  • 11. Data: 2009-05-27 19:58:43
    Temat: Re: Pakiety internetowe 20,100,250,500MB w Sim+,MixPlus i 36.6
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 27 May 2009 20:14:34 +0200, X napisał(a):

    > Nie narzekaj!! Dali kilka razy więcej netu niż konkurencja za ta sama
    > cene. Oferta 39,5 z umowa na 2 lata za 500MB, a tutaj 500MB za 35zł bez
    > umowy:)

    Ale koszty utrzymania konta nie spadły ani o złotówkę!
    Tak samo jak dotychczas, poniżej 200 zł na rok nie zejdziesz!

    > Orange musi się zmienić bo będzie zawsze ostatnie!

    To zależy od profilu użytkowania konta.
    Pomimo, ze w Orange internet jest najdroższy, to mnie w dalszym ciągu
    bardziej opłaca się korzystać z Orange niż iPlusa.
    A powód tego jest dość prozaiczny: mam dużo niewykorzystanych środków na
    koncie w NOG, które przelewam sobie na swoje konto Orange Free.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2009-05-27 20:30:01
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    X pisze:

    > Nie narzekaj!! Dali kilka razy więcej netu niż konkurencja za ta sama
    > cene. Oferta 39,5 z umowa na 2 lata za 500MB, a tutaj 500MB za 35zł bez
    > umowy:) Orange musi się zmienić bo będzie zawsze ostatnie!

    No nie wiem. W Orange chyba dają w zestawie modem USB o wartości 200-300zł.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 13. Data: 2009-05-28 09:31:21
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No nie wiem. W Orange chyba dają w zestawie modem USB o wartości
    > 200-300zł.

    I po 500 MB przycinają a nie odcinają ;-)

  • 14. Data: 2009-05-28 18:38:54
    Od: Maciek <m...@w...pl>

    Dla mnie krok do tyłu. Jak ktoś używa telefonu, aby podłączać go do
    laptopa, to może i lepsza oferta, ale do tego to chyba przeznaczony
    był iPlus?!
    Zazwyczaj używam Internetu w telefonie, żeby coś szybko sprawdzić,
    więc taryfikacja co 1KB była najlepszym rozwiązaniem. Rzadko kiedy
    wykorzystywałem te 20MB miesięcznie, ale łączyłem się dość często,
    tylko niezbyt dużo danych pobierałem (SSH, OperaMini)
    A teraz znów się zacznie zabawa z podtrzymywaniem sesji :/ I co z
    tego, że dołożyli te 5MB, jak teraz byle połączenie i 200KB idzie w
    cholere
    Porażka i krok do tyłu. Może jeszcze przywrócą naliczanie minutowe,
    rzucając jakiś ochłap w postaci dodatkowych 5minut, albo minuty
    tańszej o 3grosze?!

    Maciek