  • 1. Data: 2018-09-17 20:36:34
    Temat: Pech
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/groźny-w
    ypadek-kolumny-nowych-policyjnych-radiowozów-kto-zaw
    inił-zobacz-wideo-świadka/ar-BBNrnmG

    Nie, to chyba glupota a nie pech.

    Ale ... tak sie spieszyli i nagle im sie przestalo ...

    J.

  • 2. Data: 2018-09-17 21:33:21
    Temat: Re: Pech
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-09-17 o 20:36, J.F. pisze:
> [...]
    inił-zobacz-wideo-świadka/ar-BBNrnmG

    > Nie, to chyba glupota a nie pech.
    >
    > Ale ... tak sie spieszyli i nagle im sie przestalo ...

    To ten z Clio się jednak bardziej spieszył, bo władował się na
    skrzyżowanie na czerwonym.

  • 3. Data: 2018-09-17 22:34:00
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 17 września 2018 14:33:23 UTC-5 użytkownik spider napisał:
    ypadek-kolumny-nowych-policyjnych-radiowozów-kto-zaw
    inił-zobacz-wideo-świadka/ar-BBNrnmG

    > To ten z Clio się jednak bardziej spieszył, bo władował się na
    > skrzyżowanie na czerwonym.

    Niekoniecznie.
    Kiedys tu pisalem ze np. pod cz-wa jest takie skrzyzowanie gdzie jeden z kierunkow
    dostaje zielone dobre 5-7-10 sekund wczesniej od drugiego.
    Jak policja wjechala na czerwonym to clio mialo szanse na zielone. Na filmie nie
    widac ze bylo zielone ale nie widac ze bylo czerwone.

    Z tego co gdzies czytalem policja sie przyznala ze wjechala na czerwonym. Co do
    czerwonego dla clio mam pewne watpliwosci. Trza by sprawdzic czy sygnalizacja tam
    jest symetryczna. Jak jest to clio winne. Jak nie to bedzie znowu ciekawie :)

  • 4. Data: 2018-09-17 22:48:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przecież widać zielone kierunkowe do skrętu kolizyjnego tak z policją,
    jak z clio. Zatem zarówno policja jak clio musieli mieć czerwone i kropka.

    MJ

  • 5. Data: 2018-09-18 07:19:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Sep 2018 22:48:59 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
    > Przecież widać zielone kierunkowe do skrętu kolizyjnego tak z policją,
    > jak z clio. Zatem zarówno policja jak clio musieli mieć czerwone i kropka.

    Moglby miec zielone do skretu w lewo ... ale jechal prawym pasem.
    Moglby miec zielone do skretu w prawo, ewentualnie warunkowa strzalke
    ... ale pojechal prosto ...

    J.

  • 6. Data: 2018-09-18 09:13:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-18 o 07:19, J.F. pisze:

    > Moglby miec zielone do skretu w lewo ... ale jechal prawym pasem.
    > Moglby miec zielone do skretu w prawo, ewentualnie warunkowa strzalke
    > .... ale pojechal prosto ...

    Czyli: jak piszesz, w każdym przypadku miał czerwone.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 7. Data: 2018-09-18 20:41:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    (...)
    > Moglby miec zielone do skretu w prawo, ewentualnie warunkowa strzalke

    Nie mógłby.

    MJ