  • 61. Data: 2013-09-08 13:40:29
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 13:17, masti pisze:

    > to postaw od razu 10kmh i stop na głównej. Będzie jeszcze bezpieczniej.

    Na tej drodze obowiązuje 70km/h Ograniczenie miejscowe do 50 nie jest
    jakimś szokiem dla normalnych ludzi którzy jadą nawet 100.
    Znak widać z daleka. A osoba która jeździ tamtędy codziennie do pracy
    (śp motocyklista) zna je na pamięć.

    https://maps.google.pl/maps?q=Wilanowska,+Wroc%C5%82
    aw&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.161503,17.153563&spn=0.007186
    ,0.038581&sll=51.171527,17.167661&sspn=0.007897,0.01
    8582&oq=wilanowska&t=h&hnear=Wilanowska,+Wroc%C5%82a
    w,+Wojew%C3%B3dztwo+dolno%C5%9Bl%C4%85skie&layer=c&c
    bll=51.16151,17.15355&panoid=iDIOREvzfxBkIejiNJoIcg&
    cbp=11,228.01,,0,4.52&z=15

    --
    Krzysiek

  • 62. Data: 2013-09-08 13:47:40
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 13:37, masti pisze:

    > poproszę źródło tych 140kmh.

    Źródło jest wykasowane o czym wspominałem.
    Ale jak zaczniesz czytać od początku wątek to szybko (mam nadzieję)
    zorientujesz skąd to sie wzięło.

    --
    Krzysiek

  • 63. Data: 2013-09-08 13:54:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 13:23:09 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Widoczność teoretyczna jest tam na kilometr.

    Praktyczna tez ... chyba ze mu sie swiatelko za latarnia schowalo.

    > W praktyce mógł wyskoczyć zza jakiegoś normalnie jadącego pojazdu
    > i nie dał "wymuszającemu" żadnych szans.

    Mogl, ale:
    a) temu pojazdowi wypadaloby tez ustapic,
    b) widziales kiedys szybko pedzacego motocykliste na prawym pasie ?

    No chyba ze lewym jechal jakis kapelusznik, a motorek myslal ze go
    dynamicznie z prawej lyknie ...

    J.

  • 64. Data: 2013-09-08 13:57:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.09.2013 13:47, Krzysztof 45 pisze:

    > Źródło jest wykasowane o czym wspominałem.

    Może było, bo ja wiem, nierzetelne?

  • 65. Data: 2013-09-08 14:04:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 13:47:40 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Źródło jest wykasowane o czym wspominałem. Ale jak zaczniesz czytać od
    > początku wątek to szybko (mam nadzieję) zorientujesz skąd to sie wzięło.

    czyli komentarze takich samych eksieprdów jak Ty? To możesz sobie je w
    buty wsadzić

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 66. Data: 2013-09-08 14:17:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Sep 2013 21:52:54 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > I rozczłonkowany motocykl.

    Motocykl na przednim widelcu wyjatkowo slaby.
    Dalej to nie wiem.

    > No właśnie dlatego jest trup. Trafił by trochę wyżej i trzy trupy.
    > Co innego jechać tam 70-80 a co innego 180

    ale kto tam jedzie 70 ? :-)

    > Jak wszystkich? Tych co przeginają. Przedstawiony przypadek to 140km/h
    > na 50tce.

    A inni jada 100 i wypadkow tam nie ma.

    Nawiasem mowiac - w/g Sewiku doszlo na Wilanowskiej przez poprzednie 5
    lat do 30 zdarzen, w czym jeden ciezko ranny i 8 lekko rannych.
    Z czego na skrzyzowaniu z Sobieskiego ok 20 zdarzen, wiec moze i lekko
    rannych ciut mniej.
    A ten ciezko ranny to chyba nie zderzenie, tylko wywrocenie pojazdu.

    A od oddania AOW ruch spadl ... to moze podniesc do 70 ? :-)

    J.

  • 67. Data: 2013-09-08 14:52:46
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/986902,wrocla
    w-smiertelny-wypadek-na-sobieskiego-motocyklista-nie
    -zyje-zdjecia,1,1,id,t,sm,sg.html#galeria-material

    ze zdjęć wynika ze nie jechał tam 50kmh w/g ograniczenia, miał conajniej
    60-70kmh

  • 68. Data: 2013-09-08 14:53:09
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 14:04, masti pisze:

    > czyli komentarze takich samych eksieprdów jak Ty? To możesz sobie je w
    > buty wsadzić

    Widzisz, nie dali ci szansy tam ci się wypowiedzieć. Wszystkim by kopary
    opadły.

    Ale wracając. Nie umniejsza faktowi że taki ze 140stką na 50ciu nadaje
    sie na obserwacje do psychiatryka i to na koszt obserwowanego.
    Wątpisz w to?
    --
    Krzysiek

  • 69. Data: 2013-09-08 15:18:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-08 13:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Ach, Marcin "Radziecki Radar" Kiciński się zna - bo prawidłowo jadący
    > motocykl powinien robić "pyr-pyr-pyr", a on słyszał "bruuuum!".
    >
    > Przyczyną było wymuszenie. Skoro wymusił, to albo nie patrzył, a wtedy
    > zabiłby także jadącego zgodnie z limitem, albo popatrzył i celowo zajechał.

    Nie dorabiaj ideologii - motocykliści muszą się stosować do tych
    przepisów co kierowcy. Niestety przy znacznym przekroczeniu prędkości
    przez motocyklistów, można ich nie zauważyć, bądź błędnie ocenić
    czas/odległość, nawet przy sporym zapasie bezpieczeństwa.

  • 70. Data: 2013-09-08 15:33:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-08 13:17, masti pisze:

    > to postaw od razu 10kmh i stop na głównej. Będzie jeszcze bezpieczniej.
    > A najlepiej wprowadźmy "Red Flag Act". Albo cąłkowity zakaz poruszania
    > się po drogach pojazdów.

    Jak bardzo chcesz nurzać się w oparach absurdu - proszę bardzo,
    Twój wybór. Tutaj mamy jednak dość jasną sytuację i dodatkowe
    ograniczenie jest jak najbardziej sensowne.