  • 21. Data: 2012-05-21 14:14:25
    Temat: Re: Panasonic dalszy ci?g - teraz pytanie eksploatacyjne.
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    > Ja nie mam tego TV, za to zmarnowalem nascie godzin na ustawieniach i
    > testowaniach roznych serwerow DLNA i... nie chce tego uzywac. Osobiscie
    > najlepiej sprawowaly sie ps3 i wild media server (ze wskazaniem na ten drugi),
    > ale wms jest platny i cyrki z niemoca odtwarzania niektorych materialow i tak
    potrafily
    > mnie zniechecic do takiego rozwiazania

    Bo wszelkie media serwery dlna to protezy ktore transkoduja i robia
    "stream" w siec materialu wideo. Jak chcesz ogladac namiastke full hd to
    podlacz satelite albo jakiegos BD, ewentualnie bezposrednio podep[nij po
    USB dysk z filmem albo odtwarzaj po SMB jesli TV ma taka mozliwosc .

  • 22. Data: 2012-05-21 14:26:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 May 2012 14:03:18 +0200, I.Tichy napisał(a):

    > USB2 jest na tyle wydajne przy prawidlowej implementacji, ze bez problemu FullHD
    > obsluguje - przeciez telewizory odtwarzaja fullhd juz od dawna.
    > To wina raczej procesora, dodatkowo bywa, ze nawet wsrod 1080p jedne filmy TV
    > czasami daja rade odtworzyc inne nie - np. w zaleznosci od uzytego bitrate.

    co do implementacji - czasem nie ma znaczenia, czy jest prawidłowo, bo po
    prostu nie da się tego zrobić prawidłowo.

    Przykładem moga być choćby starsze chipsety Sigmy, stosowane m.in. w NMT
    Chipset już od dawna był w stanie wyświetlać bez problemu 1080p, bo miał od
    tego specjalizowaną część - i to działało świetnie.
    Radził sobie też nieźle z obsługą dysku twardego SATA.

    Ale cała reszta, w tym komunikacja nie miała (a nawet wciąż nie ma) żadnej
    specjalizowanej części chipa, jest obsługiwana przez główny procesor, który
    jest bardzo slaby (prądożerność itp). W efekcie - dla przykładu - część NMT
    mając nawet fizycznie port gigabit ethernet nie była w stanie
    wysłać/odebrać przez niego niczego co choćby zbliżyłoby się do prędkości
    100 Mbit Połaczenie było oczywiście gigabitowe, ale co z tego, jak dalej
    była "zwężka" na procesorze.
    Co ja piszę... jest. Nawet najnowsze procki Sigmy mają identyczną
    architekturę. Dzięki podniesieniu taktowania głównego procesora do 800 Mhz
    przesyłają już z prędkościami 40-50% możliwości gigabitowego ethernetu ale
    wciąż nic więcej

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2012-05-21 14:27:46
    Temat: Re: Panasonic dalszy ciąg - teraz pytanie eksploatacyjne.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Kasa przyjmie" <i...@...c> napisał w wiadomości

    > "Porady dotyczące kodera:
    >
    > Wideo jest automatycznie transkodowane i multipleksowane do MPEG-PS / AC3
    > (duża kompatybilność z PS3)

    Doprawdy? A od kiedy stream do panasonica będzie taki sam jak kompatybilny
    stream do playstation o którym tu mowa?

    Marek

  • 24. Data: 2012-05-21 14:32:03
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Kasa przyjmie" <i...@...c> napisał w wiadomości

    > Ja zawsze mam racje tylko co niektorzy sa w ciemnej dupie jak zwykle.

    "PS3 Media Server został stworzony głównie z myślą o użytkownikach konsoli
    PlayStation 3, jednak jego funkcjonalność nie ogranicza się tylko do
    produktu firmy Sony. Program oferuje zarówno możliwość natywnego
    udostępniania (stremowania) multimediów obsługiwanych przez dane urządzenie
    np. formatów MP3, JPG, PNG, GIF, TIFF, AVI, MP4, TS, M2TS, MPEG w przypadku
    konsoli PS3, jak również funkcję transkodowania (w locie) formatów
    nieobsługiwanych przez dane urządzenie np. MKV, FLV, OGM, OGG, FLAC, MPC,
    APE."

    Rozumiesz znaczenie słowa "natywny"

    Marek

  • 25. Data: 2012-05-21 14:33:54
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

> [...]

    >>> 1. Wycinaj zbędne cytaty.

    > Dokładnie.

    Rzeczywiście (właśnie, otóż to).

    > Czyli wyszło zaprzeczenie zaprzeczenia.

    Czyli prawidłowo.
    bynamniej u mnie nie skacze = wcale (zupełnie, ani trochę) u mnie nie skacze

    W jezyku polskim mamy podwójne przeczenie. Polak mówi "nic nie zrobił",
    Anglik -- "zrobił nic". Exactly. ;-)

    Krystian

  • 26. Data: 2012-05-21 15:42:28
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-21 14:32, 4CX250 pisze:

> [...]
    > M2TS, MPEG w przypadku konsoli PS3, jak również funkcję transkodowania
    > (w locie) formatów nieobsługiwanych przez dane urządzenie np. MKV, FLV,

    Ja to rozumiem doskonale i uzywalem tego ps3 media serwera jak ty
    bawiles sie w piaskownicy dobrych kilka lat temu.

    Jestes w glebokiej dupie i jak juz sie troche doksztalcisz to wtedy
    mozemy pogadac narazie kupiles TV ktorego mozliwosci nie potrafisz
    wykorzystac.

  • 27. Data: 2012-05-21 22:28:02
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Ja to rozumiem doskonale i uzywalem tego ps3 media serwera jak ty bawiles
    > sie w piaskownicy dobrych kilka lat temu.

    Gówno rozumiesz a z piaskownicy to ja wyrosłem razem z twoim dziadkiem.

    > Jestes w glebokiej dupie i jak juz sie troche doksztalcisz to wtedy mozemy
    > pogadac narazie kupiles TV ktorego mozliwosci nie potrafisz wykorzystac.

    Jak narazie to same pierdoły dookoła rozgłaszasz, ot choćby to że z media
    serwer nie da się oglądnąć HD bo strumien jest transkodowany do SD.

    Mam do ciebie gorącą prośbę. Postaraj się omijac moje posty dalekim łukiem i
    nie śmiecić w moich wątkach
    swoimi bredniami. Ot tylko tyle.

    Marek