  • 1. Data: 2010-08-12 17:49:46
    Temat: Kabel do słuchawki telefonicznej?
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Witam

    Takie szybkie wieczorne pytanko - czy są kalbe do słuchawek
    telefonicznych, ale łączące 1:1?? Tzn. mam dwa identyczne urządzenia,
    każdy ma wtyczkę RJ i chcę mieć połączone za pomocą sprężystego kable
    piny 1 z 1, 2 z 2 itd :)... Kupiłem taki telefoniczny i niestety,
    niespodzianka - kable są odwrotnie w drugiej końcówce :(... wszystkie
    kable tak mają??
    Konop

  • 2. Data: 2010-08-12 18:18:45
    Temat: Re: Kabel do słuchawki telefonicznej?
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1 z 1, 2 z 2 itd :)... Kupiłem taki telefoniczny i niestety,
    > niespodzianka - kable są odwrotnie w drugiej końcówce :(... wszystkie
    Nie - różnie producenci telefonów robili - ale kupić może być ciężko.
    Najprościej kupić wtyczkę za 0,20zł i zacisnąć zaciskarką( tę pożyczyć).

    K.

  • 3. Data: 2010-08-12 20:14:26
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    > Nie - różnie producenci telefonów robili - ale kupić może być ciężko.
    > Najprościej kupić wtyczkę za 0,20zł i zacisnąć zaciskarką( tę pożyczyć).

    Taki nie ma przeplotu, ale to wyjątek raczej:
    http://www.tme.eu/html/PL/kable-telefoniczne-spiraln
    e-wtyk-4c4p-wtyk-4c4p/ramka_3589_PL_pelny.html
    --
    Pozdr
    EM

  • 4. Data: 2010-08-12 21:57:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2010 22:14:26 +0200, EM wrote:
    >Taki nie ma przeplotu, ale to wyjątek raczej:
    >http://www.tme.eu/html/PL/kable-telefoniczne-spiral
    ne-wtyk-4c4p-wtyk-4c4p/ramka_3589_PL_pelny.html

    Patrze, patrze - ale on chyba ma "przeplot" ..

    J.

  • 5. Data: 2010-08-13 06:18:01
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    lne-wtyk-4c4p-wtyk-4c4p/ramka_3589_PL_pelny.html

    > Patrze, patrze - ale on chyba ma "przeplot" ..

    Hmm
    Reszta ma zaznaczone w opisie 'przeplot, więc może ten nie ma:
    http://www.tme.eu/katalog/c101bed66d733ca62dbb2c9d3f
    6e5bc4.html
    --
    Pozdr
    EM

  • 6. Data: 2010-08-13 06:34:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Aug 2010 08:18:01 +0200, EM wrote:
> [...]
    >>
    >Hmm
    >Reszta ma zaznaczone w opisie 'przeplot, więc może ten nie ma:

    No ciekawa sprawa.

    Trzeci kabel z rzedu, TEL-0018/15

    Link z symbolu prowadzi do
    http://www.tme.eu/html/PL/kable-telefoniczne-spiraln
    e-wtyk-4c4p-wtyk-4c4p/ramka_3589_PL_pelny.html
    Ale to inny kabel, burdel macie w swoim Archeo siostry,
    wiec siegnijmy do zdjecia z wyszukiwarki:
    http://www.tme.eu/katalog_pics/9/c/9/9c9920121b383a0
    43532a46b648c0446/tel-0018_15.jpg

    Jak oni to zrobili ? Kabel jest wyraznie "bez przeplotu", zolty
    kabelek po prawej stronie obu zlacz.
    Ale .. zolty kabelek z prawego zlacza wchodzi "do spirali" po
    wewnetrznej stronie zwoju. to wychodzic powinien po zewnetrznej.
    A wychodzi tez po wewnetrznej. Gdzie oni je obrocili ?

    J.

  • 7. Data: 2010-08-13 06:42:37
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > wiec siegnijmy do zdjecia z wyszukiwarki:
    > http://www.tme.eu/katalog_pics/9/c/9/9c9920121b383a0
    43532a46b648c0446/tel-0018_15.jpg

    Zdjęcia nie zawsze przedstawiają dokładnie ten przedmiot.

  • 8. Data: 2010-08-13 07:48:15
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:t5p966l2vnr2usvb7lfifaqkp131irbgjl@4ax.com,
    J.F. <j...@p...onet.pl> nabazgrał:
    (ciap)
    > Ale .. zolty kabelek z prawego zlacza wchodzi "do spirali" po
    > wewnetrznej stronie zwoju. to wychodzic powinien po zewnetrznej.
    > A wychodzi tez po wewnetrznej. Gdzie oni je obrocili ?

    Poza przestrzenią.
    --
    Włodek

  • 9. Data: 2010-08-13 07:54:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "J.F."

    > Jak oni to zrobili ?

    Te dwa końce są sklonowane. Ctrl c Ctrl v

    Robert

  • 10. Data: 2010-08-13 08:04:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Friday, August 13, 2010, 8:34:12 AM, you wrote:

    [...]

> [...]

    > wewnetrznej stronie zwoju. to wychodzic powinien po zewnetrznej.
    > A wychodzi tez po wewnetrznej. Gdzie oni je obrocili ?

    Jarku - albo to są dwa kabelki albo jest to proste ctrl-c, ctrl-v.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl