  • 11. Data: 2013-09-17 08:36:00
    Temat: Re: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-09-17 06:44, Krzysztof 45 pisze:

    > Doskonale rozumie.

    Kto rozumie?

  • 12. Data: 2013-09-17 08:57:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Sep 2013 08:34:55 +0200, Myjk napisał(a):

    > Cóż, wina musi być bezsprzeczna i tego łapie się każdy winny jak się broni
    > -- nawet jak wie doskonale, że popełnił wykroczenie. Zwykła rzecz.

    Mnie by bylo wstyd.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2013-09-17 09:05:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-17 08:17, Maciek pisze:
    > Nie podoba mi sie stosowanie przez policje sprzetu, ktorego legalizacja
    > jest fikcja, ale panowie zlapani i ukarani za predkosc - tak z reka na
    > sercu powiedzicie, ktory z was faktycznie jechal zgodnie z przepisami...?
    > Bo jesli przekraczacie limit o 20,30 czy 40 km, a potem macie pretencje, ze
    > radar byl nelegalny, to cos tu nie gra.

    A no nie gra. Coś do siebie nie pasuje. Albo ten durny roszczeniowy
    naród trzeba zmienić albo durne nieżyciowe przepisy.

    TAK wiem... Prędkość zabija. A wadza działa dzielnie i tworzy nowe
    przepisy. Taki mamy postęp :-(
    Cho... już to kiedyś słyszałem. Taki jeden z wielkimi uszami mi ciągle
    do głowy przychodzi.

  • 14. Data: 2013-09-17 09:13:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    net...

    > Mnie by bylo wstyd.

    Mnie też, ale honor się ma albo się go nie ma. Pełno takich _bochaterów_
    (celowo przez ch) co to kozaczą ale jak zostaną złapani to skomlą jak psy.

    Co oczywiście nie znaczy że należy milczeć w sprawie niezgodnej z prawem
    legalizacji tych mierników. IMO jak najbardziej nagłaśniać, ale mieć też tę
    odrobonę odwagi i honoru by jak się zostanie słusznie złapanym to zapłacić.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 15. Data: 2013-09-17 09:15:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-17 08:57, Maciek pisze:
    > Mnie by bylo wstyd.

    A mnie nie. Mało płacę mandatów ale zawsze (oczywiście to moja
    niesłuszna opinia ;-) ) w sytuacjach mających z bezpieczeństwem zero
    wspólnego.
    Niestety trzeba przyjmować zasady gry jakimi posługuje się przeciwnik.
    Tak. Organy państwa zasłużyły sobie na miano wroga, przeciwnika.
    Już nie są służbą, ludźmi godnymi zaufania na których pomoc można
    liczyć... To są instytucje (jak wiele innych) nastawione na zysk i
    wykonujące plany finansowe oraz wydające kasę na marketing, lobbing...
    Myślisz że to niesprawiedliwe pomówienia i sianie propagandy przez
    niewykształcony motłoch czy jednak sobie zapracowali na taką opinię?

  • 16. Data: 2013-09-17 09:18:30
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    > Mnie by bylo wstyd.

    Ok, ale MASZ PRAWO do bronienia sie. Mozesz z niego skorzystac, nie musisz.
    Wiec najbardziej prawe, byloby wnioskowanie w Sadzie o odrzucenie dowodu
    z watpliwego radaru i jednoczesne przyznanie sie do przekroczenia
    predkosci (moj licznik pokazywal OKOLO XX km/h).

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 17. Data: 2013-09-17 10:07:57
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-09-17 08:31, Myjk pisze:
    > Tue, 17 Sep 2013 08:36:00 +0200, Robson

    > Zaraz napisze, że to literówka i się czepiasz niczym
    > policjant z iskrą tego co jechał zgodnie z przepisami!

    To "ironia"?

  • 18. Data: 2013-09-17 10:57:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.09.2013 08:17, Maciek pisze:
> [...]
    > Bo jesli przekraczacie limit o 20,30 czy 40 km, a potem macie pretencje, ze

    Nie będę się powtarzał, masz:
    http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    --
    anacron
    aba/

  • 19. Data: 2013-09-17 11:43:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-16 22:29, anacron pisze:
    > http://ttv.pl/archiwum/99001,polskie-fotoradary-klam
    ia,0.html

    Najważniejsza jest ostatnia minuta filmu: prokuratura wszczęła
    postępowanie w sprawie tych iskier. Brawo! Może tym razem nie rozejdzie
    się po kościach.

    --
    MN

  • 20. Data: 2013-09-17 13:03:31