  • 31. Data: 2011-05-02 06:44:58
    Temat: Re: Pasażer/ka wsiada na moto z kufrem centralnym...jak?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iplfqj$pgj$1@news.onet.pl...
> [...]
    > ze ten moze zaczac pakowac sie na swoje miejsce. U mnie najlepiej sprawdza
    > sie sposob z okraczaniem bagaznika; pasazerka stae lewa noga na lewym
    > podnozku, wspina sie, okracza prawa noga bagaznik i siada sobie wygodnie.
    > Jak juz sie usadzi i jest gotowa do jazdy, to klepie mnie obiema dlonmi po
    > udach dajac znak, ze moge ruszac.
    > Po zatrzymaniu, z kolei, znow ja kiwnieciem glowy daje znak, ze jestem
    > przygotowany do stabilizowania motocykla podczas zsiadania pasazerki.
    > I dopiero wtedy moze pasazer zaczac sie wiercic na motocyklu.

    Nie przytne bo odniosę się do całości. Jak zapewne wielu z Was, od
    dzieciństwa (takiego że już czułem zew) woziłem laseczki na różnych
    moturach. Ani ja NIGDY, ani żaden z moich kumpli, których było milion,
    powtarzam NIGDY nie mieliśmy problemu z wsiadaniem pasażerki na maszyne. A
    maszyny były różne - z ciekawszych K750 solo, gdzie laseczka wsiadała jak na
    szerokiego araba - zawsze bez problemów. Sory, Zbi, ale problem jest
    sztuczny, wymyślony przez miśka, tylko po to, żeby mógł zaistnieć na tej
    grupie. Moje porównanie z wycieraniem dupy jest tu jak najbardziej na
    miejscu. Pozdr.

    --
    Grzybol

  • 32. Data: 2011-05-02 06:50:43
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 02 May 2011 08:38:58 +0200) ktos podajacy sie za Piotr Rezmer
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jak plecaczek zacznie sam jeździć na motocyklu, nie będzie na niego
    > próbował siadać z prawej strony.

    A dlaczego nie wsiadac na motocykl z prawej strony? Poza tym naciagana
    teoria :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 33. Data: 2011-05-02 07:31:00
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Klimek pisze:

    > A dlaczego nie wsiadac na motocykl z prawej strony? Poza tym naciagana
    > teoria :)

    Jak stoi na bocznej nóżce jest to trudniejsze zwłaszcza w przypadku
    wysokich kóz typu varadero, ktm950 itd.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 34. Data: 2011-05-02 07:37:07
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Grzybol pisze:

    > Takich prostaków, którzy uważają się za motocyklistów a nie wiedzą jak się
    > wsiada na motur to ja kurwa jak żyję nie widziałem... Rzeczywiście rzadko.

    Stawianie motocykla na centralkę jest też proste jak się wie jak to
    zrobić a ile się na początku nakombinowałem żeby to zrobić, myślałem że
    jestem za lekki by to zrobić.
    Może kierowca sam ma problemy z utrzymaniem motocykla który jest dla
    niego za duży, za ciężki?
    Nie ma co się tak wkurwiać w długi weekend.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 35. Data: 2011-05-02 09:55:54
    Temat: Re: Pasa?er/ka wsiada na moto z kufrem centralnym...jak?
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-05-02 08:44, Grzybol pisze:

    > Nie przytne bo odnios? si? do ca?o?ci. Jak zapewne wielu z Was, od
    > dzieci?stwa (takiego ?e ju? czu?em zew) wozi?em laseczki na r?nych
    > moturach. Ani ja NIGDY, ani ?aden z moich kumpli, kt?rych by?o milion,
    > powtarzam NIGDY nie mieli?my problemu z wsiadaniem pasa?erki na maszyne. A
    > maszyny by?y r?ne - z ciekawszych K750 solo, gdzie laseczka wsiada?a jak na
    > szerokiego araba - zawsze bez problem?w.
    > Sory, Zbi, ale problem jest
    > sztuczny, wymy?lony przez mi?ka, tylko po to, ?eby m?g? zaistnie? na tej
    > grupie. Moje por?wnanie z wycieraniem dupy jest tu jak najbardziej na
> [...]

    Tez tak mysle. To jest watek w typie: co by tu napisac, co by tu napisac
    sensownego?

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 36. Data: 2011-05-02 09:56:38
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-05-01 23:34, Tadek pisze:

    > Rozumiem, ale ja wchodzę na precle i znowu to wykwintne słownictwo. No
    > bez przesady...

    Poczytaj sobie pregierz to sie przyzwyczaisz ;)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 37. Data: 2011-05-02 12:28:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-01 22:56, Tadek pisze:
    > Dnia 2011-05-01 21:53, Grzybol napisał:

    > Nie chcem ale muszem, zareagować.
    > Jak zwykle ostatnio na preclach, zacytuję: "wytrzeć dupy", "wysraniu",
    > "bzykałeś", "jebanko", "dziurkę", "Dokurwynędzy" i na koniec "warszawskie".
    > Zacznę od końca: "warszawskie" - masz jakiś problem ze stolycą? Się
    > pytam i nie oczekuję odpowiedzi.

    Oj Ci chyba nie wyszlo...

    http://dmserwis.pl/?p=oferta-rusztowania-warszawskie

    Obrazac sie tez trzeba umiec.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 38. Data: 2011-05-02 14:32:17
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Tadek <t...@n...pl> wrote:

    >Rozumiem, ale ja wchodzę na precle i znowu to wykwintne słownictwo. No
    >bez przesady...

    z czego najgorsze pewnie bylo to rusztowanie warszawskie...
    Grzybol jest pewnie budowlaniec;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 39. Data: 2011-05-02 14:33:10
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:

    >A co powiesz np. o kolanach hamburskich?

    Dzieci czytaja przeciez, 11letnie.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 40. Data: 2011-05-02 15:49:27
    Od: "Swidr" <m...@w...polska>

    Użytkownik "Piotr Klimek"

    >Wsiadasz na motocykl, stawiasz go do pionu. Pasazer natomiast stoi z
    >prawej stony motocykla i stawia prawa noge na prawym podnozku, nastepnie
    >staje na tej jednej nodze i przeklada bez problemu lewa noge na druga
    >strone motocykla i siada. Proste i wygodne nawet z trzema kuframi :)

    Ja robię trochę inaczej: wsiadam na moto, stawiam do pionu.
    Pasażerka podchodzi z lewej, staje na moim lewym podnóżku i przekłada prawą
    nogę między moimi plecami a kufrem. I dopiero jak już siedzi to opiera stopy
    na swoich podnóżkach. Chodzi o to że podnóżki kierowcy są niżej więc jest
    łatwiej utrzymać motocykl w pionie. Sam tego nie wymyśliłem - podpatrzyłem.

    Pzdr,
    Świdr