  • 81. Data: 2012-05-22 11:05:06
    Temat: Re: Panasonik plazma vs led
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > Może się po prostu zepsuł?
    > Martwe piksele nie są niczym niezwykłym.

    Nie rób z siebie idioty .. co mają martwe pixele do wypalenia matrycy ??

  • 82. Data: 2012-05-22 11:17:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie rób z siebie idioty .. co mają martwe pixele do wypalenia matrycy ??

    Jak na razie to Ty robisz z siebie idiotę, gadając o czymś o czym nie masz
    pojęcia.
    A na zadane pytanie, co niby miało by się wypalić, nie potrafisz
    odpowiedzieć, tylko rzucasz "a co ja wróżka?", ale niewiedza nie przeszkadza
    Ci grać znawcy.

    Wypalenie jako takie w lcd nie jest możliwe, bo z braku luminoforu nie ma co
    się wypalić, więc próbuję dociec co ( w sensie jaka usterka) może spowodować
    zbliżony efekt.

  • 83. Data: 2012-05-22 11:26:13
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

> [...]
    > A na zadane pytanie, co niby miało by się wypalić, nie potrafisz
    > odpowiedzieć, tylko rzucasz "a co ja wróżka?", ale niewiedza nie

    Widziałeś efekt ?? nie więc siedz cicho bo tylko gdybasz i piszesz że tak
    nie może być ... nie można to zdjąć majtek przez głowę ... skończ i nie
    ośmieszaj się więcej ....

    > Wypalenie jako takie w lcd nie jest możliwe, bo z braku luminoforu nie
    > ma co się wypalić, więc próbuję dociec co ( w sensie jaka usterka) może
    > spowodować zbliżony efekt.

    Jak widać jest możliwe ... być może to wina starego monitora bo było to lata
    temu .. na nowych takiego efektu nie widziałęm ..

    ps. Nie wiem czy jeszcze gdzies nie leży ten wypalony LCD ..

  • 84. Data: 2012-05-22 11:29:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Widziałeś efekt ??

    Wypalenie lcd nie, ale Ty też nie, tylko jesteś za głupi, żeby to zrozumieć.

    > nie więc siedz cicho bo tylko gdybasz i piszesz że tak nie może być ...
    > nie można to zdjąć majtek przez głowę ... skończ i nie ośmieszaj się
    > więcej ....

    Powtarzam - to Ty się po raz kolejny ośmieszasz nie mając pojęcia co widzisz
    (zakładając że nie kłamiesz, ale pewności brak), ale upierając się w swoim
    oślim stylu co do prawidłowości nazewnictwa.

    > Jak widać jest możliwe ...

    Tak jasne, szkło się spaliło.

  • 85. Data: 2012-05-22 11:44:03
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

> [...]
    > widzisz (zakładając że nie kłamiesz, ale pewności brak), ale upierając
    > się w swoim oślim stylu co do prawidłowości nazewnictwa.

    bla bla bla ... idiotę już z siebie zrobiłeś nie raz a takim trzeba
    przytakiwać ...

  • 86. Data: 2012-05-22 12:09:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-05-22 11:26, Chris pisze:

    > Jak widać jest możliwe ... być może to wina starego monitora bo było to
    > lata temu .. na nowych takiego efektu nie widziałęm ..
    >
    > ps. Nie wiem czy jeszcze gdzies nie leży ten wypalony LCD ..

    daj spokój.
    postaram się w tym tygodniu podjechać w miejsce gzie jest
    monitor o którym mówiłem i zrobię fotki.
    dodam, iż nie jest to b. stary monitor, jakieś 5-7 lat,
    a dziwne "zachowanie" nie obejmuje całego ekranu, a jedynie
    fragment (ok 10%), na którym są widoczne plamy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 87. Data: 2012-05-22 12:22:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > Cavallino nabazgrał(a):

    > bla bla bla ... idiotę już z siebie zrobiłeś nie raz

    Bezczelny gnojek.
    To nie ja z siebie robiłem idiotę, twierdząc że za wysłanie klientowi złych
    opon odpowiada nie sklep internetowy, tylko klient który nie zauważył tego
    od razu przy odbiorze.

    I nie raczyłeś przeprosić za wypisywanie tego typu bzdur, za to szczekasz
    dalej.

    Teraz znowu robisz z siebie idiotę, bo znowu się upierasz przy diagnozie, o
    przyczynie której nie masz pojęcia.

    Co za tym idzie, dalsze czytanie bzdur które wypisujesz, nie dość że nie ma
    sensu, to jeszcze może być szkodliwe.

    Więc pa.
    PLONK

  • 88. Data: 2012-05-22 12:22:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > a dziwne "zachowanie" nie obejmuje całego ekranu, a jedynie
    > fragment (ok 10%), na którym są widoczne plamy.

    I twierdzisz, że to jest sprawny monitor?

  • 89. Data: 2012-05-22 12:23:32
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > Bezczelny gnojek.

    gnoja to sobie poszukaj w rodzine ....

> [...]
    > Co za tym idzie, dalsze czytanie bzdur które wypisujesz, nie dość że nie
    > ma sensu, to jeszcze może być szkodliwe.

    AMEN ... jednego idooty mniej ...

  • 90. Data: 2012-05-22 12:40:33
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-22 11:29, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > widzisz (zakładając że nie kłamiesz, ale pewności brak), ale upierając
    > się w swoim oślim stylu co do prawidłowości nazewnictwa.

    Spójrz na zdjęcia:
    http://www.nextgenupdate.com/forums/computer-lounge/
    365074-firefox-bar-now-burned-into-my-screen.html
    http://www.beginnercode.com/2005/11/16/lcd-ghost-rem
    edy/

    Co do przyczyny to oczywiście nie wiem, ale można się domyślać, że jakiś
    ładunek pozostaje pomiędzy elektrodami i kryształki nie skręcają
    płaszczyzny polaryzacji pod takim kątem pod jakim powinny.
    Nie jest to na pewno zjawisko częste, ale jak najbardziej występujące.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l