  • 1. Data: 2010-08-13 10:38:09
    Temat: Panasonic KX-TDA30 i DISA
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Może ktoś pomoże. Założyłem kartę DISA, zaktualizowałem soft i nie mogę
    zdefiniować przekierowania z jednego numeru wewnętrznego na drugi. Mimo, że
    ustawienia są poprawne (widać na terminalu i na podpiętym komputerze)
    centrala tego nie uwzględnia i nie przełącza gdy zajęty. Przekierowania
    definiuję w menu 4.Extension>1.Wired Extension>2.FWD/DND
    Lampka aktywnego przekierowania się zapala jakby co.

    Będę wdzięczny za podpowiedź.

    PC