25.
    FR to jest dawny Polpak-T = obecny Polpak.
    Innych Polpakow nie ma.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator