  • 1. Data: 2009-07-23 14:35:52
    Temat: czyszczenie klawiatury...
    Od: "Andre" <andrehull@cut_poczta_this.fm>

    witam.

    mam klawiature logitech internet pro keyboard i porzadnie sie juz przez
    lata zakurzyla.
    odkrecilem wszystkie sruby ale dalej nie moge jej otworzyc bo cos w
    srodku trzyma.

    czy jest mozliwe ze w tej klawiaturze sa jeszcze sruby pod gumowymi
    nozkami?
    nie chcialbym ich urywac bez potrzeby...

    Andre

  • 2. Data: 2009-07-23 15:05:33
    Temat: Re: czyszczenie klawiatury...
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Andre wrote:
> [...]
    >
    > czy jest mozliwe ze w tej klawiaturze sa jeszcze sruby pod gumowymi
    > nozkami?
    > nie chcialbym ich urywac bez potrzeby...

    Próbowałeś powyciągać klawisze od góry? (podważając).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-07-23 16:35:44
    Od: "mu" <n...@s...com>

    "Andre" wrote in message news:xn0gd04mzik7p9000@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > czy jest mozliwe ze w tej klawiaturze sa jeszcze sruby pod gumowymi
    > nozkami?
    > nie chcialbym ich urywac bez potrzeby...

    tak, jest to mozliwe. mam logitecha (innego) i sa tam sruby, dodatkowo sa
    pod klawiszami: + na numerycznej i tab/caps z lewej strony.

    mu.

  • 4. Data: 2009-07-23 17:50:12
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 23.07.2009 16:35, Andre pisze:
    > mam klawiature logitech internet pro keyboard i porzadnie sie juz przez
    > lata zakurzyla.
    > odkrecilem wszystkie sruby ale dalej nie moge jej otworzyc bo cos w
    > srodku trzyma.

    A koniecznie chcesz ją rozkręcić? Zazwyczaj wystarcza porząd-
    ne odkurzenie klawiatury, a potem dokładne umycie jakimś pły-
    nem, na przykład do mycia okien.

    Dzisiaj wszystko robi się tak koszmarnie oszczędnościowo, że
    pierwsze otwarcie urządzenia może być ostatnim.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-07-23 22:00:28
    Od: "Andre" <andrehull@cut_poczta_this.fm>

    Radosław Sokół wrote:

    > Dzisiaj wszystko robi się tak koszmarnie oszczędnościowo, że
    > pierwsze otwarcie urządzenia może być ostatnim.

    klawiatura sprzed 5 lat, porzadny logitech - dalem rade :)

    po otwarciu dokladniej mozna wyczyscic. bo nie tylko dziadostwo pod
    klawiszami sie zebralo. nie uzywalem klawiatury przez rok i same
    klawisze byly brudne i lepkie.

    tak czy inaczej byly dwie male srubki pod gumowymi nozkami. jasne ze to
    jakies zabezpieczenie przed uzyszkodnikami ale z mojego punktu widzenia
    bez sensu. musialem oderwac swietnie przyklejona gume. teraz pewnie
    odpadnie za tydzien. na wszelki wypadek srubek juz nie wkrecalem ;)

    Andre

  • 6. Data: 2009-07-23 22:21:29
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 23 Jul 2009 22:00:28 +0000 (UTC), "Andre"
    <andrehull@cut_poczta_this.fm> wrote:

> [...]
    >bez sensu. musialem oderwac swietnie przyklejona gume. teraz pewnie
    >odpadnie za tydzien. na wszelki wypadek srubek juz nie wkrecalem ;)

    teraz bym pewnie tego nie zrobil, ale jeszcze jakies 5 lat temu
    rozkrecalem klawiature, ktora zaposiadla pewna ilosc badz to slodkiej
    herbaty, piwa czy wina. zwykle byly to trzy oddzielne czesci wkladalem
    do wanny. polewalem szamponem i puszczalem ciepla wode z prysznica.
    czasami w extremalnych wypadkach zdejmowalem klawisze.
    nie jest to zapewne najmadrzejszy pomysl, niemniej, po odpowiednim
    wysuszeniu klawiatury stawaly sie dzialajace i nawet przyjemne dla
    oka. <rs>

  • 7. Data: 2009-07-23 22:42:59
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "rs" <n...@n...spam.pl> wrote in message
> [...]
    > nie jest to zapewne najmadrzejszy pomysl, niemniej, po odpowiednim
    > wysuszeniu klawiatury stawaly sie dzialajace i nawet przyjemne dla

    tez tak czesto robie, nie wolno jedynie moczyc folii, czesto nadrukowane
    sciezki sa bardzo kiepskie i daja sie potem usunac palcem, reszcie nie
    powinno zaszkodzic

    kiedys czesto tak mylem procesory - za czasow durona\athlona z rdzeniem
    na wierzchu i dupiatych bialych past z badziewnych coolerow ;)

  • 8. Data: 2009-07-24 16:33:49
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba rs napisała na pl.comp.pecet:

    > czasami w extremalnych wypadkach zdejmowalem klawisze.

    Tylko nie mocz w vanishu, bo ci zostanie takie coś
    http://www.fahad.com/pics/das_keyboard_lrg.jpg
    Marcin Kocur

  • 9. Data: 2009-07-24 16:44:40
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Mikolaj Machowski napisała na pl.comp.pecet:

    > Przy najbliższym czyszczeniu klawiatury mam zamiar wydłubać wszystkie
    > klawisze a potem losowo je powkładać z powrotem. Nikt już
    > nie usiądzie przy moim komputerze, <evil laugh>ha, ha, ha</evil laugh>

    W pracowni szkolnej X lat do tyłu koledzy pozamieniali klawisze i w
    środkowym rzędzie na środku klawiatury zostawili układ

    HAKER

    Marcin Kocur

  • 10. Data: 2009-07-24 16:51:08
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Marcin Kocur napisał:

> [...]

    klawisze a potem losowo je powkładać z powrotem. Nikt już
    nie usiądzie przy moim komputerze, <evil laugh>ha, ha, ha</evil laugh>

    m.
    --
    LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/
    Vim Universal Templates: http://vim.sf.net/script.php?script_id=1078