  • 1. Data: 2018-09-17 09:23:04
    Temat: Hamburg zakaz wjazdu dla E5 (diesel) pierwsze liczby
    Od: p...@g...com

    https://www.abendblatt.de/hamburg/article215341737/4
    03-000-Euro-fuer-Dieselverbotsschilder-in-Hamburg.ht
    ml

    400 tys EUR wywalono na oznakowanie 2 ulic
    z mandatow ma byc niecaly 1000 z tego 40 EUR wplacono
    tocza sie dwie sprawy sadowe przeciw zakazowi
    naukowcy nie sa w stanie ustalic czy powietrze sie poprawilo i trzeba poczekac rok

    moja uprzejma prosba, tym razem uczmy sie na cudzych bledach :-)

  • 2. Data: 2018-09-17 13:32:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >poczekac rok

    >moja uprzejma prosba, tym razem uczmy sie na cudzych bledach :-)

    Myslisz, ze to cos da ?

    Narzekalismy na cene slupkow w Warszawie, ale widac Niemcy jeszcze
    gorsze :-)

    ten 1000 mandatow ... wszyscy znaki olewaja, ale policja pilnuje raz
    na tydzien, czy policja stoi caly czas, a tylko 1000 nie zauwazylo ?

    J.

  • 3. Data: 2018-09-17 13:45:35
    Od: p...@g...com

    --ten 1000 mandatow ... wszyscy znaki olewaja, ale policja pilnuje raz
    na tydzien, czy policja stoi caly czas, a tylko 1000 nie zauwazylo ?

    1000 euro to ma byc przychodu :-)

    mandatow wlepiono uwaga 36 sztuk :-)

    Seitdem wurden von der Polizei erst 36 Mal Strafen ausgesprochen und dabei insgesamt
    910 Euro an Geldbußen verhängt.

  • 4. Data: 2018-09-19 21:27:08
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2018-09-17 09:23:04 niejaki p...@g...com napisał:
    > 400 tys EUR wywalono na oznakowanie 2 ulic

    oni te znaki pozłacane robili?

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 5. Data: 2018-09-19 21:52:50
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 19 Sep 2018 21:27:08 +0200, p0li <p...@t...net> wrote:

    >oni te znaki pozłacane robili?

    Może jak w tym dowcipie:

    Pan Bóg i Św. Piotr ogłosili przetarg na budowę bramy niebiańskiej.
    Pierwszy zgłosił się Arab.
    - Masz projekt? - pyta Bóg.
    - Mam - odpowiada Arab.
    - Masz kosztorys?
    - Mam.
    - To ile Ci wyszło?
    - 900 milionów.
    - A dlaczego aż tyle?
    - No cóż, 300 mln na materiały, 300 mln na robociznę, 300 mln zysku.
    - Dobra, dziękujemy, odezwiemy się jak podejmiemy decyzję - mówi św.
    Piotr.
    Następny wchodzi Niemiec.
    - Masz projekt? - pyta Bóg.
    - Mam - odpowiada Niemiec.
    - Masz kosztorys?
    - Mam.
    - To ile Ci wyszło?
    - 1,5 miliarda.
    - A dlaczego aż tyle?
    - No cóż, 500 mln na solidne niemieckie materiały, 500 mln na rzetelną
    niemiecką robociznę no i 500 mln zysku.
    - Dobra, dziękujemy, odezwiemy się jak podejmiemy decyzję - mówi św.
    Piotr.
    Następny wchodzi Polak.
    - Masz projekt? - pyta Bóg.
    - Nie - odpowiada Polak.
    - Masz kosztorys?
    - Nie.
    - A ile chcesz za robotę?
    - 3 miliardy 900 milionów.
    - Skąd Ty wziąłeś taką kwotę?!
    - No cóż, miliard dla Pana Boga, miliard dla Św. Piotra, miliard dla
    mnie, a za 900 mln arab zrobi bramę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 6. Data: 2018-09-20 08:49:06
    Od: p...@g...com

    --oni te znaki pozłacane robili?

    Niemiec tez ma szwagra co musi zarobic :-)

    https://www.rosenheim24.de/deutschland/duisburg-luxu
    sautos-jobcenter-polizei-beschlagnahmt-autos-hartz-i
    v-empfaengern-10213381.html

    7 fur zajela prokuratura pod urzedem pracy, kierowcy od lat na zasilkach :-)

    jesli u nas kradnie sie z panstwowego garnka to w Niemczech ten garnek jest duzo
    wiekszy i slabiej strzezony :-)

  • 7. Data: 2018-09-22 12:35:32
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2018-09-20 08:49:06 niejaki p...@g...com napisał:
    > https://www.rosenheim24.de/deutschland/duisburg-luxu
    sautos-jobcenter-polizei-beschlagnahmt-autos-hartz-i
    v-empfaengern-10213381.html

    > 7 fur zajela prokuratura pod urzedem pracy, kierowcy od lat na zasilkach :-)

    założę się że wszyscy kierowcy tych aut mają opaleniznę i rodzinę w turcji
    :D

    --
    P0zdrawiam
    p0li