  • 11. Data: 2006-03-01 18:00:10
    Temat: Re: Padło Allegro :-(((
    Od: PZ <p...@m...com>

    LEH napisał(a):
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie tam obojętnie na ilu serwerach 1,2..........5 ............ fakt jest
    > faktem .... no chyba że wyleciał w powietrze budynek z serwerami :-DD
    > ......... to sa 'usprawiedliwieni ' ;-)

    Systemy o duzej redundancji dzialaja troche magicznie. Czasami nie
    przewidzi sie, jakiegos glupiego ruchu adminow i... wybuch. Nawet nie
    trzeba awarii sprzetu. A prawda jest taka, ze 80 minut to nie tragedia,
    bo podczas awarii czas 'szybko leci'

    Pzdr
    PZ

  • 12. Data: 2006-03-01 19:06:04
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    LEH napisał(a):
    > TAAAAAAAKĄ kasę zgarniaja i nie maja DWÓCH równolegle pracujacych

    Taaaką to znaczy jaką?
    --
    Olek

  • 13. Data: 2006-03-01 19:19:08
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    LEH napisał(a):
    > od pół godziny NIE działa Allegro.pl :-((((( .......... ale jaja :-D

    to nie jest problem polskiego internetu
    (moze wrecz przeciwnie - tysiace ludzi beda miec czas dla wspolmalzonkow)

    --
    Mateusz

  • 14. Data: 2006-03-01 20:07:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Olek,

    Wednesday, March 1, 2006, 8:06:04 PM, you wrote:

    > Taaaką to znaczy jaką?

    Policz sobie same opłaty za wystawienie za 140 tysięcy aukcji
    dziennie. Ok. 30% aukcji ma oferty, czyli będzie jeszcze prowizja od
    sprzedaży.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2006-03-01 20:54:57
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    On 2006-03-01, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > Policz sobie same opłaty za wystawienie za 140 tysięcy aukcji
    > dziennie. Ok. 30% aukcji ma oferty, czyli będzie jeszcze prowizja od
    > sprzedaży.

    Rzecz w tym, ze na dzien dzisiejszy, Allegro jest wlasnoscia niczyja,
    dopoki nie zostanie rozstrzygniety spor o "wrogie przejecie" (vide:
    http://polska.qxl.com)

    A spolka zarzadza kurator sadowy, juz od 2003 r., notabene otrzymujac za
    to wynagrodzenie w wyokosci kilkudziesieciu tys zl ;)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 16. Data: 2006-03-01 21:10:59
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Taaaką to znaczy jaką?

    "W zeszłym roku na aukcjach internetowych sprzedano dziesiątki milionów
    różnorakich przedmiotów, których łączną wartość liczy się w miliardach
    złotych. Na samym Allegro.pl, w ciągu jednej minuty, użytkownicy
    sprzedawali towary warte 3 tysiące złotych."
    www.di.com.pl/news/12665,2.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 17. Data: 2006-03-01 21:17:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Przemyslaw,

    Wednesday, March 1, 2006, 9:54:57 PM, you wrote:

    > Rzecz w tym, ze na dzien dzisiejszy, Allegro jest wlasnoscia niczyja,
    > dopoki nie zostanie rozstrzygniety spor o "wrogie przejecie" (vide:
    > http://polska.qxl.com)

    Ależ wiem.

    > A spolka zarzadza kurator sadowy, juz od 2003 r.,

    Co w niczym nie przeszkadza w rozbudowie serwisu.

    > notabene otrzymujac za to wynagrodzenie w wyokosci kilkudziesieciu
    > tys zl ;)

    Czyli tyle, ile Alledrogo zasysa za samo wystawienie aukcji w ciągu
    jednego dnia.

    Myślę, że powinniśmy zakończyć temat na tej grupie. EOT?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2006-03-01 21:25:04
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pieknego 2006-03-01 o 22:10:59 osobnik zwany astro wystukal:

    a co ma z tego allegro?
    to oni sprzedają?
    naucz się czytać :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    - Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!.

  • 19. Data: 2006-03-01 21:36:21
    Od: "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik "masti" <g...@t...hell> napisal w wiadomosci

    www.allegro.pl/info/new_pricelist.php

    > naucz się czytać :)

    W druga strone to tez dziala ;-)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 20. Data: 2006-03-01 21:42:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Wednesday, March 1, 2006, 10:25:04 PM, you wrote:

    > a co ma z tego allegro?

    Opłaty za wystawianie i prowizję od sprzedaży.

    A Ty potrafisz? To przeczytaj: http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/z4.php

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl