  • 1. Data: 2016-05-19 18:09:03
    Temat: Parkowanie równległe
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Było o zawracaniu.
    To ja teraz o parkowaniu równoległym.

    Sytuacja ruchliwa droga wzdłuż której są wyznaczone miejsca do parkowania.
    Jest miejsce do parkowania ale nie na tyle że wjadę przodem i zaparkuje.
    Za mną jedzie co najmniej jeden samochód.
    Co mam zrobić?

  • 2. Data: 2016-05-19 18:30:41
    Temat: Re: Parkowanie równległe
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 19.05.2016 18:09, Bolko wrote:
> [...]
    > Jest miejsce do parkowania ale nie na tyle że wjadę przodem i zaparkuje.
    > Za mną jedzie co najmniej jeden samochód.

    Wrzucić kierunek, przejechać obok miejsca i w zależności od tego co
    zrobi kolo za tobą:

    1 - zaparkować tyłem,
    2 - stać w wrzuconym wstecznym na sprzęgle, aż cofnie,
    3 - jak duży ruch i nie ma gdzie cofnąć/nie ma ochoty, to olać debila i
    "odejść na drugi krąg"

    Punkt 2 ćwiczyłem ze strażą miejską na dupie - debil wyszedł z samochodu
    zapytać czemu stoję... Jak mu wytłumaczyłem, to coś marudził o tamowaniu
    ruchu, ale cofnął.

    Shrek

  • 3. Data: 2016-05-19 19:03:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 May 2016 18:30:41 +0200, w <nhkpnb$56m$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > 2 - stać w wrzuconym wstecznym na sprzęgle, aż cofnie,
    > 3 - jak duży ruch i nie ma gdzie cofnąć/nie ma ochoty, to olać debila i

    Wjechać trochę w to miejsce, poczekać aż auta przejadą i wtedy wykonać właściwy
    manewr parkowania.

    W wersji z małym ruchem pkt. 2 i poczekać aż auto wyprzedzi, choć trafiają się
    "geniusze".

  • 4. Data: 2016-05-22 14:25:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 May 2016 09:09:03 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
> [...]
    > Jest miejsce do parkowania ale nie na tyle że wjadę przodem i zaparkuje.
    > Za mną jedzie co najmniej jeden samochód.

    Egzamin ?

    Ustawic sie jak do parkowania tylem, obrocic, spojrzec przez tylna
    szybe i stwierdzic "nie da rady, miejsce juz zajete" :-)

    J.