  • 41. Data: 2013-09-08 11:58:07
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 11:34:56 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > A teraz zaraz po zrobieniu prawka siada bez żadnego przygotowania na coś
    > co ma 100-150KM. Do tego koleś w duecie i tylko wołać "o ja pierdole"
    > jak cię wyprzedza lub mija na centymetry na winklach.

    po jakim zrobieniu prawka? "szybcy i wściekli" na ścigaczach w większości
    ine mają i nawet nie mają zamiaru go robić.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2013-09-08 12:02:14
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > No to jaki powinien być?

    Uzasadnisz to stwierdzenie że jest "bezsensownie jednostronny" i jaki
    powinien być?
    Bo nie zasnę drugą noc a chciałbym spełnić twoje oczekiwania pomimo
    twoich bezsensownych jednostronnych wypowiedzi.

    Chciałem ci dać do przeczytania komentarze pod tym artykułem z wypadku,
    ale niestety wszystkie wykasowali i nie będziesz miał tej wątpliwej
    przyjemności. Nie wiem czy na stałe wykasowali czy robią z nimi czystkę.
    --
    Krzysiek

  • 43. Data: 2013-09-08 12:04:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 10:20:57 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > ALe znasz przyczynę jej postawienia ? Droga ta z założenia ma 70
    > km/h. Wszyscy (łącznie ze mną) jadą tam powyżej 100. To
    > skrzyżowanie to wjazd/wyjazd z dużego osiedla. Skręcających w
    > osiedle i z osiedla jest naprawdę bardzo dużo. Ten skręt w/z
    > osiedla można porównać w kwestii bezpieczeństwa do skręcenia w
    > lewo albo włączenia się do ruchu na gierkówce przed zrobieniem z
    > niej S.
    > W jaki inny sposób niż postawieniem 50 chciałbyś tam zwiększyć
    > bezpieczeństwo ?

    Swiatla ?
    bo co - teraz postawimy 40 ?

    Skrecajac w lewo tam trzeba przeciac dwa pasy. Na drodze o duzym
    natezeniu ruchu. Swiatla wydaja sie bardzo uzasadnione.

    Ba - na tej drodze dalej pelno swiatel. W Mirkowie, w Dlugolece, w
    Bykowie. Ale nie, we wroclawiu nie, widac za mala wiocha.

    Ba - tam nawet wiadukt jest. Ale nad torami. I alternatywny dojazd
    przez Komorowskiego.

    J.

  • 44. Data: 2013-09-08 12:11:49
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-08 11:47, Artur Maśląg pisze:

    > Jakie pijesz?

    BECKS (w butelce 140 jahre edition)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 45. Data: 2013-09-08 12:40:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 12:02:14 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Uzasadnisz to stwierdzenie że jest "bezsensownie jednostronny" i jaki
    > powinien być?

    jest bezsensownie jednostronny bo na podstawie 3 zdań napisałeś posta z
    założoną z góry tezą o złych motocyklistach

    > Bo nie zasnę drugą noc a chciałbym spełnić twoje oczekiwania pomimo
    > twoich bezsensownych jednostronnych wypowiedzi.

    to nie śpij. Mało mnie to interesuje

    > Chciałem ci dać do przeczytania komentarze pod tym artykułem z wypadku,
    > ale niestety wszystkie wykasowali i nie będziesz miał tej wątpliwej
    > przyjemności. Nie wiem czy na stałe wykasowali czy robią z nimi czystkę.

    jakby chciał czytać głupie komentarze toby poszedł na onet

  • 46. Data: 2013-09-08 13:01:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Sunday, September 8, 2013, 10:20:57 AM, you wrote:

    [...]

    > W jaki inny sposób niż postawieniem 50 chciałbyś tam zwiększyć
    > bezpieczeństwo ?

    Ale zauważyłeś kilkadziesiąt metrów dalej, jeszcze przed
    skrzyżowaniem, znak początku obszaru zabudowanego?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 47. Data: 2013-09-08 13:03:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.09.2013 21:52, Krzysztof 45 pisze:

    > No właśnie dlatego jest trup. Trafił by trochę wyżej i trzy trupy.
    > Co innego jechać tam 70-80 a co innego 180

    Sęk w tym, że wymuszający kierowca samochodu z dużym prawdopodobieństwem
    zabije także takiego motocyklistę, co będzie jechał zgodnie z limitem.

    > Jak wszystkich? Tych co przeginają. Przedstawiony przypadek to 140km/h
    > na 50tce.

    OK, ale pod warunkiem że wymuszający pierwszeństwo będą na miejscu
    dostawać kulę w łeb ;->

  • 48. Data: 2013-09-08 13:04:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Ale zauważyłeś kilkadziesiąt metrów dalej, jeszcze przed
    > skrzyżowaniem, znak początku obszaru zabudowanego?

    A w czym przeszkadza dodatkowe ograniczenie? Może niektórzy
    pomyślą dodatkowo...

  • 49. Data: 2013-09-08 13:04:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.09.2013 23:15, Maurycy Poszepszyński pisze:

    > A powinniśmy sobie pozwalać na takie marnotrawstwo?

    Cóż, tobie na pewno przydałby się nowy mózg - stary zgnił ;->

  • 50. Data: 2013-09-08 13:07:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.09.2013 09:07, Marcin Kiciński pisze:

    > Kolejne zdanie z tego artykułu zdaje się wyjaśniać przyczynę wypadku,
    > ale najwyraźniej dla Ciebie ten cytat byłby już niewygodny:
    > "Według świadków motocyklista jechał jednak z bardzo duża prędkością."

    Ach, Marcin "Radziecki Radar" Kiciński się zna - bo prawidłowo jadący
    motocykl powinien robić "pyr-pyr-pyr", a on słyszał "bruuuum!".

    Przyczyną było wymuszenie. Skoro wymusił, to albo nie patrzył, a wtedy
    zabiłby także jadącego zgodnie z limitem, albo popatrzył i celowo zajechał.