  • 41. Data: 2013-09-10 17:04:38
    Temat: Re: Patrz w lusterka ... rowery
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    robi każdy, przynajmniej przeciętnie inteligentny człowiek. Ale na
    > tej grupie nie znajdziesz raczej zrozumienia dla rozsądnego działania.
    > Jak zielone to zamykamy oczy i naprzód marsz!

    PIerdzielisz glupoty alfa i omego. Nigdy nie wiesz kiedy cie trafi.
    Ostatnio (z miesiac temu) mialem bardzo nieprzyjemna sytuacje jako pieszy:
    Wracam z hipermarketu:
    http://goo.gl/maps/kgtfV
    zapala sie zielone, zatrzymuje sie auto na lewoskrecie i na prawym. Wchodze,
    katem oka widze ze jedzie srodkowym dostawczak i zwalnia. Jestem pewny ze
    sie zatrzyma jak inni. W koncu do ku.. nedzy mam zielone, a on w gaz i
    prawie mi po paluchach. Bylem juz "dawno" na jezdni. Patrze na ludzi i
    innych kierowcow w autach, totalna konsternacja. Wszyscy w szoku, u mnie
    totalna bezsilnosc. Nie wierzylem, ze cos takiego moze mnie spotkac,
    spojrzalem jeszcze na swiatla dla samochodow bo nie wierzylem. Gdybym wszedl
    pol sekundy wczesniej - kaplica.
    Po przyjsciu zaczalem szukac na stronach rzadowych jak zglosic miejsce pod
    fotoradar , ale jak zobaczylem jaka to przeprawa to dalem se siana.

  • 42. Data: 2013-09-10 17:19:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-10 10:43, Użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Jak wygrasz na loterii i jebnie cie meteoryt to mam nadzieje moze ktos
    > ci uswiadomi, ze mogles tego uniknac wszak slabo sie rozgladales.
    > http://www.youtube.com/watch?v=mH0UANyO-7o

    Jak wygram to mnie nic nie jebnie, jebnie takiego optymistę
    jak ty co to wejdzie na przejście bez rozejrzenia się.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2013-09-10 17:29:19
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    W dniu 9/10/2013 10:32, masti pisze:

    > rozumiem, że jeżdżąc czymkolwiek po drodze zatrzymujesz się przed każdym
    > skrzyzowanie z zielonym światłem by sprawdzić czy mastier nie nadjeżdża

    Nie zatrzymuje sie ale staram sie rzucic okiem, ze nie nadjezdza.
    Oczywiscie jak napisalem - staram sie - czyli nie zawsze sie to udaje.

    Mozecie sie smiac, ale jak czasem tak sobie uswiadomie jak "bezwiednie"
    przejechalem przez przejscie czy skrzyzowanie - to wskakuje mi taki
    moralny kac - przynajmniej na chwile ;)

    --
    mk4

  • 44. Data: 2013-09-10 17:37:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Sep 2013 14:14:59 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Jakby jechał 140 to by nie wyhamował w kadrze.

    nie kłóć się z K45: specjalistą od analizy wypadków ze zdjęcia. On wie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2013-09-10 17:38:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Sep 2013 14:15:49 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Złamali bo jechali po pasach.

    jak była tam ścieżka to mógł być przejazd dla rowerów

  • 46. Data: 2013-09-10 17:40:01
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    W dniu 9/10/2013 17:04, Czesław Wiśniak pisze:
> [...]
    > Po przyjsciu zaczalem szukac na stronach rzadowych jak zglosic miejsce
    > pod fotoradar , ale jak zobaczylem jaka to przeprawa to dalem se siana.

    Wymiekam przy takich gosciach...
    Jakis idiota za kolkiem mu smignal po palcach a ten by stawial fotoradar
    - a tak zeby wszystkich uszczesliwic na wszelki wypadek.

    Nie wiem kto w tym duecie jest za przeproszeniem glupszy...

    --
    mk4

  • 47. Data: 2013-09-10 17:48:35
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-10 09:45, Tomek pisze:

    > Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > I to zdrowo.
    > Wyrazy współczucia dla najbliższych.

    Jak odpierdolicie kiedyś takiego fiflaka wieśniaki jak ten mały na
    rowerze, to zrozumiecie o co chodzi w mieście. O ile uda wam się gnaty
    pozbierać.

    --
    Krzysiek

  • 48. Data: 2013-09-10 18:01:53
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-10 07:42, WOJO pisze:

    > Mam szczerą nadzieję, że kiedyś będziesz miał możliwość potwierdzenia
    > swojej wiedzy w praktyce.

    Za mną grubo ponad 500 tyś km. Wiem co mówię w odróżnieniu do ciebie.

    > Mam też szczera nadzieję, że nie jesteś, jak to ktoś ujął
    > "pierdolnięty", a tylko nieudolnie trollujesz.

    A ty z tych stad baranów z klapkami na oczach co ślepo do przodu bo zielone?
    A trola to ty odpierdalasz. Rozwinął byś swoją wspaniałą myśl, czy tak
    wpadłeś popierdolić?
    --
    Krzysiek

  • 49. Data: 2013-09-10 18:05:52
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Jak odpierdolicie kiedyś takiego fiflaka wieśniaki jak ten mały na
    > rowerze, to zrozumiecie o co chodzi w mieście. O ile uda wam się gnaty
> [...]

    Ocho, jeszcze słoma z gumowców wychodzi. Więc to nie tylko glowa.
    Cóż można życzyć?
    W miarę łagodnego spotkania z TIR-omanem.
    Na nic innego nadziei nie ma.

  • 50. Data: 2013-09-10 18:13:31
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-10 17:04, Czesław Wiśniak pisze:
    > ...]
    > Po przyjsciu zaczalem szukac na stronach rzadowych jak zglosic miejsce
    > pod fotoradar , ale jak zobaczylem jaka to przeprawa to dalem se siana.

    MEGA ROTFL
    Właśnie udowodniłeś że ty jesteś zdrowy.
    Zdrowy inaczej.
    --
    Krzysiek