  • 1. Data: 2003-06-19 16:42:05
    Temat: Pytanie o providera: tinet.pl
    Od: Chief <c...@p...net>

    Witam,

    Nie znalazłem żadnych informacji w internecie na temat tej firmy poza
    jej stroną firmową (www.tinet.pl, http://www.tinet.pl/radio.htm). Oferta
    wygląda na bardzo konkurencyjną (aż za bardzo - 59zł za 512k). Proszę o
    podpowiedź czy warto pakować się w takie łącze czy lepiej jednak
    postawić na pewną neostradę?

    pozdrawiam,
    Wodzu

  • 2. Data: 2003-06-20 16:49:06
    Temat: Re: Pytanie o providera: tinet.pl
    Od: "Michał M." <m...@l...pl.nospam>

    Użytkownik "Chief" <c...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > wygląda na bardzo konkurencyjną (aż za bardzo - 59zł za 512k). Proszę o
    > podpowiedź czy warto pakować się w takie łącze czy lepiej jednak

    popatrz , że prędkość jest podana "do" a cena "od"
    po za tym co za problem zadzwoń to się dowiesz

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2003-06-20 20:37:32
    Od: "Ghost" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    > popatrz , że prędkość jest podana "do" a cena "od"
    > po za tym co za problem zadzwoń to się dowiesz

    Wszyscy providerzy podają prędkość "do", chyba że kupisz łącze CIR=EIR za
    kilka tysięcy miesięcznie. Natomiast to 59 PLN, to trochę tanio. Może są
    ograniczenia na ilość danych, może to tylko cena łącza (do której doliczają
    "koszty operacyjne" - sprzęt itp.), albo poprostu "provider" jest dupny. Jak
    teraz testowałem ich łącze do tinet.pl, to było dość obciążone.

    Ghost

  • 4. Data: 2003-06-21 17:04:39
    Od: Chief <c...@p...net>

    Micha^(3) M. wrote:
    > Użytkownik "Chief" <c...@p...net> napisał w wiadomości
    >
    > popatrz , że prędkość jest podana "do" a cena "od"
    Również zauważyłem. To akurat jest jednak problemem prawie każdego
    providera :).

    > po za tym co za problem zadzwoń to się dowiesz
    Chyba nie ma innego wyjścia i trzeba zadzwonić na ich "infolinię" -
    czyli komórę z IDEI...

    pozdrawiam,
    Wodzu

  • 5. Data: 2003-06-21 17:04:52
    Od: "AK" <A...@e...gov>

    Oferta
    > wygląda na bardzo konkurencyjną (aż za bardzo - 59zł za 512k). Proszę o
    > podpowiedź czy warto pakować się w takie łącze czy lepiej jednak
    > postawić na pewną neostradę?

    Daj sobie z nimi looz,
    Tinet ma lacze z kablowki poznanskiej (ICPNET) ktorej net chodzi badziewnie,
    no poza wyjatkami chwilowymi,
    wiec nie licz na wiele.

    Neo jest pewna i szybka i zawsze mam tyle za ile place z kraju / zagranicy.

    --
    AK

  • 6. Data: 2003-06-21 17:05:18
    Od: "Artur M. Piwko" <pipen@beast_tu_kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 20 Jun 2003 20:37:32 +0000 (UTC),
    Ghost <c...@p...onet.pl> screamed:

> [...]
    > "koszty operacyjne" - sprzęt itp.), albo poprostu "provider" jest dupny. Jak
    > teraz testowałem ich łącze do tinet.pl, to było dość obciążone.

    Nie zrozumiałeś. Podam porównywalną ofertę w mojej sieci:
    "od 70PLZ do 256kbps"

    Cennik:

    70PLZ 128kbps
    100PLZ 256kbps

    Podana przy 'od' cena to cena najniższego abonamentu, natomiast przy 'do'
    znajduje się przepustowość najwyższego.

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | mailto:s/_/./

  • 7. Data: 2003-06-22 10:19:53
    Od: Wojciech Strzelecki <f...@m...put.poznan.pl>

    On Sat, 21 Jun 2003, AK wrote:
    > Oferta
    >
    > Daj sobie z nimi looz,
    > Tinet ma lacze z kablowki poznanskiej (ICPNET) ktorej net chodzi badziewnie,
    > no poza wyjatkami chwilowymi,

    A ciekawe dlaczego wypowiadasz sie tak autorytatywnie skoro jednoczesnie
    piszesz o: <bcvvpp$ejj$1@nemesis.news.tpi.pl>

    --
    Wojtek

  • 8. Data: 2003-06-23 06:57:43
    Od: Chief <c...@p...net>

    Artur M. Piwko wrote:

> [...]
    > 100PLZ 256kbps
    >
    > Podana przy 'od' cena to cena najniższego abonamentu, natomiast przy 'do'

    Od razu też o tym pomyślałem i zapytałem u źrodła - czyli w Tinecie.
    Twierdzą, że to jest 59zł za 512k :)

    pozdrawiam,
    Wodzu

  • 9. Data: 2003-06-23 06:57:58
    Od: "AK" <A...@e...gov>

    > A ciekawe dlaczego wypowiadasz sie tak autorytatywnie skoro jednoczesnie
    > piszesz o: <bcvvpp$ejj$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Za kazdym razem gdy jestem w Poznaniu, (srednio 1-2 razy w tygodniu)
    korzystam z netu przez ICP , i w 9/10 razach chodzi beznadziejnie, moze
    oprocz zasobow wiszacych na pol34. Lacze 256Kbit srednio pracuje jak modem
    56K. Wiec chyba wypowiadam sie autorytatywnie.

    --
    AK

  • 10. Data: 2003-06-25 06:22:05
    Od: Wojciech Strzelecki <f...@m...put.poznan.pl>

    On Mon, 23 Jun 2003, AK wrote:

> [...]
    > oprocz zasobow wiszacych na pol34. Lacze 256Kbit srednio pracuje jak modem
    > 56K. Wiec chyba wypowiadam sie autorytatywnie.

    Twoje obserwacje moga jednak wskazywac np. na zapchanie
    toru downstream dla standardowego pasma.
    Wowczas pozostaje Ci wolne tylko pasmo o podwojnej przeplywnosci
    w ktore wpada m.in POL34, WIX, ATMAN-CDN.

    --
    Wojtek