  • 1. Data: 2009-05-14 12:00:29
    Temat: Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)
    Od: "topek " <t...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    zastanawialem, sie jak najlepiej rozwiazac kwestie wyswietlaniu filmow dla
    dzieci (jeszcze nie moich :) w aucie. Mobilny odtwarzac DVD ma wiecej wad niz
    zalet.
    Pomyslalem, nad ramka dla zdjec na karty SD ktora by byla w stanie odtwarzac
    filmy w formacie DIVX.
    Czy mozecie jakis produkt polecic ktory:
    1. Mam windowsa CE i poradzi sobie z filmami w DIVX (jakis procek w okolicach
    300, 400MHz)
    2. Zasilanie z zapalniczki samochodowej byloby duza zaleta (bo jak nie to
    przetwornica :)

    Poleci cos ktos?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2009-05-14 12:38:43
    Temat: Re: Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    topek pisze:
> [...]
    > 300, 400MHz)
    > 2. Zasilanie z zapalniczki samochodowej byloby duza zaleta (bo jak nie to

    Taki procesor w ramce cyfrowej? baaardzo wątpie, pozatym nie słyszałem aby jakiś
    producent używał do
    ramek windowsa CE, zazwyczaj nie są to systemu operacyjne tylko firmware takie jak w
    odtwarzaczu DVD
    czy MP3

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 3. Data: 2009-05-14 13:01:00
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 14 May 2009 12:00:29 +0000 (UTC), "topek "
    <t...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >300, 400MHz)
    >2. Zasilanie z zapalniczki samochodowej byloby duza zaleta (bo jak nie to

    A może lepiej netbooka? Włożonego w gotową albo specjalnie uszytą
    kieszeń na fotelu? Tak ze klawiatura siedzi w kieszeni a akran masz
    nad nią? Ale i tak to nie jest bezpieczne rozwiązanie bo w razie
    gwałtownej kolizji takie sprzęty latają gdzie chcą. Najlepiej - ale i
    najdrożej - sprawdza się pokładowy system odtwarzania i ekran w
    zagłówku fotela albo odcgylany z sufitu między fotelami przednimi.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2009-05-14 14:36:07
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "topek " <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > 300, 400MHz)
    > 2. Zasilanie z zapalniczki samochodowej byloby duza zaleta (bo jak nie to

    Zakup nawigację :)
    Np Lark 43. Będziesz miał nawigację i odtwarzacz. Co prawda oryginalne
    oprogramowanie pozwala wyświetlać tylko WMV ale dostanie sie do Windows CE
    nie jest trudne (żadne odblokowanie tylko przekierowanie na kartę SD)
    Znajdziesz jakiś odtwarzacz pod CE, który czyta divx i tyle.

    Szymon

  • 5. Data: 2009-05-15 08:59:04
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Szymon Machel napisał(a):

    > Zakup nawigację :)

    Otóż to. Moje młode korzysta, w samochodzie i w domu :-)

    > Np Lark 43. Będziesz miał nawigację i odtwarzacz. Co prawda oryginalne
    > oprogramowanie pozwala wyświetlać tylko WMV ale dostanie sie do Windows CE
    > nie jest trudne (żadne odblokowanie tylko przekierowanie na kartę SD)

    Zgadza się. Dodatkowo starsze modele (ja mam Lark Freebird 35.0) odtwarzają
    divx na oryginalnym oprogramowaniu, bez żadnych modyfikacji.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 6. Data: 2009-05-15 09:39:04
    Od: "topek " <t...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > najdrożej - sprawdza się pokładowy system odtwarzania i ekran w
    > zagłówku fotela albo odcgylany z sufitu między fotelami przednimi.
    Odpada,
    netbooki zaczynaja sie od okolo 1000zl a ramke LCD mozna kupic za 200-250zl.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 7. Data: 2009-05-15 09:40:16
    Od: "topek " <t...@N...gazeta.pl>

    Szymon Machel <s...@O...pl> napisał(a):
> [...]
    > nie jest trudne (żadne odblokowanie tylko przekierowanie na kartę SD)
    > Znajdziesz jakiś odtwarzacz pod CE, który czyta divx i tyle.
    Za maly ekran zeby ogladac z metra.
    Monitor musi byc przy zaglowku bo inaczej syn siostry zmasakruje to i co
    chwile bedzie sobie bajke wylaczal.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 8. Data: 2009-05-15 10:54:15
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > nie jest trudne (żadne odblokowanie tylko przekierowanie na kartę SD)
    > Znajdziesz jakiś odtwarzacz pod CE, który czyta divx i tyle.

    i jaki komfort ogladania filmu na ekranie wielkosci paczki papierosow
    i jaki fajnie odbijajacy swiatlo ekranik ma ten Lark ;)

  • 9. Data: 2009-05-15 23:09:30
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości

    > i jaki komfort ogladania filmu na ekranie wielkosci paczki papierosow
    > i jaki fajnie odbijajacy swiatlo ekranik ma ten Lark ;)

    Chyba podał zakres cenowy.
    A jeżeli chodzi o jakość obrazu w słońcu to tylko Garmin
    wybija się z tłumu. Reszta jest podobna.
    Ale na Garminie to sobie odpalisz... Garmina i tyle.

    Szymon

  • 10. Data: 2009-05-16 14:06:27
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Chyba podał zakres cenowy.
    > A jeżeli chodzi o jakość obrazu w słońcu to tylko Garmin
    > wybija się z tłumu. Reszta jest podobna.
    > Ale na Garminie to sobie odpalisz... Garmina i tyle.

    Akira kosztuje tyle samo co Lark (moze 50zl wiecej) a ekranik ma 5
    razy lepszy kontrast i nie odbija swiatla jak lusterko (jest matowy).
    Ramka do zdjec (oczywiscie z dobrym prockiem i softem) jest lepszym
    pomyslem do odtwarzania filmow niz nawigacja, glownie dlatego ze
    przekatna ekranu jest dwa razy wieksza (srednio).