  • 31. Data: 2010-04-26 11:07:39
    Temat: Re: DC i WRC w korkowej czolówce!
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Uzytkownik "Gom" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:a63e2225-722d-4a20-964a-e3ce9ab73b26@z7g2000yqb
    .googlegroups.com...
    > On 23 Kwi, 13:09, Gom <g...@g...com> wrote:
    >> http://tinyurl.com/zbokv1
    >
    > Poprawka:
    > http://tinyurl.com/3y29ymq
    >
    > --
    > Gom

    W jakich godzinach masz takie wyniki? Mi ten odcinek nie zajmowal wiecej jak
    15 minut, ale o 7 rano. Dodam, ze daje sie znalezc znacznie szybsza drózke
    alternatywna przez osiedla na Wlochach.

  • 32. Data: 2010-04-26 12:44:00
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 26 Kwi, 11:07, "Vlad The Ripper" <os^
    $_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:
    > W jakich godzinach masz takie wyniki? Mi ten odcinek nie zajmowal wiecej jak
    > 15 minut, ale o 7 rano.

    Spróbuj jutro, start ze stacji Statoil na Połczyńskiej powiedzmy o
    7:10 :-)

    > Dodam, ze daje sie znalezc znacznie szybsza drózke
    > alternatywna przez osiedla na Wlochach.

    Tyle to i ja wiem. Jazda głównym traktem (Dźwigową i Kleszczową) to
    porażka na całej linii.

    --
    Gom

  • 33. Data: 2010-04-26 13:49:42
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Gom" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
> [...]
    > jak
    > 15 minut, ale o 7 rano.

    Spróbuj jutro, start ze stacji Statoil na Połczyńskiej powiedzmy o

    Odkąd sie przeprowadziłem juz mi tam nie po drodze, ale wierzę, że 10 minut
    może drastycznie zmienić sytuację.

    > Dodam, ze daje sie znalezc znacznie szybsza drózke
    > alternatywna przez osiedla na Wlochach.

    Tyle to i ja wiem. Jazda głównym traktem (Dźwigową i Kleszczową) to
    porażka na całej linii.

    Zgadza się. Jeszcze zajezdnia autobusowa i brak zatoczek na przystankach.
    Myślę, że dodanie tych dwóch, czy trzech głupich zatoczek sporo by poprawiło
    sytuację.

  • 34. Data: 2010-04-26 22:50:39
    Temat: Re: [PRESS] DC i WRC w korkowej czołówce!
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Rafał "SP" Gil zapodal(a):

    > nieprzemyślanych jednokierunkowości pewnych jezdni ... po prostu
    > w wawie na przejechanie jednego 3 kilometrowego odcinka masz
    > więcej tras alternatywnych niż "analogiczny" odcinek w wawie.

    w porównaniu do innych miast w których jeżdże, zawsze wydawało mi się, że
    to co napisałeś wynika ze zbyt małej liczby mostów we Wrocławiu, który jest
    jednak mocno poprzecinany rzekami. We wrocku nie znajdziesz alternatywy dla
    swojej trasy, bo i tak trafisz na most, a jak mosty są zakorkowane - to
    wszystkie naraz :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 35. Data: 2010-04-26 23:38:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Apr 2010 20:50:39 +0000 (UTC), Zbylut wrote:
> [...]
    >swojej trasy, bo i tak trafisz na most, a jak mosty są zakorkowane - to

    Ale jakbys porownal ilosc mostow we Wrocku i w Warszawie, to jestesmy
    jakim potentatem :-) [cos ponoc setka tych mostow - trudno sie
    doliczyc].

    Problem w tym ze one wszystkie w centrum. Jeden nowy teraz "na
    peryferiach", ale drogi mu zapomnieli zrobic :-)

    Dodatkowko torowiska dziela miasto i tez zmuszaja do jazdy przez
    centrum. A w centrum korek. I wcale nie na mostach.

    J.

  • 36. Data: 2010-04-27 02:39:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-04-26 23:38, J.F. pisze:

    > Ale jakbys porownal ilosc mostow we Wrocku i w Warszawie, to jestesmy
    > jakim potentatem :-) [cos ponoc setka tych mostow - trudno sie
    > doliczyc].

    Jarek - nie mosty są problemem ... korki to nie tylko tranzyt
    ... to również róchy pojazdów na dystansie mniejszym niż 10 km
    ... w wawie - taki ruch nie zawsze wymaga przekroczenia wisły
    (mówi ci to zawodnik co robi od 18 do 30 punktów w opcji
    komiwojażer ;) na navi (walić w pupę AM i ich rzecznika) ...
    Powtarzam : w wawie jak utknę w korku, idę w najbliższą boczną
    (pod warunkiem, że nie ślepa wg mojej wiedzy i że nie jest to
    zamknięte osiedle) ... We wro jak zrobię taki manewr - navi może
    tylko powiedzieć jedno : ZAWRÓĆ ... w wawie - rzeźbi nową trasę ...

    > Dodatkowko torowiska dziela miasto i tez zmuszaja do jazdy przez
    > centrum. A w centrum korek. I wcale nie na mostach.

    W wawie też tak masz ... "ale masz alternatywy".

    600

  • 37. Data: 2010-04-27 06:33:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Apr 2010 02:39:20 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

> [...]

    >zamknięte osiedle) ... We wro jak zrobię taki manewr - navi może
    >tylko powiedzieć jedno : ZAWRÓĆ ... w wawie - rzeźbi nową trasę ...

    Bo we wrocku nie te mosty co sa sa problemem, tylko te co ich nie ma
    :-)

    Poza centrum miasto pociete rzekami i torowiskami, i zmusza do jazdy
    do centrum, bo tam najbliszy przejazd do innej "dzielnicy".

    W centrum tras alternatywnych troche jest, ale wszyskie zapchane, na
    peryferiach trzeba jechac do centrum, wiec nawet jakby byla mozliwosc
    w bok, to i tak trafisz w zapchana magistrale.

    J.