  • 11. Data: 2012-05-15 14:23:47
    Temat: Re: Panasonik plazma vs led
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-05-15 14:12, *Hikikomori Mint* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    Odpukuje się w niemalowane :-P

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2012-05-15 14:52:33
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Hikikomori Mint nabazgrał(a):

    > Podlacze sie tutaj z pytaniem: jak na plazmie wyglada obraz z komputera?
    > Bo na LCD swietnie, da sie pisac, czytac itp.
    > Ale poniewaz komputer glownie do grania i filmow, a to pisanie to tylko
    > czasem, zeby cos na szybko poprawic, to moze plazma?
    > Pomijajac, ze oprocz PC podpieta bylaby konsola z bluerayem (tam tez jest
    > tekstowo obrazkowe menu) oraz odtwarzacz dvd.
    > Moze wymienie swojego LCD na Plazme, skoro glownie gram i ogladam w tym
    > miejscu?
    > Hm?

    I ci się plazma zacznie wypalać w miejscach statycznych .. nie polecam ..

  • 13. Data: 2012-05-15 15:14:57
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-15 12:25, 4CX250 pisze:

    - wszelkie 200 czy 600 Hz sobie odpuśc, po jakimś czasie sam zauwazysz
    że nie są potrzebne najbardziej marketingowcom

    - kolory LCD zazwyczaj to kwestia regulacji choć fakt że plazma ma
    paletę zdecydowanie bogatszą (z zasady)

    - jak dożo komputera to lepszy będzie LCD
    - jak oglądanie w ciągu dnia, przy intensywnym świetle to LCD

    Ja sprawdziłbym jeszcze ilość wejść/wyjść i wyposażenie bo wielu moich
    znajomych "średnio" zorientowanych poszło kupić tv 40 a wróciło z 50 "bo
    była super promocja" a potem lament że nie ma smart tv, że mało wejść że
    bidny jakiś

  • 14. Data: 2012-05-15 15:54:02
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    No dobra. Już go kupiłem, tzn plazmę tą
    http://www.nokaut.pl/telewizory/plazma-panasonic-tx-
    p42g30e.html#ProductDetailedInfo
    Kupiony w sklepie na miejscu. Mam 3 dni aby go przetestować.

    Marek

  • 15. Data: 2012-05-17 23:43:19
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    obudź się albo przestań czytac bajki. regularnie uzywam 50" plazmy
    panasonica jako monitora do kompa i nie zauważam jakikolwiek objawów
    wypalania się plazmy.

    --
    VSS

  • 16. Data: 2012-05-18 11:57:15
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    VSS nabazgrał(a):

    > obudź się albo przestań czytac bajki. regularnie uzywam 50" plazmy
    > panasonica jako monitora do kompa i nie zauważam jakikolwiek objawów
    > wypalania się plazmy.

    Samsung 55" widać duchy po odpaleniu PS3 więc nie gadaj :)

  • 17. Data: 2012-05-18 12:31:29
    Od: Hikikomori Mint <h...@a...pl>

    On 18.05.2012 11:57, Chris wrote:
    > VSS nabazgrał(a):

    > Samsung 55" widać duchy po odpaleniu PS3 więc nie gadaj :)

    Widac ksiedza nie wpuszczasz ;)

    --
    Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO, nie mamy kolejnych firm.
    http://www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad

    http://biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-
    firm,76784,w.html

  • 18. Data: 2012-05-18 13:24:45
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Hikikomori Mint nabazgrał(a):

    > Widac ksiedza nie wpuszczasz ;)

    A to fakt :)

  • 19. Data: 2012-05-18 13:32:56
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Hikikomori Mint nabazgrał(a):

    > A to fakt :)

    Skropić telewizor porządnie wodą święconą musisz.

    Marek

  • 20. Data: 2012-05-18 13:59:44
    Od: Hikikomori Mint <h...@a...pl>

    On 18.05.2012 13:32, 4CX250 wrote:
    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > Skropić telewizor porządnie wodą święconą musisz.

    a swienty obrazek pojawi ci sie pod szklem, relikwie na balkon
    wystawisz, na obrusiku piekniejacym i babinki modly i raraty rabaty i
    tataty odprawia u twych progów ;)