  • 1. Data: 2009-05-15 11:04:13
    Temat: Procesor
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Zanoszę się z zamiarem wymiany procesora w swoim kompie na jakiś szybszy i
    lepszy ale nie wiem jaki kupić bo się na tym nie zabardzo znam. W związku z
    tym mam pytanie Na co zwrócić uwagę przy zakupie nowego procka? Obecnie
    posiadam AMD Sempron i nie wiem na jakiej podstawie czy to też da się
    ustalić bez rozkrecania kompa?

  • 2. Data: 2009-05-15 11:18:35
    Temat: Re: Procesor
    Od: "MOST" <g...@w...pl>

    no to zaraz się posypią gromy ;-)

  • 3. Data: 2009-05-15 11:25:22
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Za pomoca programu cpu-z odczytasz dokladny model procesora oraz plyty
    glownej z czym udasz sie na strone producenta plyty celem odszukania listy
    obslugiwanych cpu.

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2009-05-15 11:26:05
    Od: Toper <S...@i...pl.SPAM>

    MOST pisze:
    > no to zaraz się posypią gromy ;-)

    a nie prawda, dlaczego gromy?

    a do Krzysztofa: sprawdź jaką masz płytę główną i potem znajdź w
    dokumentacji jaki maksymalny możesz włożyć.

    Pozdrawiam
    Toper

  • 5. Data: 2009-05-15 12:00:45
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-15 13:18, Użytkownik MOST napisał:

    > no to zaraz się posypią gromy ;-)

    Za pisanie nad cytatem powinny.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-05-15 12:05:16
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Dzięki chłopaki. Teraz już sobie poradzę:-)