  • Data: 2009-01-25 13:09:25
    Temat: Per aspera ad astra& - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: "wojkop" <w...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Steel+Creations pisze:

    > Kasa juz jest i projekt w zasadzie jest rozebrany i poprawiany.Na Mainz
    > bedzie  gotowy.Tam nie może być tandety i niedociagnięć.

    Ja jednak mam nadzieję, że "ten drucik" zostawisz. Nie wiem czemu, ale mnie
    właśnie ten szczegół urzekł! Uważam, że jest bardzo "wymowny" i bardziej w
    klimacie niż fabryczna opaska.

    Co do sztuki - to pewien artysta (nie mogę sobie teraz przypomnieć jego
    nazwiska) napisał:
    "Wszystko co jest w stanie przyciągnąć na dłużej naszą uwagę jest dziełem sztuki!"

    Moim zdaniem to jest najlepszy komentarz do motocykli "custom".

    P.S. Przepraszam z góry, ze używam czytnika Onet, ale nie mam programu
    obsługującego pocztę.

    Pozdr!
    wojkop
    rockers.webd.pl