  • 31. Data: 2013-09-10 11:14:36
    Temat: Re: Patrz w lusterka ... rowery
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    news:l0mno6$75t$5@dont-email.me...

    > a ty jesteś mk4?

    Sorry, nie wyswietla mi sie post mk4 z news.atman

  • 32. Data: 2013-09-10 11:24:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Czesław,

    Tuesday, September 10, 2013, 11:12:02 AM, you wrote:

    > To się naucz.

    Sam się naucz czytać ze zrozumieniem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2013-09-10 11:37:43
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    wiadomości news:1691982347.20130910112416@pik-net.pl.invalid...

    Ok mimo, ze cos sie moglo zmienic w zeznaniach to pierwotna wersja byla inna
    i taka rozpatrywalismy w dyskusji.

  • 34. Data: 2013-09-10 12:17:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Czesław,

    Tuesday, September 10, 2013, 11:37:43 AM, you wrote:

    > Ok mimo, ze cos sie moglo zmienic w zeznaniach to pierwotna wersja byla inna
    > i taka rozpatrywalismy w dyskusji.

    Ależ wiem. Sam taką właśnie rozpatrywałem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2013-09-10 16:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Gdzie to wyczytałeś ?

    Mówili tak w TV ale wszystkie inne zródła mówią, ze jednak rowerzysci
    weszli na przejscie na zielonym, wiec to chyba był jakis dziennikarski
    chochlik.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 36. Data: 2013-09-10 16:13:58
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Kierowca też pewnie posrany w gacie. Na moje oko jechał około 60 max 70
    > co nie tłumaczy że przegiął pałę wpadając tak na skrzyżowanie.

    No szybko nie jechał, zatrzymał się prawie w miejscu dość gównianym autem.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 37. Data: 2013-09-10 16:14:59
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > a nie 140? Bo tego, że przejechał na czerwonym to na pewno nie zauważysz

    Jakby jechał 140 to by nie wyhamował w kadrze.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 38. Data: 2013-09-10 16:15:49
    Od: tá´Ź

    PlaMa wrote:

    > bierzesz pod uwagę, że: "Z dotychczasowych ustaleń funkcjonariuszy
    > wynika, że chłopcy wjechali na pasy na zielonym świetle. Nie złamali
    > przepisów, bo jeśli ścieżka rowerowa przebiega przez jezdnię, na
    > zielonym nie trzeba zsiadać z roweru."?

    Złamali bo jechali po pasach.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 39. Data: 2013-09-10 16:16:54
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > rozumiem, że jeżdżąc czymkolwiek po drodze zatrzymujesz się przed każdym
    > skrzyzowanie z zielonym światłem by sprawdzić czy mastier nie nadjeżdża

    Ja zawsze patrzę co się dzieje na skrzyżowaniu, nawet jak mam zielone. A
    Ty zapierdalasz na ślepo jak koń z klapkami na oczach?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 40. Data: 2013-09-10 16:18:55
    Od: tá´Ź

    RadoslawF wrote:

    > Nie trolluje, piszo o oczywistej prawdzie. Jak na skrzyżowanie wchodzę
    > czy wjeżdżam to mimo że mam zielone rozglądam się na boki. Ale mam
    > świadomość że połowa samochodów na parkingu u blacharza należy do
    > optymistów co liczyli tylko na fakt posiadania pierwszeństwa czy
    > zielonego światła. Jak wchodzę czy wjeżdżam na skrzyżowanie bez pancerza
    > z karoserii to musiał bym być prawdziwym kretynem aby nie sprawdzić czy
    > aby na pewno nic rozpędzonego nie jedzie w moją stronę.

    Tak robi każdy, przynajmniej przeciętnie inteligentny człowiek. Ale na
    tej grupie nie znajdziesz raczej zrozumienia dla rozsądnego działania.
    Jak zielone to zamykamy oczy i naprzód marsz!

    --
    ss??q s? ??u??ou??