  • 21. Data: 2006-03-01 21:55:06
    Temat: Re: Padło Allegro :-(((
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pieknego 2006-03-01 o 22:42:31 osobnik zwany RoMan Mandziejewicz
    wystukal:

    > pracujacych >>> Taaaką to znaczy jaką?
    > w >> miliardach złotych. Na samym Allegro.pl, w ciągu jednej minuty,
    >
    > Opłaty za wystawianie i prowizję od sprzedaży.

    właśnie o to pytałem :)

    > A Ty potrafisz? To przeczytaj:
    > http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/z4.php

    potrafię, to nie allegro sprzedaje

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    - Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!.

  • 22. Data: 2006-03-01 22:11:16
    Od: "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik "masti" <g...@t...hell> napisal w wiadomosci
    > potrafię, to nie allegro sprzedaje

    Skoro potrafisz (mam nadzieje, ze "dodatkowo" ze zrozumieniem), to wskaz,
    gdzie napisalem, ze Allegro sprzedaje (nie posredniczy...) towary za kilka
    kPLN/minute... ;-)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 23. Data: 2006-03-02 10:21:12
    Od: "Andi" <b...@w...pl>

    > Czasami nie przewidzi sie, jakiegos glupiego ruchu adminow i... wybuch.
    > Nawet nie trzeba awarii sprzetu.

    A może to: http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3189001.htm
    l nie było w
    Warszawce, tylko w Poznaniu? ;))))

  • 24. Data: 2006-03-02 13:19:32
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Mar 2006 22:17:53 +0100, w <7...@p...pl>, RoMan
    Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > Ależ wiem.

    Zdaje się, że pare miesięcy temu doszło do ugody 'prawdziwych' udziałowców
    brytyjskich z polskimi 'udziałowcami'.