  • 21. Data: 2013-09-10 10:42:27
    Temat: Re: Patrz w lusterka ... rowery
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-10 10:30, mk4 pisze:

    > Przeciez dobrze napisal. Zielone jest warunkiem koniecznym aby mozna
    > bylo wjechac na skrzyzowanie czy wejsc na przejscie ale nie jest to
    > warunek wystarczajacy.

    Jest w tym trochę prawdy. Rowerzysta miał prawo wjechać na jezdnie,
    racja była po jego stronie ale życie ma się tylko jedno i warto
    dodatkowo uważać.

    > Pomijam sprawe kierowcy bo jego wina jest bezsporna jesli wjechal tam na
    > czerwonym ale nie o tym tu mowimy.

    Powinni kretynowi prawko zabrać i do paki wsadzić :/

  • 22. Data: 2013-09-10 10:43:28
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Nie trolluje, piszo o oczywistej prawdzie. Jak na skrzyżowanie
    > wchodzę czy wjeżdżam to mimo że mam zielone rozglądam się na boki.
    > Ale mam świadomość że połowa samochodów na parkingu u blacharza
    > należy do optymistów co liczyli tylko na fakt posiadania
    > pierwszeństwa czy zielonego światła.
    > Jak wchodzę czy wjeżdżam na skrzyżowanie bez pancerza z karoserii
    > to musiał bym być prawdziwym kretynem aby nie sprawdzić
    > czy aby na pewno nic rozpędzonego nie jedzie w moją stronę.

    Jak wygrasz na loterii i jebnie cie meteoryt to mam nadzieje moze ktos ci
    uswiadomi, ze mogles tego uniknac wszak slabo sie rozgladales.
    http://www.youtube.com/watch?v=mH0UANyO-7o

  • 23. Data: 2013-09-10 11:00:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PlaMa,

    Tuesday, September 10, 2013, 10:42:27 AM, you wrote:

    > Jest w tym trochę prawdy. Rowerzysta miał prawo wjechać na jezdnie,
    > racja była po jego stronie ale życie ma się tylko jedno i warto
    > dodatkowo uważać.

    Z tego, co słyszę rowerzyści jednak wjechali na przejście na czerwonym
    a samochód miał zielone...

    > Powinni kretynowi prawko zabrać i do paki wsadzić :/

    Tylko teraz ustalmy, za co.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2013-09-10 11:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Zielone im jak każdemu zezwala na przecięcie jezdni ale:
    > To nie gwarantuje bezpiecznego przekroczenia.
    > Zielone nie zwalnia z myślenia.
    > Zielone, to nie znaczy pędź przez jezdnię na ślepo jak stado baranów.
    > Nie wiesz o tym?
    > Oni już wiedzą.

    Co ty opowiadasz za bzdury?
    Przechodzili przez jezdnie, spokojnie, bez gwałtownego przyspieszania czy
    ogólnie zmieniania predkosci.
    Gosc wjechał w nich a ty piszesz, ze to ich wina?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 25. Data: 2013-09-10 11:03:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2013 06:48, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > Zielone nie zwalnia z myślenia.
    > Zielone, to nie znaczy pędź przez jezdnię na ślepo jak stado baranów.

    No to serdecznie ci życzę, żeby kiedyś tak samo "nauczył cię" jak
    będziesz jechał na zielonym w swoim samochodziku jakiś półprzytomny TIRman,

  • 26. Data: 2013-09-10 11:05:43
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Z tego, co słyszę rowerzyści jednak wjechali na przejście na czerwonym
    > a samochód miał zielone...

    Gdzie to wyczytałeś ?

  • 27. Data: 2013-09-10 11:09:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Czesław,

    Tuesday, September 10, 2013, 11:05:43 AM, you wrote:

    > Gdzie to wyczytałeś ?

    Czy napisałem coś o czytaniu?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2013-09-10 11:10:16
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > rozumiem, że jeżdżąc czymkolwiek po drodze zatrzymujesz się przed każdym
    > skrzyzowanie z zielonym światłem by sprawdzić czy mastier nie nadjeżdża

    To do mnie ?

  • 29. Data: 2013-09-10 11:11:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Sep 2013 11:10:16 +0200 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > To do mnie ?

    a ty jesteś mk4?

    mst <at> gazeta <.> pl