  • 181. Data: 2013-09-10 09:09:40
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:522ebfc5$0$1249$65785112@news.neostrada.pl...
    > Podobny wypadek, motocyklista jechał 162km/h:
    > http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/gallery?Site=ED
    &Date=20130818&Category=galeria13&ArtNo=818009977&Re
    f=PH&Params=Itemnr=1
    A skąd to wiesz? W artykule nie ma słowa ile jechał.
    Następny ze szklaną kulą.

    BTW
    Skoro ten jechał 162 km/h i nie przeciął poldka tak jak tamten motocykl, to
    oczywiste jest, że w tamtym przypadku motocyklista musiał jechać 468 km/h.
    CBDU

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 182. Data: 2013-09-10 09:14:14
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > nie nieprzeszkadza mi olej rozpylony na drodze...
    ROTFL
    To może zacznij w końcu czymś poruszać się po drogach, może wtedy
    zrozumiesz.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 183. Data: 2013-09-10 17:04:25
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > Twierdzisz, że wszyscy kierowcy samochodów jadą przewidywalnie?

    Prawie wszyscy.

    > ciekawe skąd tyle wypadków spowodowanych przez samochody?

    Bo jest ich dużo.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 184. Data: 2013-09-10 17:39:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Sep 2013 15:04:25 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Prawie wszyscy.

    podobnie jak prawie wszystcy motocykliści

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 185. Data: 2013-09-18 01:07:16
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A teraz zaraz po zrobieniu prawka siada bez żadnego przygotowania na coś
    > co ma 100-150KM. Do tego koleś w duecie i tylko wołać "o ja pierdole"
    > jak cię wyprzedza lub mija na centymetry na winklach.

    Ze 3 dni temu tak wołałem.
    Jadę sobie Al.Włókniarzy w Łodzi (ze 4 pasy tam są), i dojeżdżam do
    skrzyżowania. Samochód mam spory (nissan navara) - i to się prowadzi
    szczerze mówiąc tak sobie - do tego lusterka wielkie.
    W środku dnia, tłok oczywiście.

    Nagle sru - jeden motocyklista z lewej, drugi z prawej.
    Trzymam tą kierownicę kurczowo, bo minimalny ruch - tak ze 30 cm w jedną
    albo drugą - i jeden z drugi debilem w najlepszym przypadku urywa
    lusterko. Przejechało mi tak z 6-7 , mocno się musiałem powstrzymać,
    żeby im (stanęli sobie na skrzyżowaniu przede mną) nie powiedzieć paru
    przykrych , ale za to wulgarnych słów.

  • 186. Data: 2013-09-18 06:42:16
    Od: Mariusz-net <l...@g...com>

    W dniu środa, 18 września 2013 01:07:16 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

> [...]
    >
    > Trzymam tą kierownicę kurczowo, bo minimalny ruch - tak ze 30 cm w jedną
    >
    > albo drugą - i jeden z drugi debilem w najlepszym przypadku urywa

    Cud, że w portki nie narobiłeś. A może narobiłeś? :-)

    Pozdr,
    Mariusz