  • 1. Data: 2009-05-14 16:12:31
    Temat: HP Pavilion dv 9000 uwalona matryca
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Jak w temacie a lapku HP Pavilion 9000 poleciala matryca. W serwisie zaolali
    mi 880 PLN za wymiane, a przed chwila dostalem maila tzw spam od firmy
    sprzedajacej ww matryce po 250 pln netto? Serwis tyle liczy za fachowe
    rozkrecenie i skrecenie laptopa, czy moze zglosila sie do mnei firma z
    rodzaju firm krzakow, zabrac pienaidze i w krzaki?
    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 2. Data: 2009-05-15 15:47:28
    Temat: Re: HP Pavilion dv 9000 uwalona matryca
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "zho" <b...@p...com> wrote in message
> [...]
    > fachowe rozkrecenie i skrecenie laptopa, czy moze zglosila sie do mnei
    > firma z rodzaju firm krzakow, zabrac pienaidze i w krzaki?

    250 to pewnie cena matrycy, za zalozenie dodatkowa stowka

    jezeli nie robisz w autoryzowanym serwisie (zakladam ze juz
    po gwarancji, bo jezeli nie to ja tracisz) pamietaj o dogadaniu
    "szczegolow" typu - co w przypadku uszkodzenia laptopa podczas
    wymiany, jaka jest gwarancja na ta usluge (i matryce), oraz czy
    matryca jest sprzedawana jako nowa (czyli w stanie idealnym)
    czy tez uzywana (w domysle bez gwarancji, z plamami itp)

    a tego jak wiarygodna to firma nikt nie oceni jezeli nie podasz
    jej nazwy :P

  • 3. Data: 2009-05-15 20:11:53
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > a tego jak wiarygodna to firma nikt nie oceni jezeli nie podasz
    > jej nazwy :P
    Sie podaje Firma ma nazwe
    R E C O M I T DELL PARTNER
    58-200 Dzierżoniów,
    ul.Strumykowa 2

  • 4. Data: 2009-05-15 20:12:45
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > a tego jak wiarygodna to firma nikt nie oceni jezeli nie podasz
    > jej nazwy :P
    Sie podaje Firma ma nazwe
    R E C O M I T DELL PARTNER
    58-200 Dzierżoniów,
    ul.Strumykowa 2

  • 5. Data: 2009-05-15 20:21:04
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    tg wrote:
    > matryca jest sprzedawana jako nowa (czyli w stanie idealnym)
    > czy tez uzywana (w domysle bez gwarancji, z plamami itp)

    ...i czy nie jest to jakis wynalazek zupelnie nie trzymajacy parametrow.

    k,

  • 6. Data: 2009-05-24 06:57:56
    Od: dooh <d...@w...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 16:47:28 +0100, tg napisał(a):

> [...]
    > czy tez uzywana (w domysle bez gwarancji, z plamami itp)
    >
    > a tego jak wiarygodna to firma nikt nie oceni jezeli nie podasz

    Stówa za zrobienie tego ? :
    http://www.insidemylaptop.com/remove-lcd-screen-inve
    rter-board-hp-pavilion-dv9000-laptop/

    --
    by dooh
    Zawodowy Herold Złych Nowin

  • 7. Data: 2009-06-02 10:43:52
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "dooh" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Stówa za zrobienie tego ? :
    > http://www.insidemylaptop.com/remove-lcd-screen-inve
    rter-board-hp-pavilion-dv9000-laptop/

    Ano tyle sobie cenia :)
    SPrawa zalatwiona, sciagnalem te matryce za 250 pln netto i wymienilem,
    troche trzeba bylo pokombinowac ale dziala az milo :)