  • 21. Data: 2010-04-23 12:39:32
    Temat: Re: [PRESS] DC i WRC w korkowej czołówce!
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> wrote in message
    news:hqpp8o$88a$1@inews.gazeta.pl...
    > Heloł.
    >
    > Poniżej ciekawy nius dotyczący poziomu zakorkowania europejskich miast ;)
    >
    > http://news.komunikacja.krakow.pl/lokalne/2290,1,art
    ykul,krakow_na_30_miejscu_w_korkach.html

> [...]
    > podstawie informacji dotyczących prędkości, z jaką samochody
    > przemieszczają się po miejskich sieciach dróg.
    >
    > Na pierwszym miejscu najbardziej zatłoczonych europejskich miast znalazła
    > się Bruksela, ale w Polsce i Wielkiej Brytanii również tkwimy w korkach.
    > Na najmniejsze utrudnienia w ruchu można liczyć w Hiszpanii i krajach
    > skandynawskich. Monachium, najbardziej zakorkowane niemieckie miasto,
    > znajduje się dopiero na 28. miejscu zestawienia. Tak duże miasta jak
    > Essen, Hamburg, Stuttgart, Kolonia, Düsseldorf czy Berlin znalazły się

    A ja myslalem ze mam korki w miescie jezdzac do pracy 16km przez cale
    centrum w 45 minut. Przestaje narzekac :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 22. Data: 2010-04-23 13:09:48
    Temat: Re: DC i WRC w korkowej czołówce!
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 23 Kwi, 12:39, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > A ja myslalem ze mam korki w miescie jezdzac do pracy 16km przez cale
    > centrum w 45 minut. Przestaje narzekac :)

    A co powiesz na odcinek 3,5km, który rano (ok. 7) przejeżdża się w 40
    minut? ;-)

    http://tinyurl.com/zbokv1
    (DC - Dźwigowa, Kleszczowa)

    --
    Gom

  • 23. Data: 2010-04-23 13:13:14
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 23 Kwi, 13:09, Gom <g...@g...com> wrote:
    > http://tinyurl.com/zbokv1

    Poprawka:
    http://tinyurl.com/3y29ymq

    --
    Gom

  • 24. Data: 2010-04-23 13:48:28
    Od: Cynio <c...@g...com>

    > A co powiesz na odcinek 3,5km, który rano (ok. 7) przejeżdża się w 40
    > minut? ;-)
    >
    > http://tinyurl.com/zbokv1
    > (DC - Dźwigowa, Kleszczowa)

    Podobnie (choć dłuższy odcinek) Piaseczno - Poleczki (puławską) od 40
    min. do 1 h (około 8 km), w godzinach porannych

    --
    Pozdr.
    Cynio

  • 25. Data: 2010-04-23 14:17:50
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Jeżeli to nie ironia, to tak tylko nadmienię, iż to nie fejk.
    > To się niestety wydarzyło pewnego jesiennego dnia/popołudnia. To był
    > kataklizm ogólnomiejski.
    >
    > Tak BTW - i weź potem dyskutuj z teoretykami miejskimi, że im auto pali
    > *w mieście* 0,3 l/100 km ;)

    ech sam stalem w tym korku :(

  • 26. Data: 2010-04-23 14:34:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gom" <g...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Poprawka:
    > http://tinyurl.com/3y29ymq

    Nie zazdroszcze.. Moje miasto 5 na liscie sie znalazlo, ale kiedy ostatnio
    po Poznaniu jezdzilem wydawal mi sie o wiele trudniejszy do przejechania
    jednak.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 27. Data: 2010-04-23 14:39:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 05:17:50 -0700 (PDT), hamberg napisał(a):

    > ech sam stalem w tym korku :(

    Oj tak, wszyscy pamiętają ten dzień... :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 28. Data: 2010-04-23 15:45:31
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Borys Pogoreło wrote:

    > pali >> *w mieście* 0,3 l/100 km ;)

    > Oj tak, wszyscy pamiętają ten dzień... :)

    Naprawcie sygnalizacje swietlna to bedzie lepiej. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 29. Data: 2010-04-23 22:25:43
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 20:56:46 +0200, Przemek V napisał(a):

    > ruchu idzie szerokimi arteriami. Zawsze generalnie bedzie tu sprawniej
    > niz w miastach gdzie centra sa takie jak je zbudowano w XIX wieku albo i
    > wczesniej - Wroclaw, Praga, Ladek, Paryz, itp
    Akurat to jest wyniki tego, ze jakis debil przez zabytkowe centrum
    poprowadzil autostrade, sciagajac tam caly ruch tranzytowy, zamiast
    wywalic go na peryferia.
    A Paryz ma napoleonowski uklad komunikacyjny, calkiem sprawny.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 30. Data: 2010-04-25 00:35:01
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Borys Pogoreło napisal(a):

    > Oj tak, wszyscy pamiętają ten dzień... :)

    ciężko zapomnieć dzień, w którym jechałem 3h do domu, kiedy bez korka
    zajmuje to 20 minut :)
    I tak, też stałem w tym korku, niestety nie załapałem się na bycie
    na zdjęciu :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut