  • 141. Data: 2004-01-23 13:43:45
    Temat: Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl
    Od: f...@i...pl

    On Fri, 23 Jan 2004, Paweł Małachowski wrote:

    > A człowiek w TPSA przycinający POZMAN patrzy na tego posta
    > i zaciera rączki: ,,to działa!''.

    To oni maja raczki ? Sadzilem, ze macki.

    Wojtek

  • 142. Data: 2004-01-23 13:46:00
    Od: f...@i...pl

    On Fri, 23 Jan 2004, Mistrzu wrote:
    > Na stronie jest wyraźnie napisane:
    >
    > Opłaty abonamentowe miesięczne.
    > Dostęp z szybkością do 512kbps GOLD 327,05 349,94

    Ale musisz tez spojrzec na "Promocje".

    > BRONZE_PROMO do 512* kbps 121,92 zł
    >

    > * usługa w kierunku do klienta składa się z dwóch niezależnych kanałów,
    > które zapewniają dostęp do Internetu realizowany w oparciu o bezpośrednie
    > łącza następujących operatorów: GTS, Crowlay, ICM, WIX, Telia, Pol34, sieć
    > wewnętrzna i inni użytkownicy ICP. Wartości liczone w jednostkach: 1kbps =
    > 1000 bps, 1 Mbps = 1 milion bps. Konfiguracja przepływności łączy do
    > operatorów może ulegać zmianie. ICP zastrzega sobie prawo wyboru operatorów.
    >
    > Co oznacza, że usługa składa się z dwóch niezależnych kanałów?

    Co oznacza ? Dokladnie to co zacytowales.

    > 128kbit/s jest w Neo wartością bardzo małą, natomiast 64 już wogóle...

    Jak sie uzywa KaZzY to nawet pojedyncza lambda bedzie za mala.

    Wojtek

  • 143. Data: 2004-01-23 13:53:38
    Od: " Mistrzu" <m...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik <f...@i...pl> napisał:

    > Co oznacza ? Dokladnie to co zacytowales.

    Czyli, że na raz ruch może ićś jednym, albo drugim kanałem?
    Jak ściągam z jednego źródła to otrzymuje jedynie 256kbps?

    > Jak sie uzywa KaZzY to nawet pojedyncza lambda bedzie za mala.

    Jak się używa internetu nie do ściągania, tylko do pracy.
    Jest różnica, gdy wysyła się 10MB maila w 10 minut a nie w 20.

    Marcin

    ps. Lepszy jest osiołek ;-)

  • 144. Data: 2004-01-23 13:55:03
    Od: <a...@q...nu.pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > Haaaaloooo ...
    > Zrozum Polska to nie ¨świat" z znaczeniu internetu. To może podaj ceny z
    > japoni - tam mają jeszcze taniej ....też chciałbym żeby tak było ale na
    > dzień dzisiejszy 1000-1200 PLN za MBps z CIR=EIR to "NORMALNA" cena..
    >

    > --
    > Regards M.J.
    > :wq

    Moge podac i z Albanii. Chodzi o to ze Polska pod kazdym wzgledem utozsamia
    sie ze Stanami Zjednoczonymi, oprocz sieci teleinformatycznych. Stad ta
    gadka - i prosze bez zbednych komentarzy - mowie tylko realiach i porownuje
    ceny miedzy rynkami biorac pod uwage zarobki statycznego mieszkanca danego
    kraju.

    Pozdrawiam,
    Qpack

  • 145. Data: 2004-01-23 13:55:25
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    Mistrzu <m...@n...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czyli, że na raz ruch może ićś jednym, albo drugim kanałem?
    > Jak ściągam z jednego źródła to otrzymuje jedynie 256kbps?
    może iść na raz 2oma kanałami. Jak się ciągnie z kilku źródeł.
    Jeśli się ciągnie z jednego pójdzie max 256kbps

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    Network Administrator

  • 146. Data: 2004-01-23 13:59:20
    Od: f...@i...pl

    On Fri, 23 Jan 2004, Mistrzu wrote:
    > Czyli, że na raz ruch może ićś jednym, albo drugim kanałem?
    > Jak ściągam z jednego źródła to otrzymuje jedynie 256kbps?

    Pojedynczy transfer z jednego miejsca tak, ale kilka transferow z kilku
    miejsc = 512 max.

    > Jak się używa internetu nie do ściągania, tylko do pracy.
    > Jest różnica, gdy wysyła się 10MB maila w 10 minut a nie w 20.

    jesli ktos uzywa e-maila do wysylania plikow, no to sorry.....

    Wojtek

  • 147. Data: 2004-01-23 14:06:11
    Od: " Mistrzu" <m...@N...gazeta.pl>

    Bartosz Waszak napisał:

> [...]
    może iść na raz 2oma kanałami. Jak się ciągnie z kilku źródeł.
    Jeśli się ciągnie z jednego pójdzie max 256kbps

    Czyli jak się korzysta z "normalnych" usług (jedno połaczenie)
    to ma się 256kbps.

    Zatem usługa porównywalna do neostrady kosztuje 349,94zł.

    pozdrawiam

    Marcin

  • 148. Data: 2004-01-23 14:08:13
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

> [...]
    > to ma się 256kbps.
    >
    > Zatem usługa porównywalna do neostrady kosztuje 349,94zł.
    następna usługa to SILVER za ~190zł gdzie jest 512kbps + 512kbps

    z naszych statystyk wynika, że klienci nie mają większego problemu z
    wysyceniem tych kanałów.

  • 149. Data: 2004-01-23 14:24:54
    Od: " Mistrzu" <m...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik <f...@i...pl> napisał:

    > Pojedynczy transfer z jednego miejsca tak, ale kilka transferow z kilku
    > miejsc = 512 max.

    Czyli usługa ta nie odpowiada neostradzie.

    > jesli ktos uzywa e-maila do wysylania plikow, no to sorry.....

    Czegokolwiek by się używało do wysyłania danych to nie ma znaczenia.
    10MB i tak będzie w Waszej ofercie szło dwa razy dużej.

    Tu nie chodzi o to, jaka jest Wasza oferta. W tej chwili IMHO
    tylko tepsa umożliwia najtaniej połączenie takie jak się zamawia.
    Chcemy neo za 150zł to mamy. Mamy też zadeklarowaną
    przepustowość. U innych jest albo taniej a efektywnie
    wolniej, albo trzeba więcej płacić by mieś to samo co w tepsie.

    > Wojtek

    Marcin

  • 150. Data: 2004-01-23 17:54:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Piotr Karkucinski <p...@d...odetnij.org> writes:

    > A jak ma jakas firma zaczac? Oglaszam, ze robie hosting, jak bede mial
    > 1000 klientow to stawiam serwery i kupuje lacze, ale zapisujcie sie
    > juz. Rozpoczecie powaznego hostingu to jakies 2 - 3 lata inwestowania.

    Ale wtedy nikt tego nie kalkuluje (chyba?) na 100 klientow po 100 euro/rok.
    Nie twierdze ze wszystko ma sie od razu zwrocic.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH