  • 1. Data: 2018-09-17 13:59:57
    Temat: Automapa Europa i Googlemaps - wiarygodność opcji unikaj opłat
    Od: adam <a...@a...pl>

    Ma ktoś jakieś informacje na ten temat? Chodzi o Słowację i Węgry, nie
    chciałbym się wpakować, bo kary w razie czego są duże.
    Wiem, że na odpowiednich stronach są mapy dróg płatnych, ale dla mnie są
    one mało czytelne.
    Uprzedzę może ewentualne pytania - boczne drogi są ciekawsze, więc jak
    się nie spieszę, to chętnie nimi jeżdżę, no i parę złoty zostaje w kieszeni.

  • 2. Data: 2018-09-17 14:48:05
    Od: z...@g...com

    Ta opcja nie wprowadziła mnie nigdy na minę, choć ostatnio google maps poprowadzili
    mnie przez nieczynne przejście graniczne pomiędzy Rumunią i Ukrainą. Poza tym w
    Rumunii poprowadziło mnie zamknięta drogą która nadawała się raczej pod terenówki.
    Jak jedziesz tranzytem to oszczędności są według mnie iluzoryczne.

  • 3. Data: 2018-09-17 15:53:46
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2018-09-17 o 14:48, z...@g...com pisze:
> [...]
    Jak jedziesz tranzytem to oszczędności są według mnie iluzoryczne.

    Tak jak napisałem, nie tylko o oszczędności chodzi

  • 4. Data: 2018-09-17 16:00:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 17 Sep 2018 13:59:57 +0200, w <pno4vu$d0$1@node2.news.atman.pl>, adam
    <a...@a...pl> napisał(-a):

> [...]
    > się nie spieszę, to chętnie nimi jeżdżę, no i parę złoty zostaje w kieszeni.

    Autmapa będzie tak samo wiarygodna jak Navteq, bo od Navtewa ma mapy europy
    (poza Polską).

  • 5. Data: 2018-09-17 16:50:56
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 17-09-2018 o 13:59, adam pisze:
> [...]
    > Uprzedzę może ewentualne pytania - boczne drogi są ciekawsze, więc jak
    > się nie spieszę, to chętnie nimi jeżdżę, no i parę złoty zostaje w

    W zeszłym roku korzystałem z Automapy w Słowenii i dobrze omijała płatne
    odcinki. Z Google Maps korzystałem w Słowenii i na Węgrzech i omijanie
    płatnych dróg też działało prawidłowo.

    yabba

  • 6. Data: 2018-09-17 17:05:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-09-2018 o 13:59, adam pisze:
    > Ma ktoś jakieś informacje na ten temat? Chodzi o Słowację i Węgry, nie
    > chciałbym się wpakować, bo kary w razie czego są duże.

    W I-go to działa bez zarzutu.
    Nawet w Słowenii, która jest chyba najtrudniejsza do przejechania w ten
    sposób.
    Co ważniejsze - nie wyklucza opłat na bramkach, opłata za przejazd i
    opłata okresowa, są dwiema różnymi opcjami, które możesz sobie ustawić
    jak chcesz.

  • 7. Data: 2018-09-18 08:40:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Sep 2018 13:59:57 +0200, adam napisał(a):

> [...]
    > się nie spieszę, to chętnie nimi jeżdżę, no i parę złoty zostaje w kieszeni.

    A daleko jedziesz ? Bo hotele sa drozsze :-(

    J.

  • 8. Data: 2018-09-18 10:54:44
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2018-09-18 o 08:40, J.F. pisze:

    > A daleko jedziesz ? Bo hotele sa drozsze :-(

    Ogólnie miesiąc na Bałkanach, śpimy w samochodzie:)

  • 9. Data: 2018-09-18 11:06:38
    Od: z...@g...com

    Albania jest ok. I warto zobaczyć Dubrownik po sezonie. I jeszcze parę miejsc nawet
    poza wybrzeżem ;)

  • 10. Data: 2018-09-18 12:57:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup

    >Ogólnie miesiąc na Bałkanach, śpimy w samochodzie:)

    A, to zmienia punkt widzenia.

    W jakim samochodzie mozna spac w srodku ?

    J.