  • 11. Data: 2004-01-02 23:50:22
    Temat: Re: POMOCY!!! JAK USUNAC HISTORIE ODWIEDZANYCH STRON?
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Typ Nietypowy <t...@d...com> w artykule
    <news:bt473v$9sv$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:
    > Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:bt2ha1$ged$1@news.onet.pl...
    > Więc gdzie mam pisać, że nie zgadzam się z czyimś zdaniem? Może na
    > pl.opinie.sprzeciw.tomik?

    Na pl.pregierz. Albo zrobić cross+FUT na grupę zgodną z poruszaną tematyką
    zamiast tu ciągnąć offtopic.

    > <cut>
    > Gdzie ją naruszyłem?

    Przecież napisałem, ale to Bardzo Starannie Wyciąłeś. Napraw sobie
    przynajmniej OE: http://evil.pl/pip/ustaw.html
    Tu masz całą lekturę: http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    A tu na skróty do wszystkiego: http://evil.pl/pip/

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/

  • 12. Data: 2004-01-03 18:50:56
    Od: "Typ Nietypowy" <t...@d...com>

    > Na pl.pregierz. Albo zrobić cross+FUT na grupę zgodną z poruszaną tematyką
    > zamiast tu ciągnąć offtopic.
    OK, ale nie ja OT zacząłem...

    > Przecież napisałem, ale to Bardzo Starannie Wyciąłeś. Napraw sobie
    > przynajmniej OE: http://evil.pl/pip/ustaw.html
    OK, sorry, zapomniałem tego wcześniej zrobić

    EOT
    pozdrawiam
    typ_nietypowy

  • 13. Data: 2004-01-29 13:04:32
    Od: "Pinki_mozg" <z...@p...onet.pl>

    > Chce usunac historie odwiedzanych stron bo rozwijajac pasek adresów mam ich
    > mnóstwo. (nie chodzi tu o erotyczne tylko o to ze mam ich b.dużo)
    >
    > Wlączam Narzedzia\Opcje Internetowe ale tam brakuje mi takiej zakladek
    > jak "ogólne".
    > własnie nie mam tej zakładki ogólne!!! i nie wiem co robic?
    >
    > usunełem wszystko z Historii, wszystko z Temporary Internet Files
    > mam win 98 int. exp nawet od dzis aktualny IE6 ale dalej to samo brak
    > zakładki "ogólne".
    > Prosze o pomoc jak wyrzucic nazwy stron z paska adresu!!!!!
    >
    > --

    Przepraszam Kate ale nie odpowiem na twoje pytanie i pojde sladem tych
    wszystkich odpowiadajacych forumowiczow w tym artykule i w innych podobnych.Nie
    moglem sie oprzec i zadzialalem instyktownie.. musze wam cos powiedziec : (Do
    odpowiadających): Wy wszyscy jestescie pojeb..ni?? czy co ?? Wchodze sobie na
    strone bo mowie sam sie dowiem jak usunac ta historie (az 13 odpowiedzi) a tu
    wszyscy pierd..ą jaki program jest dobry a ktory lepszy a ten ba banerka tamten
    nie ... a kogo to obchodzi ?? czlowiek wam zadal pytanie to odpowiedzcie a takie
    pierdoly to es poczta mozecie przesylac ............................

    Pozdrawiam Kate i przykro mi ze sie niedowiedzielismy narka ;-)

  • 14. Data: 2004-01-29 16:07:17
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Pinki_mozg <z...@p...onet.pl> w artykule
    <news:56d1.00002021.401904df@newsgate.onet.pl> pisze:
    > Przepraszam Kate ale nie odpowiem na twoje pytanie i pojde sladem tych
    > wszystkich odpowiadajacych forumowiczow w tym artykule i w innych
    > podobnych.

    Zrobię tak samo. Po pierwsze - grupy dyskusyjne to nie prywatne forum na
    Onecie.
    Jeśli chcesz pójść śladem jakichś forumowiczów, to idź na jakieś forum.
    Jeśli chcesz mieć coś do powiedzenia na grupach dyskusyjnych, to
    powinieneś przeczytać opis na stronie głównej Niusów Onetu.

    > Nie moglem sie oprzec i zadzialalem instyktownie..

    Po miesiącu od pojawienia się wątku? Nawet żyrafa łapie dowcip szybciej.
    Poza tym instynktownie to pierwsze kroki kieruje się do wyszukiwarki
    http://www.google.pl/advanced_group_search?hl=pl
    Jeśli jednak wolisz Onet, to zamiast działać "instynktownie", powinieneś
    zwrócić uwagę na akapit o następującej treści:

    Przed wysłaniem pierwszego artykułu warto zaznajomić się z ogólnie
    przyjętymi zasadami komunikacji w sieci, czyli z tzw. etykietą usenetu.
    Każda z grup, które udostępniamy, ma swoich uczestników tworzących
    specyficzną dla każdej grupy atmosferę dyskusji. Zalecamy więc przed
    przystąpieniem do wysyłania artykułów na prześledzenie kilku wątków.
    Pozwoli to zarówno na dokładne zaznajomienie się z tematyką grupy jak i
    być może na znalezienie odpowiedzi na nurtujące pytania.

    Jeśli do tej pory nie zastosowałeś się do zaleceń z tego akapitu, to
    pomagam:
    Netykieta jest tu: http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    Tu jest wykaz grup dyskusyjnych z opisami: http://www.killfile.pl/

    [...ciach ględzenie i portalenie...]

    > Pozdrawiam Kate i przykro mi ze sie niedowiedzielismy narka ;-)

    Co ślepemu po oczach? Kasia dowiedziała się wszystkiego na *właściwej*
    grupie jeszcze miesiąc temu:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.int
    ernet.pomoc&tid=6488599

  • 15. Data: 2004-01-29 17:27:39
    Od: "Datarecky" <d...@d...usun.to.pl>

    W artykule 5...@n...onet.pl,
    Pinki_mozg z adresu <z...@p...onet.pl> napisał:
    >(ciach pierdoły)

    Pinki, gdzie Ty masz mózg?

    --
    DATAREC Odzyskiwanie Danych
    www.datarec.pl

  • 16. Data: 2004-01-29 22:36:40
    Od: "Pinki_mozg" <z...@p...onet.pl>

    > W artykule 5...@n...onet.pl,
    >
    > Pinki, gdzie Ty masz mózg?
    >
    > --
    > DATAREC Odzyskiwanie Danych
    > www.datarec.pl

    Jak najbardziej na swoim miejscu :-) . Powinienes udzielac bardziej wylewnych
    odpowiedzi .. bierz przyklad z kolegi wyzej .......... ech szkoda gadac
    wszyscy tu b duzo gadaja tylko nie natemat. Gdyby tu wiecej osob na temat gadalo
    to .....

    byloby mniej wypowiedzi .. narka .;)