  • 1. Data: 2019-08-26 19:30:29
    Temat: Nie rzucim ziemi skąd nasz ród ...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a7x

    "
    ... prawny obowiązek używania świateł podczas jazdy w dzień jest
    słusznym i uzasadnionym rozwiązaniem zmniejszającym zagrożenie wypadkami
    w ruchu drogowym i powinien być utrzymany ...
    "

  • 2. Data: 2019-08-26 22:38:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Myla sie i co gorsza tkwia w przekonaniu ze maja racje. W tej chwili coraz wiecej
    samochodow ma swiatla do jazdy dziennej.uzywanie takich swiatel to wilk syty i owca
    cala. Nie generuja jakis specjalnych kosztow eksploatacji bo bardzo malo pradu
    pobieraja. Ich uzywanie kosztuje jakies 20 razy mniej niz swiecenie zarowkami.

  • 3. Data: 2019-08-27 13:38:15
    Temat: Re: Nie rzucim ziemi skąd nasz ród ...
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 26.08.2019 o 19:30, kk pisze:

> [...]
    > słusznym i uzasadnionym rozwiązaniem zmniejszającym zagrożenie
    > wypadkami w ruchu drogowym i powinien być utrzymany ...

    Pełna zgoda. Jedna z nielicznych, mądrych i pozytecznych rzeczy w
    ustawie o ruchu drogowym.

  • 4. Data: 2019-08-27 21:25:20
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Pełna zgoda. Jedna z nielicznych, mądrych i pozytecznych rzeczy w ustawie
    > o ruchu drogowym.

    To może jeszcze kogut na dachu?

  • 5. Data: 2019-08-27 21:37:04
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-27 21:25, Jarek wrote:

    > To może jeszcze kogut na dachu?

    Chorągiewki

  • 6. Data: 2019-08-27 21:40:11
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 14:37:16 UTC-5 użytkownik kk napisał:

    > Chorągiewki

    Piechur przed pojazdem.

    I radiowoz tefauenu!

  • 7. Data: 2019-08-27 21:57:54
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    pobieraja. Ich uzywanie kosztuje jakies 20 razy mniej niz swiecenie zarowkami.

    Światła dzienne powodują, ze w deszczu, mgle czy w słabo oświetlonym
    tunelu nikną samochody bez tylnych świateł.

  • 8. Data: 2019-08-28 00:11:26
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 27.08.2019 o 21:57, t-1 pisze:

    > Światła dzienne powodują, ze w deszczu, mgle czy w słabo oświetlonym
    > tunelu nikną samochody bez tylnych świateł.

    we mgle, w deszczu (nie chce mi się sprawdzać jak z oświetlonym tunelem)
    mamy obowiązek jechać na światłach mijania

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2019-08-28 02:20:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz cos do drobiu i zbyt lekko oddychasz przez prosty nos?

  • 10. Data: 2019-08-28 10:12:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello t-1,

    Tuesday, August 27, 2019, 9:57:54 PM, you wrote:

> [...]
    >>

    > Światła dzienne powodują, ze w deszczu, mgle czy w słabo oświetlonym
    > tunelu nikną samochody bez tylnych świateł.

    W deszczu, mgle i tunelu masz obowiązek używania innych świateł niż
    dziennych.

    --
    Best regards,
    RoMan