  • 91. Data: 2012-05-22 12:44:03
    Temat: Re: Panasonik plazma vs led
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-22 12:40, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Spójrz na zdjęcia:

    Jeszcze to znalazłem na szybko:
    http://hdguru.com/lcd-hdtv-%E2%80%9Cburn-in%E2%80%9D
    -image-retention/151/
    http://www.dvinfo.net/forum/totem-poll-totally-off-t
    opic-everything-media/473015-lcd-burn-what-can-i-do.
    html
    http://www.flickr.com/photos/firebookduo/17171759/

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 92. Data: 2012-05-22 12:54:33
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Mirek Ptak nabazgrał(a):

    > Dnia 2012-05-22 12:40, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> [...]

    Inni wiedzą lepiej więc nie ma co pokazywać ...:)

  • 93. Data: 2012-05-22 12:55:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 May 2012 12:40:33 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Dnia 2012-05-22 11:29, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Spójrz na zdjęcia:

    Mirek, mądrzy mówią "nie kop się z koniem" a ty się kopiesz nawet z
    koniotrzepolino.

    Nawet jak mu pokażesz każdy z 14 milionów linków:
    http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=l
    cd+burn-in&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=
    suggest
    to i tak nie zrozumie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 94. Data: 2012-05-22 13:16:54
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Panowie ale o co kruszenie kopii. W CRT TV problem wypalania kineskopów był
    powszechny, normalny i nikomu nie to szkodziło. Też bywały komentarze
    nawiedzonych że gry to na gorszym TV bo szkoda lepszego aby nie daj co się
    kineskop wypalił.
    Pamiętam w latach 80' miałem atari to jak poszedłem do znajomego pozgrywać
    gry to on siedział przy zielonym monitorze a obok kolor TV z wejście PAL też
    kupiony w pewexie był zaopatrzony w transkoder SECAM i tylko do oglądania TV
    mu służył.

    Marek

  • 95. Data: 2012-05-22 13:18:53
    Od: irek <i...@o...pl>

    W dniu Wt 2012-05-22 11:29, Cavallino pisze:

> [...]
    > (zakładając że nie kłamiesz, ale pewności brak), ale upierając się w swoim oślim

    może spojrzysz na to:
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Emerson-McDonalds_
    CNN_Burn-In.jpg

    "An example of extreme screen burn-in on an Emerson branded LCD television at a
    McDonald's restaurant in Sheboygan, Wisconsin. The circa 2008 iteration of CNN's
    digital on-screen graphic logo, along with the live tag and elements within that
    box are easily visible and burned into the screen."
    Irek

  • 96. Data: 2012-05-22 19:22:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jpfqj6$fsj$...@m...internetia.pl...
    > Dnia 2012-05-22 11:29, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Spójrz na zdjęcia:
    > http://www.nextgenupdate.com/forums/computer-lounge/
    365074-firefox-bar-now-burned-into-my-screen.html
    > http://www.beginnercode.com/2005/11/16/lcd-ghost-rem
    edy/

    > Co do przyczyny to oczywiście nie wiem

    A o nią właśnie idzie.

    >, ale można się domyślać, że jakiś ładunek pozostaje pomiędzy elektrodami

    Na zawsze?

    > i kryształki nie skręcają płaszczyzny polaryzacji pod takim kątem pod
    > jakim powinny.
    > Nie jest to na pewno zjawisko częste, ale jak najbardziej występujące.

    Pytanie czy to nie jest awaria sprzętu pozostaje aktualne.

  • 97. Data: 2012-05-22 19:28:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jpfqpn$ger$...@m...internetia.pl...
> [...]
    -image-retention/151/
    > http://www.dvinfo.net/forum/totem-poll-totally-off-t
    opic-everything-media/473015-lcd-burn-what-can-i-do.

    A odpowiedzi, że LCD się nie wypala, z linków które sam zacytowałeś
    przeczytałeś? ;-)
    Np:
    "Yes, LCD's cannot get burned in. Turn off the LCD for a day or two and it
    should go away."

  • 98. Data: 2012-05-23 07:42:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-22 19:22, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Na zawsze?

    Jeśli to tylko ładunek to zapewne nie, ale jeśli to degeneracja
    kryształów to raczej na zawsze - ten monitor, który miałem tu w pracy
    raczej nie miał szans na powrót do sprawności :)

    > Pytanie czy to nie jest awaria sprzętu pozostaje aktualne.

    Oczywiście, ale podobnie jak z plazmami bardzo wątpię w pozytywne
    rozpatrzenie reklamacji.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 99. Data: 2012-05-23 07:45:38
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-22 19:28, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > przeczytałeś? ;-)
    > Np:
    > "Yes, LCD's cannot get burned in. Turn off the LCD for a day or two and

    Wiesz, sam tu pisałeś, że się nie "wypala", więc widzisz jak można takim
    komentarzom dawać wiarę ;-P

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 100. Data: 2012-05-23 09:20:35
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Mirek Ptak nabazgrał(a):

> [...]
    > to raczej na zawsze - ten monitor, który miałem tu w pracy raczej nie miał

    A ja mam przy sobie ten wypalony niestety nie działa :) ale dziś wysyłam go
    do naprawy więc jest szansa że ruszy :)

    > Oczywiście, ale podobnie jak z plazmami bardzo wątpię w pozytywne
    > rozpatrzenie reklamacji.

    Tylko że ustareka raczej ma szanse się pojawić już po gwarancji .. :) mój
    wypalony monitor jest z 2006 roku .