  • 1. Data: 2003-06-19 16:41:24
    Temat: internet z Telpol
    Od: "Artur Brosch" <a...@c...pl>

    Witam Grupowiczów!
    Proszę o opinię na temat usług dostępu do internetu poprzez sieć telewizji
    kablowej Telpol na terenie Śląska
    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2003-06-21 17:05:04
    Temat: Re: internet z Telpol
    Od: "AK" <A...@e...gov>

    > Proszę o opinię na temat usług dostępu do internetu poprzez sieć telewizji
    > kablowej Telpol na terenie Śląska

    Dno ..., nie to jest mniej niz dno...
    Musialem wziac neo+ bo od nich internet a raczej jego brak lub ta predkosc
    *do* 512 Kbitow rozbrajala mnie, srednio bylo 2 -10 Kbajtow czyli 16 do 80
    Kbitow.
    Oczywiscie nic nie gwarantuja w umowie.

    --
    AK

  • 3. Data: 2003-06-22 10:19:11
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Oczywiscie nic nie gwarantuja w umowie.

    tak juz z czystej ciekawosci, ile placileś, a ile chciałbyś mieć
    zagwarantowane w tej cenie i dokąd, jakieś szczegóły mile widziane :)

    Marcin

  • 4. Data: 2003-06-23 11:39:52
    Od: "AK" <A...@e...gov>

    > tak juz z czystej ciekawosci, ile placileś, a ile chciałbyś mieć
    > zagwarantowane w tej cenie i dokąd, jakieś szczegóły mile widziane :)

    placilem ponad 250 zl. za 512/128 chcialem miec lacze do 0,5Mbit/s, nie
    musialo to
    byc polmega nonstop. I chcialem to miec w *tej* cenie. Niestety bylo jak w
    poscie wyzej.
    Teraz mam neo+ za 199 zl brutto. Transfer kraj / zagranica ponad
    50Kbajtow/s - to o czyms swiadczy.

    --AK

  • 5. Data: 2003-06-25 11:38:39
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

> [...]
    > musialo to
    > byc polmega nonstop. I chcialem to miec w *tej* cenie. Niestety bylo jak w

    no ok, jezeli cena była własnie "*taka* to rzeczywiscie masz podstawy do
    narzekania.

    Marcin