  • 11. Data: 2012-05-21 09:21:48
    Temat: Re: Panasonic dalszy ciąg - teraz pytanie eksploatacyjne.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 maja 2012 19:46:16 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > W końcu padło na odpalenie PS3 Serwer Media na jednym z kompów jakie stoją
    > bezużyteczne.
    A PS3 nie ma wejscia USB żeby tam wpiąc pena i odtwarzać na TV z PS3?
    Ja mam Xbox360 i teraz akurat mam dysk sieciowy nas(nsa310) podpiety do routera.
    Xbox360 łącze z routerem po WIFI, xbox z TV po hdmi i odtwarzam na telewizorze.-
    plasma samsunga- wszystko ładnie działa. Wczesniej zamiast nsa310 był jakis komp
    pentium 4 i też działało. To samo filmy online z youtube(xbox360) ładnie wszystko
    odtwarza.

  • 12. Data: 2012-05-21 09:56:58
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...

> [...]
    >nsa310 był jakis komp pentium 4 >i też działało. To samo filmy online z
    >youtube(xbox360) ładnie wszystko odtwarza.

    Ale PS 3 Media serwer to program na peceta.
    http://www.dobreprogramy.pl/PS3-Media-Server,Program
    ,Windows,20771.html

    Marek

  • 13. Data: 2012-05-21 10:07:40
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-21 08:09, nom pisze:

    > Użytkownik "Kasa przyjmie" <i...@...c> napisał w wiadomości

    > Sam pierdoły piszesz.
    > Czytaj ze zrozumieniem i zacytuj zdanie w którym napisałem, że "TV
    > odtwarza softwerowo"?
    > A z tym, że pecet softwerowo to też się nie zgodze, bo u mnie na kompie
    > z kartą ATI dekodowanie filmów h264 odbywa się sprzętowo. ;-)

    Tylko ci sie wydaje ze sptzetowo, sptrzetowo to sie odbywa w TV i STB
    one maja procesory po 300MHz a reszte robi dekoder sprzetowy, te w
    kartach pecetoweych to tylko wspomaganie nie dekoder.

  • 14. Data: 2012-05-21 10:09:36
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-21 09:56, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ale PS 3 Media serwer to program na peceta.
> [...]

    No na peceta ale twoj TV ma sprzetowy dekoder jak podepniesz dysk
    bezposrednio do wejscia USB, PS3 media serwer robi konwersje w locie do
    jakiegos tam SD.

  • 15. Data: 2012-05-21 10:14:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 maja 2012 09:56:58 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Ale PS 3 Media serwer to program na peceta.
    > http://www.dobreprogramy.pl/PS3-Media-Server,Program
    ,Windows,20771.html

    Ok. Ja myślałem że chodzi o PlayStation 3.
    Tylko że to buy nie było po lan a hdmi zapewne. A tobie szwankuje po lan. tu bym
    problemów szukał.
    Oprogramowanie telewizora aktualizowałeś?

  • 16. Data: 2012-05-21 11:06:28
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > PS3 media serwer robi konwersje w locie do jakiegos tam SD.

    Jesteś tego pewien co napisałeś?

  • 17. Data: 2012-05-21 12:53:30
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-21 11:06, *4CX250* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Jesteś tego pewien co napisałeś?

    Zwykle nie ;), ale tym razem *może* mieć rację - w zależności od
    konfiguracji media server może zmieniać rozdzielczość i kodowanie w
    locie (i zwykle to robi). Można jednak go ustawić tak, żeby tylko
    strumieniował oryginalny format.

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 18. Data: 2012-05-21 13:00:33
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (i zwykle to robi). Można jednak go ustawić tak, żeby tylko strumieniował

    Domyślnie po instalacji nie robi tego. Niejaki Kasa Przyjmie wydał opinię,
    przynajmniej dwa razy w tym wątku z której wynikałoby że MS nie daje
    możliwości oglądania w HD gdyż dokonuje konwersji do SD.

    Marek

  • 19. Data: 2012-05-21 14:03:18
    Temat: Re: Panasonic dalszy ci?g - teraz pytanie eksploatacyjne.
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał(a):

    >Okazało się że wszystkie 720 odtwarza bez problemu ale 1080 już leci
    >poszatkowane tylko co któraś klatka.
    >Myśleliśmy że to wina wolnego USB więc przekopiowaliśmy na USB3.0. Niestety
    >ale to samo.

    USB2 jest na tyle wydajne przy prawidlowej implementacji, ze bez problemu FullHD
    obsluguje - przeciez telewizory odtwarzaja fullhd juz od dawna.
    To wina raczej procesora, dodatkowo bywa, ze nawet wsrod 1080p jedne filmy TV
    czasami daja rade odtworzyc inne nie - np. w zaleznosci od uzytego bitrate.

    >2. Czy jest sens zainstalowania lepszego proca pseudodwrurdzeniowego
    >jakiegoś 3GHz z technologią hypertreading (płyta ABIT to obsługuje) da
    >szansę poprawy wydajności maszyny czy też od razu szukac kompletu płyta +
    >procek?
    >3. Jaka jest wogóle minimalna konfiguracja sprzętowa niezbędna do
    >postawienia media serwer na PCcie, czy może lepiej wykorzystane zostaną
    >zasoby maszyny pod linuxem, jesli tak to jaka najodpowiedniejsza
    >dystrybucja?
    >4. Co wogóle o tym sądzicie, jakieś porady doświadczonych użytkowników tego
> [...]

    Ja nie mam tego TV, za to zmarnowalem nascie godzin na ustawieniach i
    testowaniach roznych serwerow DLNA i... nie chce tego uzywac. Osobiscie
    najlepiej sprawowaly sie ps3 i wild media server (ze wskazaniem na ten drugi),
    ale wms jest platny i cyrki z niemoca odtwarzania niektorych materialow i tak
    potrafily
    mnie zniechecic do takiego rozwiazania

  • 20. Data: 2012-05-21 14:11:42
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-21 12:53, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > konfiguracji media server może zmieniać rozdzielczość i kodowanie w
    > locie (i zwykle to robi). Można jednak go ustawić tak, żeby tylko

    Ja zawsze mam racje tylko co niektorzy sa w ciemnej dupie jak zwykle.

    Cytat z PS media playera, poradnik dla przyglupow:

    "Porady dotyczące kodera:

    Wideo jest automatycznie transkodowane i multipleksowane do MPEG-PS /
    AC3 (duża kompatybilność z PS3)
    Możesz zmieniać parametry vqscale, vqmin and keyint aby osiągnąć dobrą,
    nawet bezstratną jakość transkodowania.
    Może to powodować problem z przepływnością dla VBR, która czasami może
    przekroczyć możliwości sieci.
    Dlatego, jeśli używasz WiFi, CPL, itd., możesz ustawić transfer
    maksymalny sieci. Musisz wypośrodkować jakość transkodowania
    pomiędzy szybkością sieci i mocą procesora: im większą jakości włożysz w
    ograniczoną przepływność,
    tym więcej będzie cierpiał procesor! Dodatkowo, nie oczekuj że zmieścisz
    film akcji 1080p najlepszej jakości w 15Mbps :p"