  • 1. Data: 2010-07-14 11:42:39
    Temat: Re: Mondeo MK4 2.5T - Moje pierwsze nowe auteczko :)
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Luke wrote:

    > Nigdy nie uwierze, ze to dorosly facet pisal. Ja rozumiem emocje, to,
    > tamto, ale auteczko, potwor na placu stoi, umilowane???? auteczko?

    Bo mimo tych 32lat czuję się jakbym miał 18, a facet w wieku 18l to jeszcze
    dzieciak. Gdybyś mnie widział wczoraj po gokartach jak się cieszyłem. Życie jest
    krótkie, trzeba czerpać frajdę z jazdy w każdym momencie.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-07-14 12:01:27
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Katanka" wrote:
    > Życie jest krótkie, trzeba czerpać frajdę z jazdy w każdym momencie.

    W pełni się z Tobą zgadzam. :-)

    Ale i tak pewnie zjadą Cię zaraz maniacy utylitarnych, nudnych wozideł
    i stwierdzą, że nie istnieje coś takiego jak frajda z jazdy. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 3. Data: 2010-07-14 12:11:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > Bo mimo tych 32lat czuję się jakbym miał 18, a facet w wieku 18l to
    > jeszcze dzieciak.

    Kupić Ci smoczek i becik? ;)

  • 4. Data: 2010-07-14 12:18:46
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Katanka napisać:

    > Bo mimo tych [...]

    Na 8 miesięcy się przeprowadziłeś do auta? ;)

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 5. Data: 2010-07-14 12:28:26
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > Kupić Ci smoczek i becik? ;)

    Nie, bo żona mnie z domu wyrzuci :) Musze zachować choc pozory dorosłosci.

  • 6. Data: 2010-07-14 12:28:47
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Myjk wrote:
    > Katanka napisać:

    > Na 8 miesięcy się przeprowadziłeś do auta? ;)

    Nie, ale odkryłem fajna funkcię w OE, aby pokazał odpowiedni na moje posty ;)