  • 1. Data: 2023-09-17 15:29:06
    Temat: Paski rozrządu Gates - dobre to?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Muszę zmienić rozrząd -- i z nazw kojarzę tylko Gates.
    Dobre to czy coś innego? (nie musi być top-class, przebiegi nie uzasadniają)

  • 2. Data: 2023-09-17 18:19:41
    Temat: Re: Paski rozrządu Gates - dobre to?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:hnvdgidj56qj188sl267hq7hd183oke91r@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Muszę zmienić rozrząd -- i z nazw kojarzę tylko Gates.
    > Dobre to czy coś innego? (nie musi być top-class, przebiegi nie
    > uzasadniają)

    to juz jest top class

    miałem gates made in poland, nie pękł
    teraz mam Conti made in romania

    CONTI szybko i mocno zmatowiał, napinacz mechaniczny SKF
    czyli taki sam jak był na gatesie.

    zmieniam paski jak mi czapka stanie
    czasem po 40 tys

    nocusz takie czasy
    nie mam już siły polować

    nie zawsze gorsza marka to gówno.
    założyłem 10 lat temu chińskie przeguby GSP
    i rewelacja panie.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem