  • 11. Data: 2009-05-16 14:55:41
    Temat: Re: Pamięci Kingston
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 16 May 2009 15:24:21 +0200, animka napisał(a):

> [...]
    c00864922&lc=en&cc=pr&dlc=es&product=3363798&lang=es

    Raczej 2 x 1 GB

    --
    GLaF

  • 12. Data: 2009-05-16 15:22:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    GLaF pisze:

    > Raczej 2 x 1 GB

    Szkoda :-(

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-05-17 12:31:48
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    animka wrote:
    > Skoro pamięci działałyby w trybie single @667MHz, to nie byłoby sensu
    > chyba wsadzać je do komputera?

    I tak nie odczujesz zadnej roznicy pomiedzy trybem single- a dual channel.

    k,

  • 14. Data: 2009-05-17 14:05:09
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    KILu pisze:

    > I tak nie odczujesz zadnej roznicy pomiedzy trybem single- a dual channel.

    Aha, to dobrze. Szcególnie, że i tak mam zintegrowaną kartę graficzną i
    nigdy by nia działało w dual channel.

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-05-17 14:26:10
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Aha, to dobrze. Szcególnie, że i tak mam zintegrowaną kartę graficzną i
    >nigdy by nia działało w dual channel.

    a co ma piernik do wiatraka ?

    --
    doom3

  • 16. Data: 2009-05-17 14:34:33
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 17 May 2009 16:05:09 +0200, animka napisał(a):

    > Aha, to dobrze. Szcególnie, że i tak mam zintegrowaną kartę graficzną i
    > nigdy by nia działało w dual channel.

    Nie działałyby w dualu bo płyta go nie obsługuje, a nie dlatego, że masz
    zintegrowaną grafikę.

    --
    GLaF

  • 17. Data: 2009-05-17 14:49:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    doom3 pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > a co ma piernik do wiatraka ?

    No to cieszę się, że ma to nic wspólnego ze sobą :-)

    --
    animka

  • 18. Data: 2009-05-17 14:54:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    GLaF pisze:

    > Nie działałyby w dualu bo płyta go nie obsługuje, a nie dlatego, że masz
    > zintegrowaną grafikę.

    Dzięki.

    Jednak nie kupię tej pamięci, bo na Allegro jej cena poszła sporo w górę.
    Myślałam, że mnie się uda, ale już przystopowałam.
    W sumie w moim komputerze nie ma kłopotów z pamięcią. Wykorzystanie
    max.40% przy uruchomionych paru aplikacjach i np.kamerze na stronie
    http://www.webcam.peregrinus.pl/pkin-warszawa.htm

    --
    animka