  • 1. Data: 2013-09-17 13:51:25
    Temat: Uważajcie na motocykle!!!
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,14618414,
    Kierowca__pirat_uciekl__fotoradar_zlapal_mnie__mimo.
    html
    "
    Zdjęcia, na których jest więcej niż jeden pojazd i trudno ustalić, kto
    przekroczył dozwoloną prędkość, lądują w koszu i nikt nie płaci mandatu.
    A co, jeśli pirat drogowy uciekł przed błyskiem flesza i fotoradar
    złapał tylko przepisowo jadącego kierowcę?
    Pan Andrzej wracał w zeszły wtorek samochodem z Łodzi do Katowic. Jest
    doświadczonym kierowcą, zna krajową "jedynkę" i wie, kiedy zdjąć nogę z
    gazu. Przez Częstochowę jechał późnym wieczorem. Na alei Wojska
    Polskiego było pusto. Około godz. 21.30 na wysokości Galerii Jurajskiej
    mignął mu z lewej motor.

    Czy motor mógł uciec z zasięgu fotoradaru?

    - Mógł mieć na liczniku 150 km/godz. albo więcej. Nie zdążyłem zobaczyć
    marki ani nawet w co był ubrany motocyklista. Jechałem przepisowo, 50
    km/godz., zresztą nie dało się szybciej, bo było zwężenie z powodu robót
    drogowych - mówi.
    "
    (...)
    "Kierowca twierdzi jednak, że podobna sytuacja zdarzyła mu się już
    trzeci raz, w Częstochowie i Bielsku-Białej."

    Anacron powinien wziąć taką możliwość pod uwagę przy próbie
    wyłgania się od odpowiedzialności :)

  • 2. Data: 2013-09-17 13:51:50
    Temat: Re: Uważajcie na motocykle!!!
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Sep 2013 13:51:25 +0200, Artur Maśląg

    > Anacron powinien wziąć taką możliwość pod uwagę przy próbie
    > wyłgania się od odpowiedzialności :)

    Zawsze może jeszcze zakwestionować migawkę canona.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-09-17 14:03:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=vbCYr7aYJss :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2013-09-17 14:18:41
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-17 13:51, Myjk pisze:
    > Tue, 17 Sep 2013 13:51:25 +0200, Artur Maśląg

    > Zawsze może jeszcze zakwestionować migawkę canona.

    To był chyba pomysł J.F :)

  • 5. Data: 2013-09-17 14:46:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Sep 2013 14:53:46 +0200, Artur Maśląg

    > Nie wierz w to co pokazują w telewizji :>

    Nawet jak pokazują motylą nogę? :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2013-09-17 14:52:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-17 13:51, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    html

    > A co, jeśli pirat drogowy uciekł przed błyskiem flesza i fotoradar
    > złapał tylko przepisowo jadącego kierowcę?

    Kiedyś w Top Gear testowali ten sposób na radar. Wyszło im, że do 300
    km/h ciągle jesteś złapany.
    Niech więc ten pan z artykułu nie kombinuje i niech nie wymyśla
    motocyklistów winnych jego mandatów.

    --
    MN

  • 7. Data: 2013-09-17 14:53:46
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

  • 8. Data: 2013-09-17 15:02:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Myjk,

    > Nawet jak pokazują motylą nogę? :P

    Ale czemu z takimi anachronizmami tutaj wyjeżdżasz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-09-17 16:29:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Ale czemu z takimi anachronizmami tutaj wyjeżdżasz?

    Chyba anacronizmami :P

  • 10. Data: 2013-09-17 16:49:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:l19ja3$bjt$...@n...task.gda.pl...
> [...]
    > ciągle jesteś złapany.
    > Niech więc ten pan z artykułu nie kombinuje

    Ale kto kombinuje?
    Bo anacron z ekipą tv wczoraj ładnie udowodnili, że radar niekoniecznie
    pokazuje to co się wydaje temu, kto go używa.
    Fakt, że chodziło o Iskrę, ale kto wie co siedzi w skrzynkach, może takie
    same niewypały?